Wat hebben veel een vos gezien, nu twijfel ik of ik dat beest ooit in het wild heb gezien. De egel die ik in het wild zag maakte zo’n heel vies knorrend achtig geluid en m’n opa en oma hadden een opgezette eekhoorn in huis.
Wtf ik dacht ook dat het een echte wolf was. Hij is wel cute
Waar hebben jullie een das gespot, das-antwoorders? Ik wil dat ook echt heeeel graag
1 van deze dieren als huisdier:
- Cavia
- Hamster
- Konijn
- Rat
0 stemmers
Je moet voor dat huisdier een naam kiezen uit het volgende rijtje:
- Cavi
- Snuffie
- Henk
- Coco
0 stemmers
Wat had je vroeger als huisdier?
- Geen huisdieren
- Vis
- Kat
- Hond
- Vogel
- Cavia
- Hamster
- Fret
- Konijn
- Rat
- Schildpad
- Anders:
0 stemmers
Groetjes van mijn 8 jarige dochter.
Ik had een kip
Oh leuk! (Zegt mijn dochter)
Frietzaak Bram Ladage koppelt deze Valentijnsdag in het spoor van ‘liefdes’-programma’s als Married at First Sight , Boer Zoekt Vrouw en First Dates singles op basis van hun snackvoorkeur aan elkaar.
https://www.ad.nl/koken-en-eten/frietzaak-betaalt-huwelijk-van-snackliefhebbers~af02910a/
Lijkt dit jou wat?
- Haha ja wel lachen
- Nee wat een onzin
- Geen mening
0 stemmers
Toen ik 8 was kreeg ik na een tijdje zeuren eindelijk een grasparkietje. Als je die tam maakt is het echt een fantastisch huisdier. Vliegt/loopt lekker rond en ze zijn heel nieuwsgierig op een leuke manier.
Ik zou er nu alleen niet meer eentje nemen, is toch best zielig.
En paarden maar dat telt vast niet echt als huisdier?
Dassentocht met een gids in de Loonse en Drunense Duinen! Ze slapen overdag dus je kunt het beste heel vroeg gaan. Geen idee of die tochten nog bestaan eigenlijk
Fuckbuddy toch? Friends with benefits vind ik iemand met wie je ook nog andere dingen dan seksen onderneemt.
Omg ik kan op bijna alles stemmen. Ik had soms wel 5 verschillende huisdieren tegelijkertijd
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst patat heb gehaald maar heb er hierdoor ineens zooooo’n zin in. Ik ga meteen mijn schoenen aantrekken, jij influencer
Met mijn hamster kon ik iig nog knuffelen. Mijn konijn was heel schuw tegen alles en iedereen.
Wij hadden een schildpadje. Dat zou nu echt nooit meer kunnen. Zo zielig in zo’n klein bakje. Echt niet oke
(ook hamsters en een konijn maar niet allemaal tegelijk)
Hoeft niet per se toch. Fuckbuddy impliceert dat het een soort vaste seksovereenkomst is terwijl je ook eenmalig luchtig amusement kunt hebben. Luchtig amusement kun je gewoon hebben met wie je wil in welke vorm je wil. Kan zowel met een fuckbuddy als een fwb als een ons, scharrel of whatever. Als het maar luchtig is. Zo interpreteer ik het althans maarja ik heb al 9 jaar een vriend dus wat weet ik ervan, ons amusement is allesbehalve luchtig. Ik heb er een gezamenlijke bankrekening aan overgehouden.
Mijn nachtmerriescenario voor mijn verjaardag ik heb ook echt niks met snacken behalve met frietjes van de mac.
Ik zou ook niet naar een kapper gaan met coupe dode cavia maar wel naar een vegetarische slager. Vond het trouwens wel eye opening dat bepaalde wetenschappers met specifieke kennis dan juist onverstandige keuzes maakten terwijl ze daar veel van wisten.
Als je er tijdens het boodschappen doen achterkomt dat het product dat je wil kopen 1+1 gratis is, maar je vrijwel zeker weet dat je er maar 1 nodig hebt en 't niet op gaat eten, neem je dan alsnog een extra product mee? Dingen die niet in de vriezer kunnen.
- Oh ja zeker, is toch gratis?
- Nee, is zonde want ik ga 't toch niet opeten
0 stemmers