Stel je persoonlijke vraag #14

Herkenbaar haha, mijn stiefbroer was aflopen vakantie hier in huis, opeens paste al mijn handdoeken in de la door een andere manier van opvouwen. Dat was dan wel weer handig :joy:

18 likes

Hahaha dat is wel handig dan! :ok_hand:

1 like

Haha ik had dit aan mijn vriend laten zien (hij kan niet goed een rollende R) en hij zo:

‘Oke, kdentenbdood. Wow! Kdentenbdood. Kdentenbdood!! :astonished:

Want het klonk dus gewoon direct als krentenbrood met een rollende r als hij het zo zegt. En hij zei ook ‘wowow ik voel echt het verschil met de andere r die ik probeer te maken :astonished:

Kortom: hulde aan jou!

7 likes

Ik tank benzine in België (5 minuten rijden). Dus dat telt dan ook?

1 like

Haha, leuk om te lezen!
En geen hulde voor mij hoor, ik heb het ook niet bedacht :grin:

Ik doe dit alleen bij mensen die het zelf chill vinden, ga niet zomaar uit mezelf opruimen.

Mijn moeder laat tijdens haar vakantie trouwens expres klusjes liggen zodat ik ze doe? Daar heb ik wel wat van gezegd haha

3 likes

Hahaha dat is ook weer zo iets.

@Willem ja dat is wel heel fijn en lief.

Hier is het ook vaak wel handig dat iets gedaan wordt zoals de voortuin werd aangeharkt en de heg bijgeknipt. Maar dat kastje in de keuken, was gewoon niet zo handig. :face_with_hand_over_mouth: thee zeef lag in de waterkoker. (dan raak je dat niet kwijt :thinking:)

1 like

Het is uiteindelijk de Edeka geworden! Keer wat anders. Zijn thuisgekomen met oa Philadelphia oreo smaak en chocolade thee :heart_eyes:

1 like

Degene die kaufland hebben gestemd, zijn jullie wel eens bij Edeka geweest?
Ik ben 1 keer bij kaufland geweest lang geleden, maar vind dat een mega oude supermarkt wat een rommel was en niet logisch ingedeeld. Alles nog in dozen a la Aldi volgens mij (in kleve). e
Edeka is meer modern dacht ik met lekker eten erbij en een bakker etc. Ben benieuwd waarom zoveel mensen op kaufland stemmen eigenlijk.

Ik ga morgen weer naar Kleve en ja de kaufland is niet modern qua inrichting, maar hebben wel veel keuze, ook qua eigen merk. Ze hebben van alles daar en is vaak goedkoper dan edeka.

Edeka is mooi en ze hebben een verse sushibar, mooi fruit en groente. In de zomer 5 verschillende cherry tomaten bijvoorbeeld. Alleen ik vind de edeka wel een stuk duurder vaak. Ik kom daar vooral voor de aparte dingen, duurdere dingen.

3 likes

Ik heb wel dat de schoonmaakster alles perfect recht zet! Dus als ze geweest is maak ik eerst een rondje door het huis om stoelen en tafeltjes e.d. die een beetje schuin stonden (om het meer een geheel te maken) weer goed te zetten.

2 likes

Dat doet me denken aan mijn (hoogbejaarde en demente) oma die de gebaksvorkjes in de koelkast bewaarde. Niet dat ze dat zelf nog wist. Maar toen we ze terugvonden, vond ze het toch slim bedacht van zichzelf, want de gebakjes bewaarde je ook in de koelkast.

En chocolade in haar toilettas. Ook handig, dicht bij haar tandenborstel, want je moet toch je tanden poetsen als je chocolade hebt gegeten.

17 likes

Yep ik kom regelmatig bij Edeka. Hangt een beetje af van welke Duitse plaats we bezoeken, maar als we bijvoorbeeld naar Goch gaan, bezoek ik zowel Kaufland als Edeka omdat ze beide bepaalde voordelen hebben.
Kaufland vind ik lichter en uitgebreider qua assortiment, Edeka is wat luxer. Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring als @Saturnus .

3 likes

Goed om te weten! Thanks! Dan ga ik de volgende keer nog een poging wagen. Ik ga meer voor de ervaring de bijzondere dingetjes en vooral de drank, zal eens beter letten op de prijzen bij kaufland want dat is dan ook een bezoek waard :wink:

Mijn cynische hoofd denk dat hij het wel commercieel uit gaan zal buiten. Iets doen met seksueel overschrijdend gedrag. Zijn Echte Berouw laten zien.
En dan klapt iedereen in medialand want oh wat goed dat hij zijn fouten nu inziet en iets doet voor de goede zaak.

Oh ik zet wel dingen netjes recht op het aanrecht enzo, maar echt opnieuw rangschikken zou ik niet doen. Al jeuken mijn handen soms wel maar het is niet mijn huis.
(In mijn eigen huis komt er niemand oppassen. En als ze mijn eigen troep zien in keukenkastjes, deinzen ze eerder terug dan dat iemand het netjes gaat zetten :p)
Edit: oja ik zet dus wel vaak de schoenen netjes in een rij. In mijn eigen huis liggen ze op een hoop, maar als ze schots en scheef in iemands gang staan, uitgeschopt, wil ik ze heel graag netjes ordenen :’)

1 like

ja, en zijn vriendin kijkt dan in de shots en beetje lijdzaam half in de verte en hij vertelt dat hij het heel erg vind dat hij óók háár heeft pijn gedaan maar zij is een goede vrouwmens en heeft hem vergeven want ze weet dat hij diep van binnen een goed persoon is.

3 likes

Houden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Thanks! Twijfelde heel erg, want leek net alsof ik mijn moeders jas had gepikt. Hij is nu klaar om terug te gaan

Ik hoop het niet, maar inmiddels vaak genoeg meegemaakt dat het geen reet uitmaakt wat je uitvreet, echt gecanceld wordt bijna niemand (zie Michael Jackson, Chris Brown, Louis CK, etc.) dus vermoed dat hij binnen niet al te lange tijd gewoon weer te zien zal zijn.

4 likes