Ik maak sinds een paar jaar een lijstje via zo’n verlanglijst website en stuur dat naar de mensen die vragen of ik speciale wensen heb, dus niet aan iedereen die ik uitnodig. Vind het zo wel een goeie balans van: het gaat erom dat je er bent dus je hoeft me geen kado te geven, maar als je dan toch graag iets wil geven dan heb ik evt een lijstje waarop je kan kijken voor inspiratie.
Ik vind de kaufland in Straelen maar een beetje mehh. Ga dan liever naar Lobberich. Daar ligt ook een netto, action, DM etc.
Ik vind “cadeautip: geld/envelop” al vooraf op de uitnodiging zetten echt het gierigste ooit. Vooral als je gewoon volwassen bent en geen geldproblemen oid hebt. Als iemand je vraagt wat je wil dan kan je altijd nog geld vragen, maar waarschijnlijk durven mensen dat niet in iemands gezicht te zeggen. Als je een feestje wil geven, geef dan gewoon een feest en ga niet bij voorbaat al geld eisen. /einde rant. Disclaimer: dit bericht is niet persoonlijk naar iemand gericht, puur mijn eigen frustratie over de “cadeautip”
Ik snap niet wat er gierig aan is. Ik wil gewoon geen zooi cadeau krijgen waar ik niks aan heb. Niet iedereen vraagt wat je wilt hebben als je er geen cadeautip op zet.
Dat is mijn persoonlijke mening, ik vind het überhaupt al vreemd om vooraf een cadeautip neer te zetten op de uitnodiging en als het dan geld is dan vind ik dat extra inhalig klinken. Natuurlijk geef ik die mensen dan wel gewoon geld, want dat is blijkbaar wat je graag wil hebben maar het zal in mijn ogen altijd een vreemd iets blijven
Nooit geweten dat mensen zoiets gierig of inhalig vinden. Maar ja, ik ben ook fel voorstander van praktische cadeaus.
Ik vind überhaupt een cadeautip of een lijstje gierig overkomen. Sws vind ik het best gierig om cadeaus te verwachten op je verjaardag eigenlijk, maar dat is wellicht een impopulaire mening
Ik kom dus echt nooit verder dan Kaldenkirchen. In Nettetal ligt ook een Kaufland dacht ik? DM is in Kaldenkirchen wel fijn! Hele durp komt daar XD
Haha hele gemeente gaat daar volgens mij heen alle tankstations staan vol met Nederlandse kentekens en de parkeerplaatsen ook. Maar hallooo het scheelt zoveel! Bijna €0,30 per liter op benzine momenteel en bijvoorbeeld coca cola. Is bij de trinkgut zo vaak in de aanbieding voor €,99 voor 1,5 liter. Krijg je hier niet eens een klein flesje voor
Ik weiger ook pertinent in Nederland te tanken
Jaa lekker goedkoop en groot aanbod in alles chips, snoep en chocola!
Ik heb sinds ik in V woon ook niet meer in nl getankt! (Gisteren precies 1 jaar dus! )
Scheelt dan ook dat de grens 3 kilometer van mijn huis af ligt haha
Is echt een geweldige comedy. Wanneer ze binnen de eerste 10 minuten op dr bek valt is de toon al gezet
ok ben overtuigd haha
Door dit soort dingen baal ik wel eens dat ik in Noord-Holland woon
Ik ook. Was laatst naar Duitsland, uiteraard daar getankt, toen we thuis waren precies op gereden wat we er in Duitsland in gegooid hadden
Denk jij dat Kaj van der Ree in de toekomst weer op Tv en YouTube te zien is?
- Ja ik denk over een paar jaar dat we weer langzaam wat van hem gaan horen.
- Nee ik denk einde carrière voor hem
- Ja ik denk dat hij dit jaar zelfs nog z’n comeback maakt
- Ik weet het niet
- Wie is Kaj van der Ree
0 stemmers
Ik mag lijen dat ‘t einde showbizz Kaj is, permanent
Ja ik ook. Geef altijd aan dat ik niks hoef, en dat ik het gewoon leuk vind als ze komen en dat is ook zo. Van bepaalde vriendinnen krijg ik meestal toch wat maar vaak vind ik het lief bedoeld maar toch zooi waar ik niet veel aan heb. Nee, heb het liefst gewoon een superleuke avond, als ik iets wil hebben koop ik het zelf wel.
Wanneer er mensen even op moeten passen (vanwege huisdier, kind(eren) vakantie, dagje weg oid)
Gaat die persoon ook steeds wat schoonmaken/rangschikken?
Zoals het aanrecht opnieuw rangschikken, dressoir netjes maken, plankje aan de muur afstoffen en rangschikken?
- Ja, elke keer
- Ja, soms
- Nee
- Er past nooit iemand op
0 stemmers
Ik zelf zou niet snel iets gaan rangschikken in iemand anders huis.
Maar laatst ging mijn vader de kast in de keuken schoonmaken en rangschikken. Was ik allemaal dingen aan het zoeken.