Stel je persoonlijke vraag #14

fiets

1 like

Wat er staat. Ik gok dat je dan je persoonlijke voorkeur kiest, als je dat uberhaupt zou hebben.
Misschien had ik hem meer moeten toelichten of in het je moet kiezen topic moeten plaatsen.
Edit: heb hem verplaatst naar je moet kiezen.

Als je in bad ligt was je jezelf dan onder water of sta je eerst op om jezelf buiten het water te wassen?

• Ik was mezelf in bad
  • Ik was mezelf buiten bad
  • Ik heb geen bad

0 stemmers

En je haar?

• Ik was mijn haar in bad
  • Ik was mijn haar daarna nog onder de douche
  • Ik heb geen bad

0 stemmers

Ik spoel mezelf na het bad altijd nog even af onder stromend water, maar was mezelf wel in bad.
Haar wel apart.

1 like

Doe jij vaak double-screenen?
(Aka op je telefoon/laptop zitten terwijl je TV kijkt)

• Vrijwel altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Wat doe je dan op je telefoon?

• Whatsappen/SMSen
  • Internetten
  • Social media (Facebook/Instagram/Snapchat etc.)
  • Forummen (FF/Reddit etc)
  • E-mail lezen
  • Spelletjes
  • Boek lezen
  • Bellen
  • Administratie (geld dingen, boodschappenlijstje, regel dingen etc)
  • Werken
  • Anders…

0 stemmers

Ik vind het echt vervelend dat ik dit doe. Bijna soort van pervers dat je brein de hele tijd zoveel prikkels wilt.

14 likes

Ik kan eigenlijk alleen ongestoord een film kijken als ik in de bios ben en mijn telefoon in mijn tas laat.
Soms denk ik ook; ah lekker hele avond series kijken en eindstand heb ik een kwart van een serie gekeken en rest van de tijd op mijn mobiel gezeten (want ik zet dus vaak de serie op pauze want wil wel zien wat er gebeurt )

9 likes

Ja de laatste tijd probeer ik hem vaak aan de oplader in m’n slaapkamer te leggen, maar het aantal keren dat ik dan toch opsta om hem te pakken is echt beschaamtelijk

Ik heb wel een bad maar ben er nog nooit ingeweest.
Toen ik vroeger in bad ging, deed ik niet echt aan wassen. Ik lag gewoon.

1 like

Wat staat er allemaal in dat kruidenboek? Klinkt wel leuk (en een beetje hekserig ook wel, haha).

Ik ben team heet water. Heel soms thee.

7 likes

Ali express

• ik ben fan
  • best leuk en handig
  • vind ik mwoah
  • vind ik debiel
  • geen mening

0 stemmers

Ik mist de optie “ja lekker”. :+1: Wel oké klinkt net wat te negatief imo.

13 likes

Ik vind het toch een soort russisch roulette voor beginners. Weekmakers, lood, geen keurmerken… En daar bovenop gebrek aan (zicht op) eerlijk/fatsoenlijke arbeid en zo niet fijn voor het milieu.
Geldt uiteraard voor meer zaken, maar grens ligt wat mij betreft ruim voor aliexpress

16 likes

Ik las net dat ze niet bezorgen vanavond, goed besluit lijkt me

2 likes

Welke oh oh Cherso ster ben jij?

• Barbie
  • Bibi
  • Elize
  • Roos
  • Jokertje
  • Matsoe Matsoe
  • Sterretje
  • Sniper

0 stemmers

Haha wel toevallig dat er bij mij Bibi uitkwam. Sommige noemden mij Bibi in die tijd (maar dat had niet met het innerlijk te maken.) Ik vond het iig maar stom toen. :upside_down_face:

Vinden jullie dit plaatje ook naar/vies om te zien?

• Ja heel erg
  • Ja een beetje
  • Nee hoor, geen moeite mee

0 stemmers

Ah shit ik hoopte op Jokertje maar helaas.

Heb toen wel echt genoten van dat eerste seizoen, ook alweer tien jaar geleden denk ik? Segonisos.

3 likes

:joy:

2 likes

Wel echt pijnlijk om Barbie nog in ‘ongeschonden’ toestand te zien, gewoon nog een positieve jonge vrouw. Dat programma was wel begin van de shit voor haar

5 likes