‘‘Ik moet nodig mijn vloer dweilen, kom je ook? Is nog voor je verjaardag, hebben we een leuke middag samen!’’
…
‘‘Ik moet nodig mijn vloer dweilen, kom je ook? Is nog voor je verjaardag, hebben we een leuke middag samen!’’
…
Wij wonen dichtbij de Duitse grens en willen zometeen als uitje even naar de supermarkt daar haha. We gaan tot nu toe altijd naar Kaufland, maar welke supermarkt daar is jullie favoriet? We kunnen kiezen uit:
0 stemmers
Ik ken alleen de Kaufland maar weet dat @Bunnyslippers wel eens naar Real gaat en die anders is dan Kaufland.
Ik ga altijd naar aldi of lidl XD. Rewe zegt me niet zoveel en Kaufland is een dorp verder. Is Kaufland chill?
Als ik ooit mijn verjaardag vier dan stuur ik een appje. En als iemand dan vraagt wat ik wil hebben is dat meestal wel geld ja. Afgelopen jaar toevallig douglas bonnen, omdat ik een nieuw geurtje en een wenkbrauwpotlood nodig had
Edeka is heel fijn maar het snoepassortiment van Kaufland is beter.
Ja, is chill! Alleen al voor het enorme chocolade assortiment en de vegetarische salami Maar heb geen vergelijkingsmateriaal want ken alleen Kaufland qua supermarkten in Duitsland.
Ik zie dat 50 shades of grey op tv is. Ik heb deze film dus nog nooit gezien. Jij wel?
0 stemmers
Je hebt niks gemist, ik vond hem echt doodsaai
Ik maak sinds een paar jaar een lijstje via zo’n verlanglijst website en stuur dat naar de mensen die vragen of ik speciale wensen heb, dus niet aan iedereen die ik uitnodig. Vind het zo wel een goeie balans van: het gaat erom dat je er bent dus je hoeft me geen kado te geven, maar als je dan toch graag iets wil geven dan heb ik evt een lijstje waarop je kan kijken voor inspiratie.
Ik vind de kaufland in Straelen maar een beetje mehh. Ga dan liever naar Lobberich. Daar ligt ook een netto, action, DM etc.
Ik vind “cadeautip: geld/envelop” al vooraf op de uitnodiging zetten echt het gierigste ooit. Vooral als je gewoon volwassen bent en geen geldproblemen oid hebt. Als iemand je vraagt wat je wil dan kan je altijd nog geld vragen, maar waarschijnlijk durven mensen dat niet in iemands gezicht te zeggen. Als je een feestje wil geven, geef dan gewoon een feest en ga niet bij voorbaat al geld eisen. /einde rant. Disclaimer: dit bericht is niet persoonlijk naar iemand gericht, puur mijn eigen frustratie over de “cadeautip”
Ik snap niet wat er gierig aan is. Ik wil gewoon geen zooi cadeau krijgen waar ik niks aan heb. Niet iedereen vraagt wat je wilt hebben als je er geen cadeautip op zet.
Dat is mijn persoonlijke mening, ik vind het überhaupt al vreemd om vooraf een cadeautip neer te zetten op de uitnodiging en als het dan geld is dan vind ik dat extra inhalig klinken. Natuurlijk geef ik die mensen dan wel gewoon geld, want dat is blijkbaar wat je graag wil hebben maar het zal in mijn ogen altijd een vreemd iets blijven
Nooit geweten dat mensen zoiets gierig of inhalig vinden. Maar ja, ik ben ook fel voorstander van praktische cadeaus.
Ik vind überhaupt een cadeautip of een lijstje gierig overkomen. Sws vind ik het best gierig om cadeaus te verwachten op je verjaardag eigenlijk, maar dat is wellicht een impopulaire mening
Ik kom dus echt nooit verder dan Kaldenkirchen. In Nettetal ligt ook een Kaufland dacht ik? DM is in Kaldenkirchen wel fijn! Hele durp komt daar XD
Haha hele gemeente gaat daar volgens mij heen alle tankstations staan vol met Nederlandse kentekens en de parkeerplaatsen ook. Maar hallooo het scheelt zoveel! Bijna €0,30 per liter op benzine momenteel en bijvoorbeeld coca cola. Is bij de trinkgut zo vaak in de aanbieding voor €,99 voor 1,5 liter. Krijg je hier niet eens een klein flesje voor
Ik weiger ook pertinent in Nederland te tanken
Jaa lekker goedkoop en groot aanbod in alles chips, snoep en chocola!