Ali express
- ik ben fan
- best leuk en handig
- vind ik mwoah
- vind ik debiel
- geen mening
0 stemmers
Ali express
0 stemmers
Ik mist de optie “ja lekker”.
Wel oké klinkt net wat te negatief imo.
Ik vind het toch een soort russisch roulette voor beginners. Weekmakers, lood, geen keurmerken… En daar bovenop gebrek aan (zicht op) eerlijk/fatsoenlijke arbeid en zo niet fijn voor het milieu.
Geldt uiteraard voor meer zaken, maar grens ligt wat mij betreft ruim voor aliexpress
Ik las net dat ze niet bezorgen vanavond, goed besluit lijkt me
Welke oh oh Cherso ster ben jij?
0 stemmers
Haha wel toevallig dat er bij mij Bibi uitkwam. Sommige noemden mij Bibi in die tijd (maar dat had niet met het innerlijk te maken.) Ik vond het iig maar stom toen. 
Vinden jullie dit plaatje ook naar/vies om te zien?
0 stemmers
Ah shit ik hoopte op Jokertje maar helaas.
Heb toen wel echt genoten van dat eerste seizoen, ook alweer tien jaar geleden denk ik? Segonisos.

Wel echt pijnlijk om Barbie nog in ‘ongeschonden’ toestand te zien, gewoon nog een positieve jonge vrouw. Dat programma was wel begin van de shit voor haar
Ik ook. Sinds deze week een nieuwe baan en heb al 100x ‘huhh drink jij heet water?’ gehoord.
Ja ik vond het ook al dubbel om te zien, dat er haar nog zoveel ellende stond te wachten in de toekomst. 
Wie was jouw favoriet van de originele oh oh Cherso cast?
0 stemmers
Vraag me nog steeds af of jokertje coke ofzo gebruikte. Dat gedrag en lichaamstaal was zoo apart.
zulke lichaamstaal krijg je toch niet van wat Baco’s?
Sniper en Roos allebei. Ze hadden direct seks en daarna ging ze hem direct claimen en zooo dramatisch doen toen hij alleen met een meisje in gesprek was? Ze zette zichzelf echt voor lul.
Wij hebben inmiddels geen schutting meer aan 1 kant, dus vandaar mijn vraag:
Hebben jullie stormschade aan/bij jullie huis?
0 stemmers
(Zal wel van alles missen, maar even heel sec)
Ik ben niet thuis maar ik schat zo in dat het riet wel van m’n balkon is gevlogen. Is al vaker gebeurd met storm.
Omg nou hopen dat het zo blijft, zal blij zijn als het voorbij is 
BEN IK NOU GEWOON DE ENIGE 
Ik heb vanochtend de tuin ff gecheckt op dingen die kapot konden waaien, vooralsnog is alles heel.