Stel je persoonlijke vraag #14

Dat doet me denken aan mijn (hoogbejaarde en demente) oma die de gebaksvorkjes in de koelkast bewaarde. Niet dat ze dat zelf nog wist. Maar toen we ze terugvonden, vond ze het toch slim bedacht van zichzelf, want de gebakjes bewaarde je ook in de koelkast.

En chocolade in haar toilettas. Ook handig, dicht bij haar tandenborstel, want je moet toch je tanden poetsen als je chocolade hebt gegeten.

17 likes

Yep ik kom regelmatig bij Edeka. Hangt een beetje af van welke Duitse plaats we bezoeken, maar als we bijvoorbeeld naar Goch gaan, bezoek ik zowel Kaufland als Edeka omdat ze beide bepaalde voordelen hebben.
Kaufland vind ik lichter en uitgebreider qua assortiment, Edeka is wat luxer. Ik heb eigenlijk dezelfde ervaring als @Saturnus .

3 likes

Goed om te weten! Thanks! Dan ga ik de volgende keer nog een poging wagen. Ik ga meer voor de ervaring de bijzondere dingetjes en vooral de drank, zal eens beter letten op de prijzen bij kaufland want dat is dan ook een bezoek waard :wink:

Mijn cynische hoofd denk dat hij het wel commercieel uit gaan zal buiten. Iets doen met seksueel overschrijdend gedrag. Zijn Echte Berouw laten zien.
En dan klapt iedereen in medialand want oh wat goed dat hij zijn fouten nu inziet en iets doet voor de goede zaak.

Oh ik zet wel dingen netjes recht op het aanrecht enzo, maar echt opnieuw rangschikken zou ik niet doen. Al jeuken mijn handen soms wel maar het is niet mijn huis.
(In mijn eigen huis komt er niemand oppassen. En als ze mijn eigen troep zien in keukenkastjes, deinzen ze eerder terug dan dat iemand het netjes gaat zetten :p)
Edit: oja ik zet dus wel vaak de schoenen netjes in een rij. In mijn eigen huis liggen ze op een hoop, maar als ze schots en scheef in iemands gang staan, uitgeschopt, wil ik ze heel graag netjes ordenen :’)

1 like

ja, en zijn vriendin kijkt dan in de shots en beetje lijdzaam half in de verte en hij vertelt dat hij het heel erg vind dat hij óók háár heeft pijn gedaan maar zij is een goede vrouwmens en heeft hem vergeven want ze weet dat hij diep van binnen een goed persoon is.

3 likes

Houden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Thanks! Twijfelde heel erg, want leek net alsof ik mijn moeders jas had gepikt. Hij is nu klaar om terug te gaan

Ik hoop het niet, maar inmiddels vaak genoeg meegemaakt dat het geen reet uitmaakt wat je uitvreet, echt gecanceld wordt bijna niemand (zie Michael Jackson, Chris Brown, Louis CK, etc.) dus vermoed dat hij binnen niet al te lange tijd gewoon weer te zien zal zijn.

4 likes

Stel je moet je voorstellen en daarbij ook je leeftijd vermelden. Wat zeg je dan?

• Hoi ik ben… en ik ben 30
  • Hoi ik ben… en ik ben 30 jaar
  • Hoi ik ben… en ik ben 30 jaar oud

0 stemmers

Dit naar aanleiding van een filmpje wat ik zag en degene zei: ik ben Sanne en ik ben 37 jaar oud. En in mijn hoofd klonk dat een beetje kinderachtig.

1 like

Ik beeld me nu in dat ze haar leeftijd ook nog eens uitbeeldde met haar handen/vingers :grin:

Dragen jullie thuis schoenen waar je ook mee buiten loopt? Ik bedoel niet standaard, maar bijv als je van je werk komt en over een uurtje weggaat en tussendoor wat dingen opruimt oid.

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Vragen jullie bezoek om schoenen uit te doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een studieschuld en een hypotheek. En ook spaargeld, maar dat ga ik denk ik binnenkort (deels) beleggen en ik wil een nieuwe keuken.

Als je een pizza eet:

• Snij ik eerst de pizza in stukjes en begin dan met eten
  • Begin ik gelijk met eten na het snijden van het eerste stuk

0 stemmers

Als je je pizza knipt of scheurt mag je 'm ook invullen :thumbsup:

Het is toch gewoon een schuld waarbij je maandelijks een vast bedrag aflost. Bij huur kun je elk moment stoppen met betalen zonder met een schuld achter te blijven.

5 likes

Weet jij hoe lang je bent in feet en inches?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Toen ik in het buitenland woonde was dit ook heel ongebruikelijk, en zelf met feestjes liep iedereen op sokken. Ik vond het hier ook vies, maar merk dat ik mijn gasten ook niet wil verplichten…

3 likes

Hij zal wel over een paar jaar een boek uitbrengen met documentaire hoe het zijn leven heeft verwoest en vervolgens komt hij weer aan de bak in showbizzland.

@Vaiana Ik weet het alleen omdat een blogger dat ooit in haar bio had staan en toen ging ik het opzoeken en bleek ze net zo lang te zijn.:’)

Gek he? Hij zat alleen bij mijn borsten goed, maar de rest was zo raar. Jammer, want de stof was mooi :disappointed:

Ja ik heb de regel hier thuis ook ingevoerd sinds ik een aantal mensen zag spugen op straat. Ineens vond ik het zo’n vies idee dat als je daar door loopt (en door allerlei andere viezigheid) dat ook op je kleed oid komt haha

2 likes