Stel je persoonlijke vraag #14

Ik zat ooit in de Efteling aan een tafeltje (bij de bob) iets te eten toen een vrouw naast me de poepluier van een baby verschoonde en toen ik haar erop aansprak negeerde ze me gewoon :partying_face: terwijl er om de hoek (fata morgana) een toilet is waar je baby’s kunt verschonen

Goooooor

1 like

Nee dat zeg ik dus, dat het niet oké was. Ik had je niet moeten quoten want het was gewoon een anekdote

Op mijn eerste echte job werd er gekust 's ochtends. In het begin dacht ik dat ze ‘dat nieuw jong ding’ gewoon iets probeerden wijs te maken. Maar nee hoor, iedereen deed het. En niet 1, maar 3 kussen. Heel awkward als er ineens een rando die je nog nooit gezien had zijn wang kwam aanbieden. Zo van: hier ben ik, kus mij. Dude, who are you? Zou je je niet eens eerst aan me voorstellen? (spoiler: een vertegenwoordiger die nog eens naar kantoor kwam).

1 like

heb jij wel eens een ijsvogel gezien in 't wild?
image

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Jaaa! Deze heb ik in Nederland een x gezien, in me eige achtertuin. En op safari heb ik veel andere soorten gezien.

1 like

Welke internetbrowser gebruik je het het vaakst op je laptop/pc?

• Safari
  • Chrome
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Microsoft Edge
  • Anders…?

0 stemmers

Zin in een hamburger, what to do

• Naar de Mc drive rijden
  • Broodje hamburger maken (spullen kopen bij de supermarkt om de hoek)

0 stemmers

Mijn Italiaanse collega kust mij regelmatig (1 op de wang), maar zij is ook een vriendin geworden.

Bij de AH zijn de Beyond Meat burgers in de bonus echt een aanrader!

5 likes

Vind ze wel heel moeilijk om te spotten, als ik er eentje zie is het meer een blauwe flits die voorbij schiet.

2 likes

Ik vind die dus echt eng door die rode binnenkant… ik heb ‘m in een restaurant op en ik was continu bang dat ik rauw vlees aan het eten was. Van mij hoeft het niet zóveel op vlees te lijken :rofl:

2 likes

Dat valt wel mee met die diepvriespizza’s. Ik geloof iets van 700 kcal wat prima is voor een avondmaaltijd.
(als je er niet ook 3 glazen fris en een toetje bij eet).

Ja bij de meeste wereldgerecht slaan die porties nergens op, bij de meeste staat er 2-3 personen en is het net genoeg voor 2. Maar die Griekse kofta en roti zijn dan opeens mega veel.

Oh dan heb ik 'm denk ik wat langer gebakken, ik vond ze erg lekker en juist herkenbaar naar erwt smaken/ruiken

Hebben jullie ouders samen een e-mailadres?

• Haha ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Maar ook een aparte :thinking:

4 likes

Ja mijne ook. Maar dan voor werk gerelateerde dingen

Ga jij carnaval vieren?

• Ja zeker :heart::yellow_heart::green_heart:
  • Nee

0 stemmers

Mijn moeder schreef gewoon mijn briefjes en voornamelijk als ik geen zin had om te gymen. Mijn moeder snapte het wel dat ik daar niet heen wilde, want zelf had ze vroeger ook altijd een hekel aan gym.

2 likes

Heb jij wel eens een mondkapje gedragen

• In een medische setting
  • In de buitenlucht (bijv. in een smog stad in het buitenland)
  • Voor carnaval
  • Als accessoires
  • Nooit
  • Anders…

0 stemmers