Ik snap gewoon oprecht het drama rond dit virus niet zo goed, natuurlijk is het goed om ziekte en sterfgevallen te beperken maar vooralsnog is de griep volgens mij nog steeds gevaarlijker? (350000-600000 doden per jaar)
Nouja in zekere zin is het nieuw en weten we relatief weinig ja, maar we weten over zoveel virussen heel weinig? En dit virus is inmiddels ook gewoon gesequenced enzo en daardoor veel sneller al goed te monitoren dan toentertijd met SARS bijvoorbeeld. En iets als ebola is veel gevaarlijker en dodelijker, wisten we ook in het begin ook weinig van, toch gingen in mijn herinnering tijdens de grotere ebola-epidemie in 2014 niet mensen in Nederland massaal mondkapjes kopen? Maar misschien herinner ik me dat verkeerd hoor.
Waarom dan?
Ik spreek het verkeerd uit vrees ik, wat is de juiste uitspraak?
Tenerifeh dus eigenlijk alle tonen kort (zoals bijna altijd in het Spaans) en de laatste e spreek je dus wel uit
Ja ik vind het ook bizar dat veel mensen zo bovenop het nieuws zitten als het gaat over issues in de buurt; maar die wokeness verdwijnt als het gaat om zoiets ver wegs.
Dit is niet nieuw, de Australische regering heeft jarenlang kampen met amper medische voorzieningen gebouwd op afgelegen plaatsen.
Nauru en Christmas island zijn echt geen paradijs.
Wist ik niet, ik dacht dat het Tenerief was maar ik spreek ook geen woord Spaans. Dank, weer wat geleerd!
Nee jonge, das ook Brabants!
Ik ben niet geboren in Rotterdam (wel er in de buurt), maar er wel opgegroeid. Ik zeg daarom altijd dat ik daar vandaan kom.
Heb tussendoor nog een tijd ergens anders gewoond, en voel me inmiddels toch ook wel een beetje Berliner, maar ik zal me toch altijd het meest Rotterdammer blijven voelen.
Ja kan me herinneren dat dit al onder Abbott speelde
Cadeautip: vind ik altijd zo suf, alsof dat een discrete manier is om om geld te vragen wanneer je daar niet helemaal voor uit durft te komen. Schrijf dan gewoon GELD AUB!!!
‘‘Ik moet nodig mijn vloer dweilen, kom je ook? Is nog voor je verjaardag, hebben we een leuke middag samen!’’
…
Wij wonen dichtbij de Duitse grens en willen zometeen als uitje even naar de supermarkt daar haha. We gaan tot nu toe altijd naar Kaufland, maar welke supermarkt daar is jullie favoriet? We kunnen kiezen uit:
-
- Real
-
- Kaufland
-
- Edeka
0 stemmers
Ik ken alleen de Kaufland maar weet dat @Bunnyslippers wel eens naar Real gaat en die anders is dan Kaufland.
Ik ga altijd naar aldi of lidl XD. Rewe zegt me niet zoveel en Kaufland is een dorp verder. Is Kaufland chill?
Als ik ooit mijn verjaardag vier dan stuur ik een appje. En als iemand dan vraagt wat ik wil hebben is dat meestal wel geld ja. Afgelopen jaar toevallig douglas bonnen, omdat ik een nieuw geurtje en een wenkbrauwpotlood nodig had
Edeka is heel fijn maar het snoepassortiment van Kaufland is beter.
Ja, is chill! Alleen al voor het enorme chocolade assortiment en de vegetarische salami Maar heb geen vergelijkingsmateriaal want ken alleen Kaufland qua supermarkten in Duitsland.
Ik zie dat 50 shades of grey op tv is. Ik heb deze film dus nog nooit gezien. Jij wel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Je hebt niks gemist, ik vond hem echt doodsaai