Ik:
- Flos
- Stook (tanden)
- Stook (op het forum)
- Rag
- Heb een waterpik
- Poets elektrisch
- Poets met de hand
- Gebruik mondwater
- Gebruik een tongschraper
- Bleek mān tanden
- Gebruik aanvullende mond verzorging namelijk:ā¦
0 stemmers
Ik:
0 stemmers
Ik heb wel veel behoefte aan een waterpik
Dat hangt voor mij heel erg van de functie af. Als je 4 jaar als kamermeisje in een hotel hebt gewerkt en nu op de reserveringen van datzelfde hotel gaat beginnen vind ik die 4 jaar niet relevant voor het salaris. Maar als je 4 jaar als assistent op de reserveringen hebt gewerkt is dat een andere kwestie. Ik ben het wel met @Wonderland eens dat verantwoordelijkheid en klantcontact voor mij een betere reden zijn voor een hoger salaris dan die dienstjaren, want die dienstjaren hoeven niet per se relevant te zijn voor de functie. Uiteraard laat het wel zien dat je een loyale werknemer bent en dat is ook wat waard.
Mijn tandarts zei dat een waterflosser goed is voor er bij, maar niet het (normale) flossen vervangt. Daarom heb ik er toch maar geen gekocht.
Je bent het station al gepasseerd ja
Ik ben de haverelite(??) Maar die staat er niet tussen.
Hoeveel had jij er goed?
0 stemmers
Nee echt nooit. Op de fotoās ziet het er altijd prima uit, dus denk dat het wel snor zit
Alle 9 en ik luisterde dit als kind.
Edit: het lied is uit 1996 en ik was toen 5 haha jeetje.
In de brugklas ging ik vaak met vriendinnetjes logeren en dan zetten we dit liedje op, belden jongens uit onze klas en dan hielden we de telefoon bij de cd speler. Dat waren nog eens tijden.
Ik kan het dus ook totaal niet en probeer het ook maar niet meer om dus te voorkomen dat we idd op de grond terecht komen haha
Telt het als het merendeel van deze spullen altijd in je tas zit? Of gaat het erom dat je in huis echt ƩƩn plek hebt waar je je spullen altijd legt? En dan ben ik heel benieuwd wie dat voor zijn telefoon heeft en waarom? Mijn vaste telefoonplekken zijn mijn hand, mijn zak, mijn tas, bij een stopcontact en in mijn bed. Telt dat ook?
Ah shit dacht dat ik alles had
Ik deed een keer mee met de macarena samen met vriendinnen en ik draaide dan als enige de verkeerde kant op
Bijna allemaal want ik was zoān kind dat optreden als levensdoel zag. Volle overtuiging.
Ik heb ooit āhelp ik krijg tietenā geplaybackt. Vreeeselijk, en ik had ook niet eens tieten toen.
Ja ik had iets teveel schijt overal aan als kind. Ik had ook nog eens onwijze ballonnen achter mān shirtje gepropt wtf echt whyyy. En waarom hield niemand me tegen. De juf vond het ook nog eens heel leuk.
Slipje
Ik ben wel voor meer verlofdagen, maar dan voor iedereen. Heb wel kinderen.
Echt onzin hahaha, je kiest zelf voor de kinderen. Als ze dan iedereen meer verlof geven prima, maar niet alleen voor kinderen? Is dat ook geen positieve discriminatie? Mijn ervaring door een aantal specifieke collegaās is dat men toch al voordeel heeft door kinderen icm werk. Als het kind hoest: ik kom niet werken want kind ziek; wie werkt zaterdag? sorry ik heb een kind ik kan niet. Maar dat zijn zeer persoonlijke frustraties haha
Overigens, Brunel vind ik ook echt geen goede werkgever haha. Draaien je op elk vlak een poot uit, waarom dan zoān onderzoek? Gaan ze toch niks mee doen