Stel je persoonlijke vraag #14

Mijn man had een vriendschapsverzoek gekregen van mij opa, maar niet geaccepteerd. Toen overleed hij, dus dat verzoek staat er nog altijd want hij wil het niet afwijzen maar ook niet meer accepteren.

Is dit een leuk valentijnscadeau voor een man (datum eerste date)? En wat is iets leuks om hierbij te geven? Heb weinig inspiratie en omdat ik rond valentijnsdag jarig ben gaan we dan al uit eten. Hij heeft verder geen wensen momenteel en is ook geen alcoholliefhebber. Lastig :sob:. Wil gewoon iets ‘kleins’ en leuks geven want dat zoetsappige gedoe houden we beide niet van.

• Ja, leuk
  • Doe maar niet
  • Ik heb een veel leuker idee, namelijk…

0 stemmers

Maar wel van eeuwen terug, waar je alleen mee kon bellen haha.

5 likes

Thanks all!! Heb de zilveren besteld dus denk dat er iets niet goed is gegaan. Maar vriend verklaarde me voor gek, ik ga maar even mailen.

Oh, dat ga ik een keer doen met mijn vriend.
Allebei helemaal naar de getver en dan tussendoor ook met een andere jongen zoenen.

Nouja, dat was niet de eerste date, wel de eerste ontmoeting.

3 likes

Hij geeft me voor mijn verjaardag een weekendje weg en op de plek van onze eerste date komen we nog regelmatig haha. Maar wel leuke ideeën!

1 like

Ik zou dit wel leuk vinden voor mn vriend maar hij heeft sowieso wel iets met de sterrenhemel :sweat_smile: zo niet dan neigt het imo wel een beetje naar zoetsappigheid.

1 like

Die van mij is heel erg fan van de ruimte en space dus die vond het leuk

1 like

Ja ik snap wel wat je bedoelt haha, de enige reden dat me dit wel leuk lijkt is dat ik denk dat ‘ie het idee wel vet vindt. Zo in het zwart en zonder dat je direct ziet wat het is. Het is geen knalroze valentijnsknuffel of zo, maar twijfel zelf ook :joy:

@BandiaBrigid Nee niet perse, ‘t is meer dat ik het leuk vindt om ‘m af en toe spontaan iets te geven en na mijn verjaardagscadeautjes ook wat terug wil doen. Maar we vieren het niet.

@Ferngully @Gelatelli mijn vriend heeft daar dan weer niks mee (voor zover ik weet), maar vindt bepaalde schilderijtjes/posters wel weer vet. Beetje lastig uitleggen haha.

1 like

ja-min

43 likes

Ja verkeerd dus, maar dat krijg ik gewoon niet meer afgeleerd! :sweat_smile:

Welk Sex Education karakter ben jij?

• Otis
  • Eric
  • Maeve
  • Jean
  • Aimee
  • Jackson
  • Viv
  • Rahim
  • Adam
  • Mr. Groff
  • Jakob
  • Isaac
  • Ola
  • Lily
  • Emily
  • Je bent iemand vergeten :hot_face:

0 stemmers

Ik zou graag Maeve willen zijn (cool-raar) maar volgens mij ben ik Lily (gewoon raar)

Edit: omg gewoon over die hele quiz gelezen. Ik ben Maeve! Dankje Quiz nu kan ik tegen iedereen zeggen dat ik wel cool ben.

9 likes

Ik wil deze quiz doen, maar ik ben nog maar net begonnen met de serie. :frowning:

Geen spoilers hoor, alleen zul je sommige karakters (nog) niet kennen :grimacing:

Edit: of trouwens, misschien toch wel wat spoilers over het verloop van de serie hmm

Ik houuuuuu zoveel van dit soort testen op Buzzfeed. Kan me er de hele avond mee vermaken haha!

1 like

Ik had een G5 en die vond ik heel fijn! Is afgelopen zomer alleen gesneuveld in een moshpit (was op gesprongen dus heel veel barsten en hij stond krom) maar op de een of andere manier deed hij het nog steeds prima, snapte er niks van haha. Enige was dat de batterij er daardoor flink op achteruit was gegaan dus heb pas toch maar een nieuwe gekocht. Nu de G7 play (want iets minder moeilijk groot) en die bevalt tot nu toe ook goed

1 like

Jaamin!

Ben jij bekend met service bioscopen?

• Ja, ik ga er ook graag heen.
  • Ja, maar ga er niet (vaak) heen.
  • Nee, ken ik niet.

0 stemmers

service bioscoop

Je gaat dus lekker zitten op je stoel, voor je heb een tafeltje met daarop een knop. Als je op die knop drukt komt de bediening naar je toe en kun je bestellen en betalen. Van thee tot kaasplankjes en van bier tot nacho’s of m&ms! Je hebt dus geen pauzes.

In ‘mijn’ bios kun je zelfs vanaf je telefoon bestellen en betalen met iDeal, als je zou willen.

Tot mijn 16e dacht ik dat alle bioscopen zo waren :joy:

Ik vind het echt super handig dat je tijdens de film nog iets kan bestellen, maar ik word wel steeds afgeleid door mensen die dus voorbij lopen waardoor ik stukken van de film mis. Vind het handig, maar ga er dus niet heen.