Stel je persoonlijke vraag #14

Die eerste kunnen wel leuk zijn. Ik vind tweede, echt paardenmeisjes schoenen. Soort managelaarzen maar dan voor buiten de stal.
Ik zie wel een type man voor me dat ik verschrikkelijk vind; van die soort kakkers die modieus proberen te doen. Rijden in een dikke bak. Gladde mannen. Doch wens stoer te zijn.

2 likes

Ik krijg ineens een flashback naar een discussie op de (ik denk) middelbare waarin ik van mening was dat schoenen veel kunnen zeggen over een jongen (aka lekker makkelijk judgen ipv dat het echt echt wat zegt) maar nu blijkt maar weer dat ik gewoon gelijk had destijds.

5 likes

Ik vind dat dus heel erg per type verschillen, en in wat voor situatie je dan bevind etc. Maar ik keur Louis Vuitton schoenen wel altijd af. Zo’n lelijk merk bah. Maar het ligt eraan hoe je het combineerd denk ik? Maar mannen met instappers nee, daar zou ik nooit op kunnen vallen en RGK schoenen en alles wat met Louis Vuitton heeft te maken, en ja ook geen hoge laarzen. Vind sneakers heel vaak prima in het dagelijks leven. 9/10. Vind soort van laarsjes ook leuk bij mannen. En ja onder een pak spreekt een beetje voor zich qua denk ik?

1 like

Huh @Zemraluani hoezo kan jij twee keer stemmen? Make up your mind

1 like

Mensen switchen soms snel van stem? Zie ik ook wel eens. Dit is toch van Gucci? Of ? IEEWL. Met stipt in dit topic voor mij op nummer 1. Die. Walgelijk. Oneh Nicholson. Naja zelfde, ik vind lui die met Gucci rondlopen net zo kut.

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind dit dus ook echt helemaal niks terwijl het misschien best basic schoenen zijn.

• Love it
  • Lelijk

0 stemmers

afbeelding

• Love it
  • Lelijk

0 stemmers

• Love it
  • Lelijk

0 stemmers

Vind die laatste niet afschuwelijk, maar wel ‘mweh’

4 likes

Die Nikes zijn alleen in het wit leuk

12 likes

Ik vind witte Nikes dan wel weer leuk. Al met al ben ik dus gewoon een kieskeurig persoon :woman_shrugging:

6 likes

Ja! Je bent me net voor

1 like

Die 2e schoen knap ik op af omdat die date wss in een kebab zaak is en die man me alleen wilt voor mn dikke kont.

3 likes

In het zwart, nee.

Hm ik mag ze trouwens wel ff schoonmaken.

5 likes

Ik zit hier alles af te kraken maar ik zou eigenlijk niet weten wat voor een schoenen mn laatste date droeg…

11 likes

Ik draag die trouwens redelijk vaak en ik heb denk ik nu m’n 3e paar, die was niet in m’n maat, maar een halve maat te groot. Ik loop dus er niet lekker op maar i dont give up on them.

Ik had het nog zo subtiel verwoord met mijn ‘soms een beetje’ :laughing: Het ligt voor mij heel erg aan de situatie, over het algemeen kunnen sneakers natuurlijk best.
Maar ik vind het wel oprecht stom voor mannen dat ze zoveel minder keus hebben.

Welk soort jaren 90 muziek luisteren jullie liever?

• Gabbermuziek
  • Dance
  • Boybands
  • Girlgroups
  • Marco Borsato

0 stemmers

Oja. Maar toch raar dat die stem dan blijft staan

Heb jij de draadloze apple earpods?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, vind je ze het geld waard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Help een twijfelachtige potentiële koper bitte.

Ik kwam dit pas tegen op Bumble. Een kerel die zich identificeerde als cis-man. En ik snapte niet helemaal waarom het er stond en wat hij ermee wilde zeggen. Ik had ook niet gedacht dat het was om te laten zien dat je het niet als standaard neemt. Ik vond het overbodig.

Ik heb ze gekregen en vind het chill dat ik ze heb, maar zou er zelf nooit zoveel geld voor betalen
(Heb de normale, niet de pro)