Stel je persoonlijke vraag #14

Ik heb het ook maar een keer gegeten. Tijdens een studiereis in een Ethiopisch restaurant in Genève haha. Het was ook niet uit vrije wil :stuck_out_tongue_winking_eye:

Op school had ik een jongen uit Ethiopië in de klas en zijn moeder had een keer allemaal gerechten gemaakt en dus ook injera. Was echt super lekker allemaal. Daarna heb ik heb ik het helaas nooit meer gegeten maar hoop dat wel nog een keer te doen.

2 likes

Ik vind de injera los niet heel bijzonder maar vind het wel echt de hemel met shiro :drooling_face:

1 like

Abyssinia!

1 like

Geen idee wat shiro is, ik weet alleen dat ik “injera” hoe ik het ken, heel lekker vind. Geen verstand van alle benamingen, neem aan dat het dan 1 van die dips is?

Als je met 10 FF’ers in kringverjaardag zou vieren tot hoe ver zou je gaan?

• Alleen hardop zeggen ‘gefeliciteerd met X’
  • X persoonlijk feliciteren met alleen een hand
  • X persoonlijk feliciteren door een arm om die persoon heen te slaan etc
  • X persoonlijk feliciteren met een of meerdere kussen
  • Iedereen de hand schudden
  • iedereen twee kussen geven
  • Iedereen drie kussen geven
  • Je geeft X direct het cadeautje op zo’n manier dat ze het direct zal uitpakken uit beleefdheid en gaat vervolgens op je plek zitten.
  • Je rent direct de woonkamer uit fuck sociaal doen en kringverjaardagen bijwonen.

0 stemmers

Ja Ibis inderdaad! Megalekker

3 likes

Mijn ouders hadden Ethiopische buren en die hebben ons toen eens uitgenodigd om te komen eten en toen hadden ze dat, superlief en was ook heel lekker

1 like

Onaangekondigd bezoek.

• Gezellig!
  • Mwah.
  • Nee ga weg!

0 stemmers

Wie krijgt van jou meestal een kus bij een begroeting/afscheid? Niet bij een speciale gelegenheid of belangrijke levensgebeurtenis, maar op een gewone dag. Plaats (op de wang, op de mond …) of hoeveel kussen (1/2/3) houden we hier even buiten beschouwing.

• Niemand
  • Date
  • Lover
  • Neven en nichten
  • Tantes en ooms/nonkels
  • Broers/zussen
  • Grootouders
  • Ouders
  • Collega’s
  • Werkrelaties
  • Kennissen
  • Gewone vrienden
  • Beste vrienden
  • Iedereen
  • Iemand die je niet kent, maar aan wie je door iemand die je wel kent werd voorgesteld

0 stemmers

Ik vind dit ook echt niet meer van deze tijd. Ja in 1990 kon je niet anders. Nu wel, dus get yo ass outta here.

1 like

Toch zijn er in mijn omgeving helaas genoeg die het doen, en meestal ook als het echt niet uitkomt of als mijn dochter net de woonkamer ondersteboven heeft gekeerd.
Mijn man heeft tegen degene die net aan de deur stond al ongeveer 5 keer gezegd ‘bel even van te voren’ maar hij doet het telkens weer. Hoe lief de bedoeling ook is, ik vind het verschrikkelijk.

Ik heb altijd schrik dat ze zullen ontdekken dat ik doordeweeks niet zo grondig schoonmaak en zullen denken dat ik eigenlijk een gore/luie trien ben. Heb vaak dat ik mijn onverwacht bezoek dan probeer te entertainen en in een ooghoek ineens een enorm spinnenweb opmerk in een hoek van de kamer :spider_web: Of dat er ineens zo’n tumbleweed van haar en pluis voorbijrolt.

11 likes

Ligt eraan of het tien leuke forummers zijn of tien becs.

2 likes

Wordt de snackbar die je bezoekt gerund door Chinezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was dat 15 jaar geleden ook al zo?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een frietchinees, is dat ook een ding in Nederland?

3 likes

De snackbar wordt hier gerund door een man die de snackbar had vernoemd naar zijn meest opvallende lichamelijke kenmerk en volgens mij wil hij met pensioen maar is het nog niet overgenomen.

2 likes

Snackbar de Wrat heeft moeite een nieuwe eigenaar te vinden?

13 likes

Ligt er aan wie het is haha

Nee, Aarts’ Aambeien - ambachtelijke friet en andere specerijen

:nose: De Neus

6 likes