Stel je persoonlijke vraag #14

Anders. Partner en ik verdienen ± evenveel. Ik werk door inzet van ouderschapsverlof nu 4 uur minder (dus ben 1 doordeweekse dag vrij), verder valt de zorg 50/50 op beide schouders. En als we straks verhuisd zijn (nu ff dubbele kosten) gaat partner ook 4 uur mindet werken. Dus dan is het écht letterlijk 50/50, ook in uren qua zorg.

Baby nog niet eerder op moeten halen door ziek-zijn oid. Maar ook daarover afgesproken dat degene gaat die het ‘t beste kan hebben qua agenda.

(Ben nog aan het bijlezen dus misschien beetje mosterd na de maaltijd).

4 likes

oh wat vreemd dat ze dan alsnog een boete kregen!
gaat dat leuke verhaaltje dus niet op :stuck_out_tongue:

1 like

Zat jij bij Vinvent van Gogh in de klas…

1 like

Was dat maar waar.
Nee ik werk gewoon in Nederland.

1 like

Ik weet nooit waar ik dat ding moet stoppen, dus heb hem nauwelijks bij me. Tenzij ik een tas bij me heb, maar normaal neem ik hem niet mee. Ben zo bang om dat ding kwijt te raken als ik hem in het hoesje van mijn mobiel doe.

Heb je dan geen portemonnee?

How is jouw huid?

• Ik zie de eerste tekenen van het ouder worden
  • Ik zie nog geen tekenen van ouder worden

0 stemmers

Lichamelijk?

• Ik merk verschil, ik word ouder
  • Ik merk geen verschil, voel me piep

0 stemmers

Mentaal

• Ja, duidelijke verandering
  • Mwha, misschien iets anders
  • Nee, geen verandering, forever young

0 stemmers

Ligt eraan. Bij tieners voel ik me 40 bij mensen van mijn leeftijd of ouder die het allemaal voor elkaar hebben voel ik me 12.

21 likes

Ja in mijn tas, maar die heb ik niet altijd bij me. Heb mijn ID bijv. Nooit mee wanneer ik wandel oid

Ik heb een betere conditie dan ooit (niet dat het nu zo goed is, maar in het verleden gewoon heel slecht), maar heb wel meer last van een kater. Begin ook een beetje rimpels te krijgen, maar als ik mezelf vergelijk met vriendinnen die even oud zijn of jonger, valt de schade nog wel mee. Dus qua huid ben ik wel heel tevreden.

Ja op alles maar mentaal op een fijne manier, beter weten wat ik (niet) wil. Lichamelijk en qua uiterlijk :-1::-1::-1:

1 like

Als je een dochter zou krijgen welke naam zou je dan eerder kiezen? (je moet kiezen)

• Maartje
  • Aafje

0 stemmers

En associeer je de naam Maartje

• Eerder met een blondine
  • Eerder met een roodharige

0 stemmers

En aafje?

• Eerder met een blondine
  • Eerder met een roodharige

0 stemmers

Met voorbedachte rade andere haarkleuren weggelaten

Vind het allebei kut maar dat vroeg je niet

Dus heb de minst kutte gekozen

2 likes

Over namen gesproken, ik vind dit zulke kutnamen. Welke zou je kiezen?

• Rob
  • Ron
  • Renee

0 stemmers

Lichamelijk ben ik fitter dan ooit, maar desondanks voel ik wel dat mijn lijf oud wordt. Sneller last van spieren/gewrichten, en de klachten blijven ook langer. En als ik eens in de zoveel tijd een keer een kater heb kan die ook nog daaagen doorzeuren ipv de dag erna alweer weg zijn.

:joy: Ja of baby Hendrik of Gert-jan.

1 like

Één van de grootste decepties in mijn leven is dat ik in mijn twintiger jaren van mijn acne af zou zijn, maar ik maak me inmiddels zorgen over het moment dat ik rimpels en puistjes tegelijk zal hebben want die oneffenheden zijn echt here to stay. :upside_down_face:

3 likes

Ik gebruik de woorden wel eens met vriendinnen als grappende referentie naar mensen die dit wel serieus zeggen. Hoorde laatst ‘twarrel’ voorbij komen en ik dacht eerst dat ze het over een tarrel hadden. Een twarrel is blijkbaar een twijfelscharrel :o_o:

5 likes

Gefeliciteerd met Els

4 likes

Ik ken een Manfred van 5. Heb al 5 jaar medelijden met hem.

14 likes