Stel je persoonlijke vraag #14

Hahaha ja niet mijn smaak maar het zegt iig niet “Fuck bitches get money” of zoiets.

Tijd voor een echt onderzoek @kali @Xiomara. Je hebt een eerste date en dit heeft je date aan. Fuck, marry, kill?

60F001C2-7A08-41CF-8F99-65F47B943833

  • Fuck
  • Marry
  • Kill

0 stemmers

  • Fuck
  • Marry
  • Kill

0 stemmers

  • Fuck
  • Marry
  • Kill

0 stemmers

3 likes

Maar dan wel als sportjasje. Met capuchon en gewoon zwart.
Oh en ik leen soms een oude van mijn vader als ik ga klussen en het heel koud is maar dat ziet verder niemand.

1 like

Haha vanwaar de tag :grimacing:

Oh haha sorry ik bedoelde @Jumpsuit! Omdat die begon over het fleecevest.

1 like

Ik leen er soms wel één van m’n vriend, van de motorcross met allemaal van die logo’s erop en ik vind het stiekem best een look


@Lemongrab Objectief gezien is dat shirt denk ik lelijker maar dat soort schoenen roept een intense boosheid bij me op, echt een soort fysieke reactie

4 likes

image

Ik vond deze van de Monki leuk maar ze hadden hem niet meer in die kleur :thumbsdown:

19 likes

Ik wilde nee zeggen totdat ik me bedacht wat ik nu aan heb: een fleecevest :joy:. Maar is mijn werkkleding. Zou het verder nooit aantrekken haha

1 like

Oh lijkt mij dus heerlijk hè als werkkleding. Bij HEMA dragen ze dat ook altijd. Lekker warm. Beter dan een polo met lange mouwen of een witte blouse (die je ook nog moet strijken) die ik aan moest.

3 likes

Maar dat is dus deel van mijn afzichtelijke winterchill outfit, niet omdat hij me zo schattig staat. Maar fleece voelt zooo lekker.

1 like

Ik zou het rapporteren denk ik. Omdat werkkleding misbruikt kan worden door criminelen. Een boodschappenbezorger ziet er betrouwbaarder uit met kleding met logo dan zonder. Daarom hebben meeste werkgevers ook het beleid dat je werkkleding bij uit dienst gaan gewoon moet inleveren.

2 likes

Ik dacht ook niet dat zij er geld voor heeft betaald hoor. Maar jammer dat het niet kan.

Bij een fleecevest kan ik me nog wel een hete vent voorstellen, beetje zo’n type houthakker waarmee je op zondag de hond uitlaat in het bos om vervolgens in je blokhut weer verder te vozen.
Van die andere twee droog ik spontaan op.

20 likes
Ik heb toevallig vandaag mijn fleecetrui van Monki aan:

9 likes

Als je het zo beschrijft klinkt het wel sexy

3 likes

:heart: fleecevesten. Houthakkers, bergbeklimmers, wandelaars, buiten sportende mannen in het algemeen. Kom maar dooooorrr.

7 likes

Ik wil ook gewoon niet kiezen tussen die drie. Doe alsof m’n leven er vanaf hangt. Ik ben met die huisgenoot wel eens uiteten geweest toen hij dat vieze oude stinkende fleece vest aan had. Maar ja boeide me niet waren toch geen luxe restaurants ofzo. Totdat hij een keer een bon had gekregen van een heel luxe restaurant wat bij een 5 sterren hotel hoorde. Ook echt duuuur, ik wist niet eens wat ik at. Ganzenlever enzo werd aangeboden en er waren zelfs gekken die flessen wijn van 800 euro kochten. En weer had hij dat ding aan.:dizzy_face: :joy: Gelukkig waren we met meerdere die zich wel een beetje netter gekleed hadden.

3 likes

Ach ja, ik heb een rijke fantasie. Ik weet dat het irl vaker een puisterige gamenerd is, maar goed, ik draag als zuster ook geen uniform met een rokje tot mijn schaamstreek en een decolleté tot mijn navel. Een mens mag dromen hè.

4 likes

Ik denk aan zo’n vest wat je ergens in een bak bij een discount winkel kunt kopen, en dan nog erger in het lichtblauw met allemaal touwtjes.

Die van jou @DeFourneau vind ik wel cute!

4 likes

Waarom zijn die schoenen zo erg? Ik heb een fleecevest (nu aan ook, al laat ik m wel altijd thuis) dus smaak is me niet bekend en ik wil het graag weten. Is het alleen de lelijke kleur?

1 like