Stel je persoonlijke vraag #14

Stel je moet je voorstellen en daarbij ook je leeftijd vermelden. Wat zeg je dan?

• Hoi ik ben
 en ik ben 30
  • Hoi ik ben
 en ik ben 30 jaar
  • Hoi ik ben
 en ik ben 30 jaar oud

0 stemmers

Dit naar aanleiding van een filmpje wat ik zag en degene zei: ik ben Sanne en ik ben 37 jaar oud. En in mijn hoofd klonk dat een beetje kinderachtig.

1 like

Ik beeld me nu in dat ze haar leeftijd ook nog eens uitbeeldde met haar handen/vingers :grin:

Dragen jullie thuis schoenen waar je ook mee buiten loopt? Ik bedoel niet standaard, maar bijv als je van je werk komt en over een uurtje weggaat en tussendoor wat dingen opruimt oid.

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Vragen jullie bezoek om schoenen uit te doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een studieschuld en een hypotheek. En ook spaargeld, maar dat ga ik denk ik binnenkort (deels) beleggen en ik wil een nieuwe keuken.

Als je een pizza eet:

• Snij ik eerst de pizza in stukjes en begin dan met eten
  • Begin ik gelijk met eten na het snijden van het eerste stuk

0 stemmers

Als je je pizza knipt of scheurt mag je 'm ook invullen :thumbsup:

Het is toch gewoon een schuld waarbij je maandelijks een vast bedrag aflost. Bij huur kun je elk moment stoppen met betalen zonder met een schuld achter te blijven.

5 likes

Weet jij hoe lang je bent in feet en inches?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Toen ik in het buitenland woonde was dit ook heel ongebruikelijk, en zelf met feestjes liep iedereen op sokken. Ik vond het hier ook vies, maar merk dat ik mijn gasten ook niet wil verplichten

3 likes

Hij zal wel over een paar jaar een boek uitbrengen met documentaire hoe het zijn leven heeft verwoest en vervolgens komt hij weer aan de bak in showbizzland.

@Vaiana Ik weet het alleen omdat een blogger dat ooit in haar bio had staan en toen ging ik het opzoeken en bleek ze net zo lang te zijn.:’)

Gek he? Hij zat alleen bij mijn borsten goed, maar de rest was zo raar. Jammer, want de stof was mooi :disappointed:

Ja ik heb de regel hier thuis ook ingevoerd sinds ik een aantal mensen zag spugen op straat. Ineens vond ik het zo’n vies idee dat als je daar door loopt (en door allerlei andere viezigheid) dat ook op je kleed oid komt haha

2 likes

1 inch is 2,5cm toch? Alleen feet weet ik nooit

5 likes

Over drie kwartier stapt het VK uit de EU

• Lekker boeiend.
  • Jammer.
  • Dikke doei.

0 stemmers

Ik vind alle maanden best snel gaan, maar in de zomervakantie is het mega rustig op mijn werk en dan kunnen de dagen zo onwijs lang duren.

1 like

Jaa een vriendin is ook in maart jarig en we kunnen echt vaak buiten haar verjaardag vieren terwijl ik in de zomer jarig ben en meestal kutweer en regen heb

1 like

Poets jij jouw zilveren/gouden sieraden wel eens?

• Ja regelmatig
  • Eens in de zoveel tijd
  • Nee nooit
  • Ik draag geen zilveren/gouden sieraden

0 stemmers

N.a.v. het youtuberstopic. Heb jij wel eens smeerkaas door soep gedaan?

• Nee doen mensen dit :exploding_head:
  • Ja regelmatig doe ik dat
  • Wel eens gedaan
  • Nooit gedaan en wil het ook niet proberen
  • Nooit gedaan maar wil het wel eens proberen

0 stemmers

Kan dit door hormonen komen? :frowning: Ik heb dus ook het gevoel dat mijn zilveren kettinkje snel verkleurd. Maar kan ook gewoon aan de kwaliteit ofzo liggen. Gouden ring merk ik niks van.

Komt door de pH waarde van je huid dacht ik! Maar kan best zijn dat de pH waarde weer beĂŻnvloed wordt door hormonen haha.