Stel je persoonlijke vraag #14

Die eerste kan ik niet stemmen. Ik vind het soms wel ok, maar niet als je/ik hele tijd een koptelefoon op heb. Het is irritant als je wil overleggen want en collega ziet er dan ook wel minder benaderbaar uit.
Ik doe het soms wel als ik echt iets wil afmaken en het een herrie op de afdeling is en het met niet lukt om me te concentreren.

Ongeschreven regels zijn ook dat het wel ok is als je je soms afsluit, maar niet constant.
Merk wel dat nieuwe collega’s bijna allemaal constant met muziek op werken en dan zeg/vraag je iets en verstaan ze je niet. Het is niet de bedoeling dus volgens ongeschreven regels, maar ik ga ze er ook niet op aanspreken.

Als je veel moet bespreken of vaak even iets aan iemand moet vragen vind ik het wel aso en irritant. Doet ieder zijn eigen ding dan helemaal prima (chill als je je daardoor beter kan focussen én je hoeft niet naar het gezeik van colleges te luisteren als dit het geval is)

Wat @ellegirltalk zegt dus!

In de kantoortuin mag het wel en doet iedereen het ook constant, in bepaalde laboratoria niet (want veiligheid/je moet alarmen kunnen horen enzo).

Op mn vorige werk was het echt uit den boze, maar waar ik nu werk tegenovergesteld: iedereen heeft wel een koptelefoon. Niet altijd op maar wel vaak. Vind ik zelf wel relaxed, ik krijg ook meer gedaan met mn eigen muziek op. En het is bij ons wel heel gebruikelijk, dus ff een hand opsteken als je iemand iets wilt vragen is de ongeschreven regel die goed werkt.

Ik heb een eigen kantoor dus niemand die er last van heeft. Ik vind de collega die altijd zachtjes de radio aan heeft (gedeelde kantoorruimte) veel irritanter.

4 likes

Ik ben een (iets te) dikke dokter en ben altijd bang dat patiënten me daarom minder serieus nemen :disappointed: gelukkig zat die optie niet in je poll haha

1 like

Ik heb al deze dingen nooit gekund, ook niet als kind :joy: Was altijd te bang dat het fout zou gaan en ik m’n nek zou breken of zoiets.

Handstand zonder muur heb ik nooit gekund, behalve als je dan meteen zo door ging naar een bruggetje. Weet niet of ik dat nog kan/durf :sweat_smile:

Ik zou juist denken dat je begrijpt hoe lastig het is om af te vallen, dat jij ook weet dat het niet (altijd) wat zegt over je gezondheid. En dat je niet alle klachten direct aan gewicht relateert. (Ik ben zelf wat te zwaar en was zo opgelucht dat mijn huisarts zei dat bepaalde klacht daar niet mee te maken en ik gewoon gezond ben ondanks gewicht.)

1 like

Als ik niks met mijn haar doe vragen mensen of ik het gestijld heb en de 2x dat iemand er krullen in gemaakt had zakten die binnen 2 uur uit. Dus mijn haar is wel vrij stijl ja :sob:

1 like

Willempie met of zonder baard?

• Zonder baard
  • Met baard

0 stemmers

Ik ben een veel te nieuwsgierig rotwijf en ik wil altijd alles horen :woman_shrugging:

Tenzij ik een antisociale dag heb waarvan ik de behoefte niet voel dat te botvieren op anderen (hardly ever, want: feel my wrath) dan doe ik wel eens m’n noise cancelling koptelefoon op :rofl:

1 like

Ik heb toen ik 7 was een jaar op turnen gezeten en mijn specialiteit was de koprol. Verder kon ik gewoon niks. We moesten ook weleens (ofnee veel te vaak) koprollen maken om zo’n stang maar dat vond ik helemaal niks en die stang deed zeer in mn buik dus telkens als ik bijna aan de beurt was moest ik echt even mn veters strikken/naar de wc/mn neus snuiten en dan ging daarna weer achterin de rij. Dat heb ik echt verbazingwekkend lang kunnen volhouden.

33 likes

Regelmatig vanaf 2 meter naar beneden gevallen, maar nooit wat gebroken. Baalde ik vroeger echt van want ik wou zoooo graag een keer gips.

Ik vind nachtlenzen nog steeds klinken als iets uit de verre toekomst, kan me er helemaal niets bij voorstellen.

6 likes

Vind het koninklijker en statiger zonder baard. Maar de baard staat ‘m, los van de kleur die ik persoonlijk niet zo vind, best ok.

Daar ben ik ook benieuwd naar. En stel je bent veel wakker geweest in de nacht, merk je dan verschil?

Ik wil ook heel graag nachtlenzen en op termijn laten laseren. Alleen hoorde ik dat die nachtlenzen zo duur zijn dat ik beter mijn gewone lenzen kan houden terwijl ik spaar voor de laser haha

Denk dan spontaan aan die night vision goggles uit Jurassic park, maar dan in lensvorm.

Ik vind een plas- of poepluier nog wel verschil maken. Zou het echt niet chill vinden als ik lekker zit te eten en er wordt een poepluier naast me verschoond.

4 likes