Stel je persoonlijke vraag #14

Welk bedrag vinden jullie op het eerste ogenblik goedkoper ogen als je het tegen zou komen als productprijs? Is bijna niet te testen op deze manier. Maar probeer het je in te beelden, en er niet teveel bij na te denken haha!

• € 29,95
  • € 29,99
  • € 29,50
  • € 29,98
  • € 30,-

0 stemmers

Wat vinden jullie ervan dat Aldi en Lidl ook A-merk producten verkopen?

• Ik heb hier geen mening over
  • Ik vind het jammer
  • Ik vind het wel chill
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Aldi deed het al een tijdje maar zie de Lidl het nu ook steeds meer doen. Ergens vind ik het wel jammer want ik ga juist naar deze winkels om geen merkspul te halen maar heb vandaag wel massaal Croky ingekocht bij de Lidl dus het is een beetje dubbel.

Wel alleen omdat ik in dat andere land woonde, niet als toerisme ofzo.

1 like

In Rusland! We hadden per ongeluk de verkeerde metro genomen en zagen een IKEA, de rest van de studiereis hebben m’n scharrel en ik toen een grote pissebedknuffel met ons meegesleurd als een soort kind, die hadden we als souvenir gekocht in de IKEA. Heb nog hele fotoseries van die knuffel in kinderstoeltjes enzo, we vonden het zo’n grap! Mooie tijden, 10+ jaar geleden.

29 likes

Bij iemand achterop de fiets springen op de bagagedrager…

• Heb ik geen probleem mee en doe ik zo soepel als een echte atleet
  • Vind ik een uitdaging maar gaat meestal wel goed
  • Vermijd ik aangezien het de ware hel is en dit niet een skill is die ik bezit of die ik überhaupt wil bezitten

0 stemmers

Ik vind van een bagagedrager afspringen een grotere uitdaging. Altijd pijn aan mijn hakken dan.

9 likes

In Italiƫ en Zweden.

1 like

Ja in Hongkong! Het was zoooo heet dat we verkoeling zochten in de ikea haha en ze hadden softijs met jasmijn smaak erg lekker

2 likes

Ja dit heb ik ook! vraag me af hoe het kan. Want kan prima van iets af springen zonder pijn. Maar misschien omdat je benen dan minder goed doorbloed zijn ofzo?

Ik kan echt niet springend bij iemand achterop de fiets gaan zitten. De laatste keer dat ik dat weer eens probeerde, ondanks eerdere mislukte pogingen, sprong ik mis en vielen we beiden op de stoeprand. Lag ik daar met mijn benen gestrekt in de lucht terwijl er allemaal auto’s langskwamen en gingen toeteren en lachen.

Andersom kan ik het trouwens ook niet. Als iemand zo bij mij achterop springt val ik ook gewoon om. Mijn fietsmotoriek is niet heel goed blijkbaar

2 likes

Ik vind dat het meestal eigenlijk van die supersaaie gasten zijn die dan edgy en badass willen lijken door hun knotje. You ain’t foolin’ me boiiii

14 likes

Ik vind het vaak geen gezicht als mannen en vrouwen kalend zijn of superdun haar hebben. En soms komt het zo gekunsteld over vooral bij bepaalde types waarbij het lijkt alsof ze de trui van hun opa dragen en dan ook nog hun broekspijpen omslaan en je proberen te imponeren met hun Bon Iveresque muzieksmaak. En van roken ze vaak ook nog en gaan ze filosofisch geneuzel op je loslaten.

5 likes

Jaa!
Ik krijg altijd een heel typisch gevoel in m’n voeten bij afspringen, soort elektrische schok ofzo? Alsof al m’n botjes op zenuwen duwen. Zo. Naar.

12 likes

Very sexy :smiling_face_with_three_hearts:

Welk van de onderstaande dingen liggen bij jou thuis (meestal) op een vaste plaats?

• Sleutels
  • Condooms
  • Paspoorten /IDs
  • Mobiele telefoon
  • Aansteker / lucifers
  • Onderzetters / hittebeschermers
  • Bieropener

0 stemmers

:joy:

Hebben jullie een waterflosser?

• Nee, maar ik wil er wel een
  • Nee
  • Ja
  • Ja, maar ik zou het niet per se aanraden

0 stemmers

Nee en ik moest googlen wat het is.

1 like

Nee, want mn tandarts heeft nog nooit gezegd dat ik moet flossen :neutral_face:

1 like

Oh echt? Is bij mij altijd het eerste wat hij vraagt (heb je goed geflost?) Ʃn het laatste (goed flossen heeee).