Ik doe altijd heel hard m’n best om aan dit soort dingen te denken maar m’n geheugen is zo slecht dat ik het dan 9 van de 10 keer alsnog vergeet. Of ik weet het nog deels, bijvoorbeeld wel dat het in een bepaalde week gebeurt maar niet meer precies welke dag (of dat ik de dag nog wel weet maar niet meer precies wat er dan aan de hand is) dus dan wacht ik voor de zekerheid meestal tot ze er zelf over beginnen. Echt belangrijke dingen zet ik tegenwoordig soms gewoon in m’n eigen agenda. Kan het iemand anders dus echt niet kwalijk nemen als ze iets vergeten 🤷
Zelf hoef ik geen aandacht, maar vind het wel fijn om te weten hoe het met mijn beste vriendin gaat als ze wat bijzonders had.
Even serieus. Ik heb het gevoel dat niemand van mijn leeftijd in een traditioneel Hollands Chinees Indisch restaurant nog eet (het liefst eentje die de Grote Muur oid heet). Ik heb het dan niet over even snel wat afhalen, maar echt lekker zitten en rustig een heel schaal spek eten.
Wanneer hebben jullie voor het laatst in een Chinees (Indisch) restaurant gegeten?
- Ik ga vandaag nog
- Gisteren
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Afgelopen jaar
- Twee jaar geleden
- Een paar jaar geleden
- Langer dan tien jaar geleden
- Nooit
0 stemmers
Wanneer hebben jullie voor het laatst Chinees afgehaald of besteld?
- Ik ga vandaag nog
- Gisteren
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Afgelopen jaar
- Twee jaar geleden
- Een paar jaar geleden
- Langer dan tien jaar geleden
- Nooit
0 stemmers
Zijn jullie al eens naar een modern Chinees restaurant geweest waarbij je echt Chinees eten krijgt?
- Ja
- Nee
- Ik ga binnenkort
0 stemmers
Mijn ouders haalden vorige week Chinees toen mijn vriend en ik spontaan bleven eten. Heb het zelf al jaren niet afgehaald/besteld haha
Ik eet altijd rijst met kippensoep van de Chinees als ik ziek ben. Klinkt supersaai maar is wel chill als je niks binnen kunt houden.
Dat is echt slim!
Ik vind dat Nederlands Chinese eten echt niet te vreten. Drijft altijd een halve bak olie in, bah. Heb nog nooit uit vrije wil Chinees besteld of gegeten. Mijn ouders hebben het zover ik weet ook nooit gedaan overigens, dus heb het ook niet echt meegekregen vanuit huis. Ben op zich wel benieuwd naar de echte Chinese keuken.
Heeft jouw huisdier naast zijn eigen naam ook nog een bijnaam?
- Ja, meerdere
- Ja, eentje
- Nee
- Ik heb geen huisdier
0 stemmers
Mijne heet sinds kort Buttie With A Big Bootie en Ugly Buttie
Ik verwacht het nooit maar ik vind het wel heel leuk als ik wel een berichtje krijg.
Ik ben een tijdje geleden voor het eerst bij die ‘boot’ geweest voor Amsterdam centraal. Ik dacht altijd dat het een afhaal Chinees achtig restaurant zou zijn met voornamelijk toeristen, maar dat is het blijkbaar helemaal niet!
Deze dus
Een kiwi is
- Bruin
- Groen
0 stemmers
Is dit een strikvraag?
Ik had de mop verteld: het is groen en het gaat van een berg.
Antwoord in spoiler voor de mensen die het nog niet kennen
Skiwi
Maar mijn vriend vindt dat een kiwi bruin is
Geel
Maar in jouw geval stem je dus groen, want je bedoelt het binnenste toch.
Hahaha ja, heb groen gestemd
Dankje
Had jij vroeger Marco Borsato op MSN?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dacht dat het Kaj was die op te jonge meisjes viel