Ik vind dat Nederlands Chinese eten echt niet te vreten. Drijft altijd een halve bak olie in, bah. Heb nog nooit uit vrije wil Chinees besteld of gegeten. Mijn ouders hebben het zover ik weet ook nooit gedaan overigens, dus heb het ook niet echt meegekregen vanuit huis. Ben op zich wel benieuwd naar de echte Chinese keuken.
Heeft jouw huisdier naast zijn eigen naam ook nog een bijnaam?
- Ja, meerdere
- Ja, eentje
- Nee
- Ik heb geen huisdier
0 stemmers
Mijne heet sinds kort Buttie With A Big Bootie en Ugly Buttie 
Ik verwacht het nooit maar ik vind het wel heel leuk als ik wel een berichtje krijg.
Ik ben een tijdje geleden voor het eerst bij die ‘boot’ geweest voor Amsterdam centraal. Ik dacht altijd dat het een afhaal Chinees achtig restaurant zou zijn met voornamelijk toeristen, maar dat is het blijkbaar helemaal niet!
Deze dus
Een kiwi is
- Bruin
- Groen
0 stemmers
Is dit een strikvraag?
Ik had de mop verteld: het is groen en het gaat van een berg.
Antwoord in spoiler voor de mensen die het nog niet kennen
Skiwi
Maar mijn vriend vindt dat een kiwi bruin is
Geel 

Maar in jouw geval stem je dus groen, want je bedoelt het binnenste toch.

Hahaha ja, heb groen gestemd 
Dankje
Had jij vroeger Marco Borsato op MSN?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dacht dat het Kaj was die op te jonge meisjes viel
Ah ja zo’n bot! net zoals chatman. Weet alleen niet meer wat hij terug zei…
Ik wilde vorige weel Chinees bestellen, maar dan krijg je altijd zoveel en ik was alleen (en de vriezer zit vrij vol), dus toch maar voor pizza gegaan.
Bij mijn ouders zit echt een fantastische chinees, dus met hun gaan we soms nog wel eens.
Mij vader zei juist altijd als we ziek waren geweest dat we een extra dag thuis moesten blijven om goed bij te komen/uit te zieken. Dus we gingen dan geen leuke dingen doen ofzo, maar die laatste dag kon je wel met meer plezier in je bed liggen want niet echt ziek dus tijd voor boekjes enzo.
Nu ik volwassen ben doe ik dat vaak nog :’) Dag dat ik me opzich wel beter voel nog heel rustig aan doen.
Als jullie de naam Peter lezen, spreken jullie dit dan uit als
- Peeter
- Pieter
0 stemmers
Mijn kind noem ik dan sowieso Pieter. Ookal vind ik dat een beetje een ballennaam (ken iemand die Pieter heet en was echt een balletje). Peter klinkt meteen zo volwassen 
Lijkt het jou wat om voortaan te betalen met een onderhuidse chip?
- Ja
- Nee
- Misschien/maakt mij niet uit
0 stemmers