Stel je persoonlijke vraag #14

Ik heb daar dus helemaal geen last van! Maar misschien omdat ik het vanaf klein af aan gewend ben.

Ik schrik me altijd alleen helemaal het lazerus als iemand van de bediening gehurkt naast me komt zitten om mijn bestelling op te nemen haha

Oh en hier heb je dus in het midden een lange rij en dan is het wel super irritant als je tussen vreemden zit want dan moet je er helemaal overheen hangen

Vreselijk. Zodra de film begint drukt iedereen op het knopje, terwijl ze al ruim van te voren eten konden bestellen? Snap dat echt niet :confused:

6 likes

Ah Jean, love it

3 likes

Heb eigenlijk het idee dat we die niet echt hebben in Noord Holland?

Toen ik in Nijmegen woonde wel eens heen geweest, maar dat was vooral omdat je gratis kan in je verjaardagsmaand en die zaten ook altijd in kleine dorpjes

1 like

Storm Ciara

• Het is maar wind, ik hou me gewoon aan de plannen buiten de deur die ik voor zondag had
  • Beetje spannend, dus ik ga liever niet naar buiten
  • Ik had sowieso niet het plan om zondag naar buiten te gaan
  • Ciara?

0 stemmers

Ik heb halve plannen maar het kan maar zo dat ik Ciara ga misbruiken om ze af te zeggen.

13 likes

Ja ik woon dus in een van die dorpjes rondom nijmegen haha!

Van wie weet jij meer af?

• Ciara de wind
  • Ciara de zangeres

0 stemmers

Ergste wind

• Natte wind
  • Wervelwind

0 stemmers

• Hazelip
  • Hazewindhond

0 stemmers

1 like

Ik heb dat liedje al de hele dag in mijn hoofd

1 like

Elke keer als het over die storm gaat, hoor ik dit in mijn achterhoofd.

edit: Dit komt uit 2004? Dit is vijftien jaar geleden?!

14 likes

Oh yes, eindelijk afwisseling van 1 2 step!

3 likes

Ugh die is ook eigenlijk helemaal niet leuk!

Deze van haar heb ik ook zooo vaak gedraaid vroeger 😍

https://youtu.be/b-EqP0BLy1Q

2 likes

Vinden jullie volkoren pap met halfvolle melk een goed en gezond ontbijt?

• Ja hoor, kan elke dag
  • Als je afwisselt, het liefst elke dag wat anders
  • Nee, is ongezond

0 stemmers

@Xiomara ongezond?

Geen idee

1 like

Hangt een beetje af van wat je verder eet op een dag toch?

1 like

@Evenveel Ik dus ook niet :sweat_smile: Maar dat optie had er nog wel bij gekund in de poll
@Infidel Dat is natuurlijk ook zo. Ik wil weer wat gezondere keuzes maken en was aan het twijfelen of ik mijn papontbijt moet gaan vervangen maar dat staat natuurlijk niet op zichzelf.

1 like

Oh het lijkt me gewoon niet erg voedzaam en ik betwijfel of je daar in de ochtend genoeg energie van krijgt maar dat is gewoon persoonlijk

2 likes

Ik eet het soms (maar dan met soya melk), maar heb het gevoel dat ik er idd niet zo lang op kan teren in de ochtend