Stel je persoonlijke vraag #14

Heb mijn baby born nog steeds, zoontje speelt er nu mee :v:

7 likes

Nee #nogo.

1 like

Mijn beste aankoop van 2019 (op mijn dekbed van 220 bij 230 na).

Ik vind ze fantastisch. Ze staan in een zwarte hoge traliekooi in de hoek van de woonkamer en ik laat ze elke dag rondrennen. Soms zitten ze op mijn schoot en eentje kan ik goed aaien. Maar over het algemeen springen en rennen ze veel liever rond! Ze springen ook graag op en over mij!

3 likes

Ik niet, maar mijn broertje wel. :stuck_out_tongue:

Ik heb een contract voor 38 uur en werk van 9 tot 5, alleen heb ik meer dan 2 uur pauze in de week, dus ik krijg het deels doorbetaald!

Ben ik wel eens geweest en wil er absoluut nooit meer heen. Ik vond het VERSCHRIKKELIJK :dizzy_face:

2 likes

Ga je nu bewust nog meer viva implementeren

16 likes

Anders: ik ben zo’n oude tarrel dat ik niet eens weet wat cis is…

2 likes

Ik ga voor werk naar de 9 maanden beurs, janken.

1 like

Even een toelichting: Ik heb in mijn insta bio ♀ staan tussen allemaal andere eigenschappen/ woonplaats / steekwoorden etc. Misschien wel wat je bedoeld, maar het ligt er niet zo fik bovenop ofzo (hoop ik).

Ik ben er een keer met vrienden heen geweest voor de grap en we hebben ons wel kostelijk vermaakt met gratis shotjes in de 18+ hoek haha.

1 like

Weeg jij je gewone, dagelijkse eten af? Dus niet je ingrediënten als je een taart bakt of een precies recept volgt, maar ik bedoel je pasta of havermout

• Ja, met keukenweegschaal
  • Ja, met Amerikaanse cups
  • Ja, met zo’n maatbeker van Voedingscentrum
  • Nee

0 stemmers

Niet alles, maar rijst, pasta etc. wel. Anders kook ik veel te veel/of weinig haha.

11 likes

Irritant

Weet je wat een tarrel is :sweat_smile:

5 likes

Deed het nooit want had geen weegschaal (of ja een analoge heel onduidelijke), maar sinds ik die heb eigenlijk altijd. Heb nogal de neiging om te veel te maken en kan het ook niet echt op het oog schatten. Dus dan maar hoeveelheid afwegen.

1 like

Het is nog geen vier maanden geleden en eigenlijk vind ik dat net iets te kort. Maar het touwerige en klittende begint wel nu/ben het nog net voor. Dus misschien ga ik normaal gesproken juist te laat en zou ik nu juíst moeten gaan :thinking:

Ik beland altijd in het eeuwige dilemma tussen lang haar voor mooie vlechten, en kort haar zodat het mooi valt als ik het los heb. Op dit moment heb ik eindelijk weer de lengte voor vlechten, maar voor het mooie moet er eigenlijk weer ~10 cm af.

Wordt dit jaar m’n eerste keer hahahaha. Ben zo benieuwd.

1 like