Iemand staat voor je deur, wat vind je erger:
- Diegene is een kwartier te vroeg
- Diegene is een kwartier te laat
0 stemmers
Iemand staat voor je deur, wat vind je erger:
0 stemmers
Ik ben benieuwd of ik gek ben want ik word dus echt heel erg boos (van binnen) als iemand te vroeg is. Echt schelden als de bel dan gaat en je nog helemaal bezig ben en dan gaat m’n hart kloppen en word ik echt enorm pissig.
Iemand die veel te laat is heb ik dan weer geen moeite mee.
Oh nee slecht verwoord, vind alles binnen een uur acceptabel (als we gewoon thuis afspreken), een kwartier te laat vind ik de moeite niet waard om te melden (tenzij je ergens buiten de deur hebt afgesproken)
Als iemand een kwartier te vroeg is, ben ik nog druk aan het stofzuigen en de wc schoonmaken.
Ik wist niet dat iedereen hier zo vies was van poep
haha als ik heel driftig aan het schoonmaken ben zegt mijn vriend “oh krijgen we bezoek?”
Ik kan daar echt niet minder lekker om eten
Nou mijn nicht wel als t kind moet eten moet het eten. Zelfs in een druk pretpark floept zij ‘r borst er uit. Legt wel vaak een dekentje oid er over maar bij iemand thuis vraagt ze of ze mag voeden en dan heeft ze hem er al aan liggen voor er een antwoord komt.
@Stars i agree maar de vriendin van @SeatLeona werd blijkbaar in een hoekje weg gezet. Dat vind ik dan weer het jammere als dat gebeurt
Heb jij wel eens gehuild op je werk in bijzijn van je baas en/of collega’s
0 stemmers
Ben jij wel eens boos weggegaan (niet naar huis, maar even luchtje scheppen of op wc tot rust komen)
0 stemmers
Ik allebei vandaag en schaam me kapot, maar m’n baas ging echt te ver.
Prioriteiten hè
Ja, zo slecht van de Hema. Die winkel doet zo zijn best om inclusief te zijn, maar als je door een beperking of idd een kindje even snel naar de WC moet dan heb je soms pech. Ik snap wel dat die toiletmensen van die centjes moeten leven, maar iedereen heeft recht om zich te kunnen verschonen of naar de WC te gaan. Zeker als iemand bereid is om bij de kassa 50 cent te pinnen.
De Hema in Den Haag heeft gelukkig wel een pinautomaat bij de wcs sinds kort.
Ik ben ook altijd last minute nog bezig met de afwas of mezelf opmaken of een stofzuiger door de kamer halen. Ik vond het echt zodanig irritant dat ik bij mensen die vaak te vroeg kwamen zei dat ik thuis kwam rond die tijd of nog niet klaar was om ze te ontvangen om die tijd. Lekker ongastvrij maar ok.
Probeer tegenwoordig wel eerder klaar te zitten, maar dat haalt de irritatie niet weg. Kom gewoon op tijd of te laat.
Doctor Martens of Docs, zonder Martens.
@Zemraluani, ik snap echt niet wat mensen bezielt als ze te vroeg aankomen. Ik heb een vriendin die standaard minstens een halfuur te laat komt en laatst plotseling een halfuur te vroeg voor mijn deur stond, helemaal zelfvoldaan enzo. Hallo zo werkt dat toch niet!?!
Dank voor je uitleg!
Was toevallig net bij mijn opticien voor lenscontrole en had er ook wat vragen over gesteld. Hij gaf aan dat vier uur slaap op een nacht al voldoende was voor deze lenzen dat het werkt. Maar idd tot max -4. Ik heb -6.50 .
Laseren zou heel fijn zijn, ik heb een te dun hoornvlies daarvoor helaas.
Ja precies. En wat kost het nou voor moeite om een commode in de vrouwenwc neer te zetten
Oh ja tuurlijk, niet over nagedacht
In de badkamer of wc waar ik nooit eet of drink
Ja geen idee, maar ik heb enorme smetvrees en ik wil niet mijn gasten dwingen om daarna met een emmer en sop in de weer te gaan. In de badkamer en wc kan ik dat nog wel handelen, maar in mijn huiskamer niet.