Stel je persoonlijke vraag #14

Lichamelijk ben ik fitter dan ooit, maar desondanks voel ik wel dat mijn lijf oud wordt. Sneller last van spieren/gewrichten, en de klachten blijven ook langer. En als ik eens in de zoveel tijd een keer een kater heb kan die ook nog daaagen doorzeuren ipv de dag erna alweer weg zijn.

:joy: Ja of baby Hendrik of Gert-jan.

1 like

Één van de grootste decepties in mijn leven is dat ik in mijn twintiger jaren van mijn acne af zou zijn, maar ik maak me inmiddels zorgen over het moment dat ik rimpels en puistjes tegelijk zal hebben want die oneffenheden zijn echt here to stay. :upside_down_face:

3 likes

Ik gebruik de woorden wel eens met vriendinnen als grappende referentie naar mensen die dit wel serieus zeggen. Hoorde laatst ‘twarrel’ voorbij komen en ik dacht eerst dat ze het over een tarrel hadden. Een twarrel is blijkbaar een twijfelscharrel :o_o:

5 likes

Gefeliciteerd met Els

4 likes

Ik ken een Manfred van 5. Heb al 5 jaar medelijden met hem.

14 likes

Twijfel in welke zin? Of je er ĂŒberhaupt wel mee wil scharrelen of bijna-vriend(in)?

Toen ik het googlede vond ik dit en ik snap het woord ‘twijfel’ nog steeds niet helemaal. Hoe ik het lees betekent het dat je alleen seks met elkaar hebt en verder niks?

Betekenis twarrel

Twarrel: ook wel twijfelscharrel.

Ben je exclusief? Nee

Hoe vaak zie je elkaar? Heel soms. Als je elkaar vaker gaat zien, dan wordt de relatie geĂŒpgrade tot een scharrel.

Wordt er gesproken over gevoelens? Nee

Waar draait de relatie om? Seks

Ben je verliefd? Nee

Meet the family? Nee

Dat is of je nog niet zeker weet dat het officieel een scharrel gaat worden

haha dankjewel, maar dit wordt me te lastig hoor. Dus dit zit eigenlijk tussen een ONS en ‘echte scharrel’ in. Ik vind dat gewoon een scharrel. Een occasionele scharrel misschien, maar wel een scharrel. Of een friend with benefits.

een scharrel toch? Zou ik denken.

2 likes

Ja

Een eikel.

48 likes

Fuckboy?

2 likes

Een ‘ineedtorunawaynow’

Hahaha god no, iemand anders heeft er tijd in gestoken om dit zo prachtig overzichtelijk neer te zetten :joy:

1 like

Haha doet me hieraan denken (sorry voor de friends haters:

34 likes

En daarom is luchtig amusement zo’n fijne term. Je hebt al die andere namen niet nodig, omdat iedereen er gewoon lekker zijn eigen invulling aan geeft.
Als ik een tijdje met iemand omga dan denk ik ook echt niet na over termen als scharrel etc.

1 like

Ik ken een Manfred van 3, maar dat us m’n kat. Zegt genoeg denk ik.

5 likes

Volgens mij zijn mijn vriendinnen ouderwets en gaan zij meteen daten ipv al dat ze al die rare termen gebruiken. Nooit gehoord dus