Wow dat is inderdaad extreem.
Waar spuit jij parfum?
- Ik draag geen parfum
- Hals
- Zijkant nek
- Achterkant nek
- Pols links
- Pols rechts
- Haar
- Ik spuit het in de lucht en loop er dan doorheen
0 stemmers
Voor werk, als chemist, in een laboratorium.
Stel je woont niet samen met je partner en je ziet elkaar alleen in het weekend. Nu is je partner ziek (als in diarree, misselijk, verkouden, algehele malaise). Ga je dan alsnog het weekend naar hem toe?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ligt er ook een beetje aan wat die ander prettig vind. Ik ben liever alleen als ik ziek ben.
Dubbel, want langs de ene kant zou ik niet gaan omdat ik zelf niet ziek zou willen worden. Langs de andere kant zou ik juist wel gaan om een beetje voor hem te zorgen (eten maken/boodschappen doen etc)
Sorry een tandenvraag.
Wie poetst er langer zijn/haar tanden? Je partner of jij?
- Over het algemeen mijn partner
- Over het algemeen ikzelf
- Zeker weten mijn partner
- Zeker weten ikzelf
- Ik weet het niet
0 stemmers
O wauw Jumpsuit, ik denk dat dit je 1e poll is met echt duidelijk omlijnde en geschikte opties haha! Nice
Nouja zeg!
Maar nee bedankt, ik kom er welâŠ
Even lang want er zit een timer op
Er zijn echt maar enkele keren dat ik heb gepoetst tot de timer afging.
Nog maar een poetsvraag dan. Poets jij totdat de timer afgaat?
- Ja meestal wel
- Nee meestal niet
- Ja altijd
- Nee nooit
- Ik heb geen timer op mân tandenborstel
0 stemmers
Ik heb zon elektrische die aangeeft als je 30 seconden heb gehad en dan ga je naar de volgende helft. Is dat ook een timer? In totaal ben je dan 2 min bezig.
Ja die van mij doet het ook zo.
Ik weet nog dat ik me ergerde aan hoelang mân ex zân tanden poetste. Hij ging na die 2 minuten nog lang door. Snap niet waarom ik me daaraan ergerde, waarschijnlijk was ik jaloers dat hij geduld had zolang zân tanden te poetsen.
Ik mis de optie âallebei even langâ
ik zit nog steeds in het leerproces.
Blijkbaar worden dit soort chunky sneakers âdad sneakersâ genoemd. Draagt jouw vader ook zulke schoenen dan?
- Ja
- Nee
- Nee, maar vroeger wel
0 stemmers
Ik snap ĂŒberhaupt niet waarom iemand op dat soort schoenen zou willen lopen.
Ik zou echt in mân broek zeiken als mân vader daarmee zou rondlopen. Dan nog liever RGK schoenen.
Mijn vader heeft meer schoenen dan ik en ik vond dat een aantal jaar geleden serieus stom . Wie heeft er meer schoenen, jouw vader of jij?
- Mijn vader
- Ik
- Ik heb geen flaaaauw idee
0 stemmers
Heb jij bij een muziekevenement (concert, festival, etc) wel eens oordopjes gebruikt om je gehoor te beschermen?
- Nee, nog nooit.
- Ja, wel eens.
- Ja, standaard.
- Sorry, wat zeg je?
0 stemmers