Stel je persoonlijke vraag #14

Ah ja zo’n bot! net zoals chatman. Weet alleen niet meer wat hij terug zei…

2 likes

Ik wilde vorige weel Chinees bestellen, maar dan krijg je altijd zoveel en ik was alleen (en de vriezer zit vrij vol), dus toch maar voor pizza gegaan.
Bij mijn ouders zit echt een fantastische chinees, dus met hun gaan we soms nog wel eens.

1 like

Mij vader zei juist altijd als we ziek waren geweest dat we een extra dag thuis moesten blijven om goed bij te komen/uit te zieken. Dus we gingen dan geen leuke dingen doen ofzo, maar die laatste dag kon je wel met meer plezier in je bed liggen want niet echt ziek dus tijd voor boekjes enzo.
Nu ik volwassen ben doe ik dat vaak nog :’) Dag dat ik me opzich wel beter voel nog heel rustig aan doen.

9 likes

Als jullie de naam Peter lezen, spreken jullie dit dan uit als

• Peeter
  • Pieter

0 stemmers

Mijn kind noem ik dan sowieso Pieter. Ookal vind ik dat een beetje een ballennaam (ken iemand die Pieter heet en was echt een balletje). Peter klinkt meteen zo volwassen :sweat_smile:

4 likes

Lijkt het jou wat om voortaan te betalen met een onderhuidse chip?

• Ja
  • Nee
  • Misschien/maakt mij niet uit

0 stemmers

Ik zou dat echt heel graag willen

Ieee voel je dit niet zitten? Niks voor mij :anguished:

Omg dit lijkt me best reëel. Of dat ding seint automatisch door dat de bloedtoevoer gestopt is.

2 likes

Haha deze grap maakte mijn furby ook altijd

2 likes

Laatste! Hierna graag weer een vraag over tanden plz

Hoe spreken jullie Peter Pan dan uit?

• Peeter Pan
  • Pieter Pan
  • Pieter Pen

0 stemmers

O fuck ik bedenk me net dat mijn paspoort al bijna een jaar verlopen is dus dat ik nu alleen maar een rijbewijs heb.

1 like

Ik wil super graag nog even mijn middelbare school trauma vertellen. Ik was echt een super braaf kind, soms wat bijdehand maar niet vervelend ofzo en deed eigenlijk altijd lief wat er van me gevraagd werd. Ik was een keer mijn gymspullen vergeten en we gingen buiten gymen dus ik dacht mja dan is het niet zo’n ramp om gewoon in mijn spijkerbroek te gymen. De gymleraar vond dit blijkbaar wel een ramp en zei dat ik gymkleren uit de reservebak aan moest (kleding die door mensen ooit vergeten was/achtergelaten was). Dat vond ik zó walgelijk en belachelijk dat ik pertinent weigerde en toen werd ik er uit gestuurd en moest ik nablijven. Kwam ik bij de conciërge, die dat nablijven coördineerde, en die keek mij echt aan van joe wat doe jíj hier. Ik mocht na 5 minuten weg luv de conciërge.

Ps mijn moeder vond het ook belachelijk en was het met mij eens #goals

Nou dit was mijn enige nablijfavontuur.

24 likes

Ja ik heb gewoon altijd een tas bij me en een redelijk grote ook. Anders in mijn jaszak. Ik heb hem eigenlijk altijd wel bij me.

1 like

Okee ik zie net dat ie in mei 2017 is verlopen :expressionless:

4 likes

Als ik het goed heb, is er in Nederland geen draagplicht voor je id. Als je hem niet bij je hebt kun je dus geen boete krijgen. Verschil tussen toonplicht en draagplicht!

Vanaf je 14e moet je toch identiteitsbewijs bij je hebben?

Het gebied waar ik werk mag ik mijn niet legitimeren met mijn rijbewijs. Heb dus standaard mijn paspoort bij me.

Wat ik begreep is dat je dan wel kunt aangeven dat hij thuis ligt, dus dat de politie met je mee komt om hem te tonen
of dat iemand hem komt brengen. Maar dat je dan dus geen boete kan krijgen omdat je hem niet bij je hebt.

Woon je in het buitenland?
Ik heb altijd alleen mijn (verlopen) rijbewijs mee. Mijn paspoort alleen als ik op reis ga/het nodig is voor opstellen van contract oid.