Twijfel in welke zin? Of je er überhaupt wel mee wil scharrelen of bijna-vriend(in)?
Toen ik het googlede vond ik dit en ik snap het woord ‘twijfel’ nog steeds niet helemaal. Hoe ik het lees betekent het dat je alleen seks met elkaar hebt en verder niks?
Betekenis twarrel
Twarrel: ook wel twijfelscharrel.
Ben je exclusief? Nee
Hoe vaak zie je elkaar? Heel soms. Als je elkaar vaker gaat zien, dan wordt de relatie geüpgrade tot een scharrel.
Wordt er gesproken over gevoelens? Nee
Waar draait de relatie om? Seks
Ben je verliefd? Nee
Meet the family? Nee
Dat is of je nog niet zeker weet dat het officieel een scharrel gaat worden
haha dankjewel, maar dit wordt me te lastig hoor. Dus dit zit eigenlijk tussen een ONS en ‘echte scharrel’ in. Ik vind dat gewoon een scharrel. Een occasionele scharrel misschien, maar wel een scharrel. Of een friend with benefits.
een scharrel toch? Zou ik denken.
Ja
Een eikel.
Fuckboy?
Een ‘ineedtorunawaynow’
Hahaha god no, iemand anders heeft er tijd in gestoken om dit zo prachtig overzichtelijk neer te zetten
En daarom is luchtig amusement zo’n fijne term. Je hebt al die andere namen niet nodig, omdat iedereen er gewoon lekker zijn eigen invulling aan geeft.
Als ik een tijdje met iemand omga dan denk ik ook echt niet na over termen als scharrel etc.
Ik ken een Manfred van 3, maar dat us m’n kat. Zegt genoeg denk ik.
Volgens mij zijn mijn vriendinnen ouderwets en gaan zij meteen daten ipv al dat ze al die rare termen gebruiken. Nooit gehoord dus
Welke van onderstaande dieren hebben jullie weleens gezien in het wild in Nederland (of België)?
- Vos
- Das
- Egel
- Ree
- Edelhert
- Bever
- Everzwijn
- Eekhoorn
- Wezel
- Hermelijn
- Bunzing
- Korenwolf
0 stemmers
een veiligheidsrisico, vind ik dat. dat is echt een eerste waar ik aan denk.
Geen van beide. Met de -g- zoals in het Engelse woord good.
Spachetti met zacht g