Okee ik zie net dat ie in mei 2017 is verlopen
Als ik het goed heb, is er in Nederland geen draagplicht voor je id. Als je hem niet bij je hebt kun je dus geen boete krijgen. Verschil tussen toonplicht en draagplicht!
Vanaf je 14e moet je toch identiteitsbewijs bij je hebben?
Het gebied waar ik werk mag ik mijn niet legitimeren met mijn rijbewijs. Heb dus standaard mijn paspoort bij me.
Wat ik begreep is dat je dan wel kunt aangeven dat hij thuis ligt, dus dat de politie met je mee komt om hem te tonen
of dat iemand hem komt brengen. Maar dat je dan dus geen boete kan krijgen omdat je hem niet bij je hebt.
Woon je in het buitenland?
Ik heb altijd alleen mijn (verlopen) rijbewijs mee. Mijn paspoort alleen als ik op reis ga/het nodig is voor opstellen van contract oid.
Anders. Partner en ik verdienen ± evenveel. Ik werk door inzet van ouderschapsverlof nu 4 uur minder (dus ben 1 doordeweekse dag vrij), verder valt de zorg 50/50 op beide schouders. En als we straks verhuisd zijn (nu ff dubbele kosten) gaat partner ook 4 uur mindet werken. Dus dan is het écht letterlijk 50/50, ook in uren qua zorg.
Baby nog niet eerder op moeten halen door ziek-zijn oid. Maar ook daarover afgesproken dat degene gaat die het ‘t beste kan hebben qua agenda.
(Ben nog aan het bijlezen dus misschien beetje mosterd na de maaltijd).
oh wat vreemd dat ze dan alsnog een boete kregen!
gaat dat leuke verhaaltje dus niet op
Zat jij bij Vinvent van Gogh in de klas…
Was dat maar waar.
Nee ik werk gewoon in Nederland.
Ik weet nooit waar ik dat ding moet stoppen, dus heb hem nauwelijks bij me. Tenzij ik een tas bij me heb, maar normaal neem ik hem niet mee. Ben zo bang om dat ding kwijt te raken als ik hem in het hoesje van mijn mobiel doe.
Heb je dan geen portemonnee?
How is jouw huid?
- Ik zie de eerste tekenen van het ouder worden
- Ik zie nog geen tekenen van ouder worden
0 stemmers
Lichamelijk?
- Ik merk verschil, ik word ouder
- Ik merk geen verschil, voel me piep
0 stemmers
Mentaal
- Ja, duidelijke verandering
- Mwha, misschien iets anders
- Nee, geen verandering, forever young
0 stemmers
Ligt eraan. Bij tieners voel ik me 40 bij mensen van mijn leeftijd of ouder die het allemaal voor elkaar hebben voel ik me 12.
Ja in mijn tas, maar die heb ik niet altijd bij me. Heb mijn ID bijv. Nooit mee wanneer ik wandel oid
Ik heb een betere conditie dan ooit (niet dat het nu zo goed is, maar in het verleden gewoon heel slecht), maar heb wel meer last van een kater. Begin ook een beetje rimpels te krijgen, maar als ik mezelf vergelijk met vriendinnen die even oud zijn of jonger, valt de schade nog wel mee. Dus qua huid ben ik wel heel tevreden.
Ja op alles maar mentaal op een fijne manier, beter weten wat ik (niet) wil. Lichamelijk en qua uiterlijk
Als je een dochter zou krijgen welke naam zou je dan eerder kiezen? (je moet kiezen)
- Maartje
- Aafje
0 stemmers
En associeer je de naam Maartje
- Eerder met een blondine
- Eerder met een roodharige
0 stemmers
En aafje?
- Eerder met een blondine
- Eerder met een roodharige
0 stemmers
Met voorbedachte rade andere haarkleuren weggelaten
Vind het allebei kut maar dat vroeg je niet
Dus heb de minst kutte gekozen
Over namen gesproken, ik vind dit zulke kutnamen. Welke zou je kiezen?
- Rob
- Ron
- Renee
0 stemmers