Stel je persoonlijke vraag #14

Hoor je liever het geluid van regen of storm als je in bed ligt?

• Liever regen
  • Liever storm
  • Beide niet
  • Ik vind het allebei even fantastisch
  • Doe mij maar onweer

0 stemmers

Mijn ex woonde aan open water en ik deed echt geen oog dicht als we bij hem sliepen. Tering. Regen kan ik ook maar moeilijk hebben, maar met storm denk ik altijd dat er van alles kapot/wegwaait buiten.

Eens!

1 like

Wat vind je ervan als je een pizza hebt besteld en je krijgt hem zo fucked up gesneden bezorgd?

• Onprofessioneel!
  • Boeiend het is pizza
  • Geen mening
  • Mwah niet echt netjes

0 stemmers

Ach, ik kauw hem toch kapot. Het is wel jammer als je de pizza deelt, maar dan neem ik gewoon niet twee keer een groot stuk

Wij hadden er 3 besteld maar alle drie deelden we die. Naja de laatste pizza vrat hij alleen op. Maar hij vroeg steeds dus of ik het in stukken wilde scheuren (hadden geen mes tot onze beschikking). Maar vooral omdat ik dat nog never bij Domino’s heb gezien. Ik dacht dat dat gewoon zo’n ongeschreven regel daar was dat een standaard formaat gewoon eerst door de helft dan door 4 en dan nog een keer een kruis erdoor zodat je 6 gelijke stukken hebt. 1 pizza had 11 stukken?! Wij zeiden al die gast moet dronken of high zijn geweest ofzo. :sweat_smile: Maargoed het was wel lekker.

Wintersport:

• Mooiste week van het jaar
  • Met mooi weer amuseer ik me, maar hoef niet per se elk jaar
  • Geprobeerd, maar nooit weer
  • Nooit gedaan, maar ben wel benieuwd
  • Nooit gedaan en trekt me niet

0 stemmers

Nooit gedaan, sneeuw in combinatie met mijn motoriek leiden in Nederland al tot verwondingen.

5 likes

Als ik hem alleen eet niet zo erg maar als je deelt is het wel heel irritant

1 like

Zo ging het wel ja haha, alleen is mijn moeder geen asian.

Of tegen zijn wil aan het werk in de pizzeria? De inkomsten in de pizzawereld zijn nog ongelijk verdeeld? Mis wel een rond stukje though… :thinking:

1 like

Ze krijgen 2 miljoen dollar each voor 1x een interview :roll_eyes:

1 like

Ben jij ooit bedot door een werkgever?

• Ja
  • Nee
  • Wat is bedotten?

0 stemmers

Zouden jullie in een restaurant, waar de chefkok een rat is, willen eten?

• Ja
  • Nee ieuw
  • Alleen in Parijs

0 stemmers

1 like

Welke films die genomineerd zijn voor de beste films bij de oscars heb je gezien?

• Ford v Ferrari
    • The Irishman
    • Jojo Rabbit
    • Joker
    • Little Women
    • Marriage Story
    • 1917
    • Once upon a time… in Hollywood
    • Parasite

0 stemmers

Haha ja, ik was gisteren bij een vriendin in haar nieuwe huisje en was zo jaloers op de schuinen dakramen in haar slaapkamer, dat ik mezelf al bijna uitgenodigd had om de storm in haar bed te overleven alleen woont ze twee uur van mn werk vandaan dus niet echt praktisch. Maar dat gevoel is zo lekker

2 likes

Mis de optie geen films uit dit rijtje…

18 likes

Ik roep echt al jaren dat ratatouille de smerigste film ooit is en dat kinderen niet blootgesteld moeten worden aan dat soort zaken in de media. Ze horen niet te leren dat het oké is om ongedierte in de keuken zijn gang te laten gaan. Belachelijk.

3 likes

Maar hij wast zijn handen voor hij gaat koken :anguished: Dat doen de meeste mensen niet

11 likes

Geen zeep in de wereld die de pest weg wast.