Ik heb een eigen kantoor dus niemand die er last van heeft. Ik vind de collega die altijd zachtjes de radio aan heeft (gedeelde kantoorruimte) veel irritanter.
Ik ben een (iets te) dikke dokter en ben altijd bang dat patiënten me daarom minder serieus nemen gelukkig zat die optie niet in je poll haha
Ik heb al deze dingen nooit gekund, ook niet als kind Was altijd te bang dat het fout zou gaan en ik mân nek zou breken of zoiets.
Handstand zonder muur heb ik nooit gekund, behalve als je dan meteen zo door ging naar een bruggetje. Weet niet of ik dat nog kan/durf
Ik zou juist denken dat je begrijpt hoe lastig het is om af te vallen, dat jij ook weet dat het niet (altijd) wat zegt over je gezondheid. En dat je niet alle klachten direct aan gewicht relateert. (Ik ben zelf wat te zwaar en was zo opgelucht dat mijn huisarts zei dat bepaalde klacht daar niet mee te maken en ik gewoon gezond ben ondanks gewicht.)
Als ik niks met mijn haar doe vragen mensen of ik het gestijld heb en de 2x dat iemand er krullen in gemaakt had zakten die binnen 2 uur uit. Dus mijn haar is wel vrij stijl ja
Ik ben een veel te nieuwsgierig rotwijf en ik wil altijd alles horen
Tenzij ik een antisociale dag heb waarvan ik de behoefte niet voel dat te botvieren op anderen (hardly ever, want: feel my wrath) dan doe ik wel eens mân noise cancelling koptelefoon op
Ik heb toen ik 7 was een jaar op turnen gezeten en mijn specialiteit was de koprol. Verder kon ik gewoon niks. We moesten ook weleens (ofnee veel te vaak) koprollen maken om zoân stang maar dat vond ik helemaal niks en die stang deed zeer in mn buik dus telkens als ik bijna aan de beurt was moest ik echt even mn veters strikken/naar de wc/mn neus snuiten en dan ging daarna weer achterin de rij. Dat heb ik echt verbazingwekkend lang kunnen volhouden.
Regelmatig vanaf 2 meter naar beneden gevallen, maar nooit wat gebroken. Baalde ik vroeger echt van want ik wou zoooo graag een keer gips.
Ik vind nachtlenzen nog steeds klinken als iets uit de verre toekomst, kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Vind het koninklijker en statiger zonder baard. Maar de baard staat âm, los van de kleur die ik persoonlijk niet zo vind, best ok.
Daar ben ik ook benieuwd naar. En stel je bent veel wakker geweest in de nacht, merk je dan verschil?
Ik wil ook heel graag nachtlenzen en op termijn laten laseren. Alleen hoorde ik dat die nachtlenzen zo duur zijn dat ik beter mijn gewone lenzen kan houden terwijl ik spaar voor de laser haha
Denk dan spontaan aan die night vision goggles uit Jurassic park, maar dan in lensvorm.
Ik vind een plas- of poepluier nog wel verschil maken. Zou het echt niet chill vinden als ik lekker zit te eten en er wordt een poepluier naast me verschoond.
Als de gelegenheid geen voorzieningen heeft vind ik dat je daar niet moet komen met je baby. Blijkbaar zijn die er met een reden niet en zijn babies daar niet gewenst.
Dan moet je jezelf maar verdiepen voor je er gaat eten, vind ik. Ik zit er echt niet op te wachten dat er naast mij een poepluier wordt opengetrokken of gejankt tijdens het eten. Als ik naar een gelegenheid ga waar een speelhoekje of verschoonkussen is of wat dan ook, snap ik als niet baby hebber ook dat ik daar ook babies kan verwachten.
In een restaurant waar ik vroeger werkte was iemand ook opeens een kind aan het verschonen midden in het restaurant (terwijl er wel voorzieningen waren op het toilet), begint dat kind te pissen. Schijnbaar vond ze dat het juiste moment om de baby toch naar het toilet te verplaatsen⊠Dikke ruzie met tafel naast hun.
Geen idee hoor, ik heb geen baby maar het lijkt me toch geen probleem om dat op de dichte wc klep te doen? Beetje onhandig misschien maar ik zou het liever daar doen dan een vol restaurant met etende mensen in de poeplucht van mijn baby te zetten.
Je kan toch zoân opvouwbaar matje meenemen? Die kan je overal neerleggen.
Mensen die babyâs verschonen in een ruimte waar mensen eten verdienen de vlektyfus echt gadverdamme