Stel je persoonlijke vraag #14

Ja voor werk als ik zwaar vervuilde woningen in moet

3 likes

Heb jij wel eens oorwarmers gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Wel een koptelefoon
  • Wel een band voor over je oren…

0 stemmers

Heb jij wel eens iemand gezien die gekleed was als cyber goth in het echte leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Droeg er (minstens) eentje een masker/mondkapje?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ik vind een band over je oren toch zo dom staan he. Ik twijfel wel eens als ik in de vrieskou ga hardlopen, en normaal geef ik niet zo om uiterlijk tijdens het sporten, maar zo’n band maakt me echt een debieltje.
Zag vanmorgen in de trein ook een gast zonder /care een hoofdband dragen met van die brede stukken op je oren en ik dacht echt :+1:t4: het ziet er niet uit maar :+1:t4::+1:t4:

3 likes

Ook voor werk (pâtisserie), als we met cacao boter sprayen.

1 like

Ik droeg soms een mondkapje tijdens de bouw van ons huis door al die fijnstof, of is dat iets anders? Weet niet of dat mee telt.

4 likes

Hoe zwaar vervuild?

klinkt als geweldig werk!

2 likes

Categorie zware hoarder, toiletpot al jaren niet schoon gemaakt en stront tot bovenin, badkamer waar je echt niet in wilt komen, overleden bewoner die daar weken heeft gelegen, kleine bovenwoning waar de bewoners een vos als huisdier hadden.

Ik noem maar wat

24 likes

Respect voor het opruim werk. Ben wel eens in een huis geweest voor mijn werk en vroeg me echt af of ze daar nog iets van konden maken.

Pfff zeg dat wel, doe dat godzijdank niet, zou ik echt niet kunnen. Als ik er aan terug denk komt de geur ook meteen weer terug, zo goor.

1 like

Wat doe jij voor werk? als je het wilt posten

Haal het zo weg, -wegwegweg-

Like even als je het hebt gezien haha

1 like

Ik dacht al zoiets. Ik bij hetzelfde soort bedrijf alleen andere afdeling. Herkende al behoorlijk wat je noemde

1 like

Regelmatig bij het klussen en vroeger om doktertje te spelen :sweat_smile: want mijn oom kon aan allemaal van dat soort spullen komen. Ook die mutsjes wat chirurgen hebben, verband, spuiten (zonder naalden ofcourse) en noem maar op.

3 likes

Vóór die tijd nog wel eens spoilerloze reviews, na het lezen dan inclusief spoilers.

1 like

Ehmmm haha je weet dat doktertje spelen over het algemeen iets anders betekent dan doen alsof je een dokter bent? Zeker in combinatie met je oom en het klussen klinkt dit echt megashady haha

17 likes

Haha ja ik dacht al wel dat er zoiets zou komen. Maar ik wist niet echt hoe ik het anders moest verwoorden haha. Bedoel het echt in de onschuldige vorm.

1 like

Haha ja, dat of een paasei word ik ervan. Ziet er niet uit. Gelukkig krijg ik het snel warm tijdens het lopen en is de winter nog niet koud geweest echt

1 like

Ik droeg een paar dagen geleden nog een mondkapje toen ik in een stad was (in Aziƫ) ivm coronavirus. En ja, ik weet dat het niet schijnt te helpen maar de hele stad loopt ermee en ik loop te niezen als een malle dus toch maar gedaan.

1 like

Ik ben in een ander land in Aziƫ, niet in China gelukkig. Maar hier nemen ze wel flinke maatregelen omdat er wel besmette personen geweest zijn (ook ƩƩn overleden), scholen zijn nog dicht in deze regio en mensen uit China worden niet meer het land in gelaten bijv. Best heftig.