Ik ook. Sinds deze week een nieuwe baan en heb al 100x ‘huhh drink jij heet water?’ gehoord.
Ja ik vond het ook al dubbel om te zien, dat er haar nog zoveel ellende stond te wachten in de toekomst.
Wie was jouw favoriet van de originele oh oh Cherso cast?
- Barbie
- Matsoe matsoe
- Sniper
- Jokertje
- Sterretje
- Bibi
- Elize
- Roos
- Ik vond ze allemaal niks
0 stemmers
Vraag me nog steeds af of jokertje coke ofzo gebruikte. Dat gedrag en lichaamstaal was zoo apart. zulke lichaamstaal krijg je toch niet van wat Baco’s?
Sniper en Roos allebei. Ze hadden direct seks en daarna ging ze hem direct claimen en zooo dramatisch doen toen hij alleen met een meisje in gesprek was? Ze zette zichzelf echt voor lul.
Wij hebben inmiddels geen schutting meer aan 1 kant, dus vandaar mijn vraag:
Hebben jullie stormschade aan/bij jullie huis?
- Ja, aan ons huis
- Ja, in de tuin
- Ja, huis én tuin
- Ja, in de straat
- Nee
0 stemmers
(Zal wel van alles missen, maar even heel sec)
Ik ben niet thuis maar ik schat zo in dat het riet wel van m’n balkon is gevlogen. Is al vaker gebeurd met storm.
Omg nou hopen dat het zo blijft, zal blij zijn als het voorbij is
BEN IK NOU GEWOON DE ENIGE
Ik heb vanochtend de tuin ff gecheckt op dingen die kapot konden waaien, vooralsnog is alles heel.
Hoor je liever het geluid van regen of storm als je in bed ligt?
- Liever regen
- Liever storm
- Beide niet
- Ik vind het allebei even fantastisch
- Doe mij maar onweer
0 stemmers
Mijn ex woonde aan open water en ik deed echt geen oog dicht als we bij hem sliepen. Tering. Regen kan ik ook maar moeilijk hebben, maar met storm denk ik altijd dat er van alles kapot/wegwaait buiten.
Eens!
Wat vind je ervan als je een pizza hebt besteld en je krijgt hem zo fucked up gesneden bezorgd?
- Onprofessioneel!
- Boeiend het is pizza
- Geen mening
- Mwah niet echt netjes
0 stemmers
Ach, ik kauw hem toch kapot. Het is wel jammer als je de pizza deelt, maar dan neem ik gewoon niet twee keer een groot stuk
Wij hadden er 3 besteld maar alle drie deelden we die. Naja de laatste pizza vrat hij alleen op. Maar hij vroeg steeds dus of ik het in stukken wilde scheuren (hadden geen mes tot onze beschikking). Maar vooral omdat ik dat nog never bij Domino’s heb gezien. Ik dacht dat dat gewoon zo’n ongeschreven regel daar was dat een standaard formaat gewoon eerst door de helft dan door 4 en dan nog een keer een kruis erdoor zodat je 6 gelijke stukken hebt. 1 pizza had 11 stukken?! Wij zeiden al die gast moet dronken of high zijn geweest ofzo. Maargoed het was wel lekker.
Wintersport:
- Mooiste week van het jaar
- Met mooi weer amuseer ik me, maar hoef niet per se elk jaar
- Geprobeerd, maar nooit weer
- Nooit gedaan, maar ben wel benieuwd
- Nooit gedaan en trekt me niet
0 stemmers
Nooit gedaan, sneeuw in combinatie met mijn motoriek leiden in Nederland al tot verwondingen.
Als ik hem alleen eet niet zo erg maar als je deelt is het wel heel irritant