Ik heb nee gestemd, maar kan nu gratis omdat ik in de buurt woon en lijkt me toch wel grappig om te kijken. En kan dan tenminste snel naar huis als niet vermakelijk genoeg is zonder dat het me geld gekost heeft haha. Zou er zeker nooit voor betalen
Uiteraard! Scheldwoord nummer twee in dit huis! Nummer 1 is het zeer verwante ākakā
Ik zie het ook wel bij vrouwen in de wetenschap (in hun email handtekening bijv) maar dat is dan volgens mij meer omdat wanneer iemand professor is er toch vaak nog van uit wordt gegaan dat het een man is
Niet met Amerikaanse cups, maar in een koffiekopje. Een koffiekopje pp is precies een goede hoeveelheid rijst bij ons thuis, anders kook ik zo voor een weeshuis.
Ja dit vind ik wel heel vergezocht hoor. Als ik naar een cafe ga dat Bij Cis heet zou ik nooit denken oh dit is alleen voor cisgendermensen ofzo? En ik denk vrijwel niemand. Ik denk gewoon oh gezellig er staat een tante Cis achter de bar.
Oh edit sorry inmiddels beetje spuitelverig
Wat typ jij? Noodles of noedels?
- Noodles
- Noedels
0 stemmers
Ik kreeg helemaal een error in mān hoofd toen ik net een recept zag waar noedels werd geschreven.
Maar ik zei 35+! Wereld van verschil! Maar ik ben wel een fan van petten als het bij diegene past. Mān ex van 30+ droeg geregeld petten en dat vond ik juist leuk. Bij mān andere ex van 30+ kan ik het me niet eens voorstellen.
Ik ken het voornamelijk van RuPaul haha
Ik vind schoenen leuk
Wat vinden jullie van dit (voor een man)!!
Als hij het draagt op een eerst date
- Heel leuk
- Leuk
- Neutraal
- Stom
- Heel stom
0 stemmers
Oh ik dacht eerst voor een vrouw, dan heel leuk. Voor een man weet ik het niet zo goed
Jaaa
Ik vind het ook wel leuk, ik kan alleen geen man bedenken in mān omgeving waarbij dat zou staan. Ik denk direct weer aan een singer/songwriter met sjaal en lang haar, skinny jeans.
Zou jij graag een eigen moestuin willen hebben?
- Ja
- Nee
- Geen mening
- ANDERS
0 stemmers
Heb veel familieleden met moestuintjes en ik vind het zo leuk om hun te helpen en echt verse groenten te eten. Zou alleen wel bij een vereniging een moestuin nemen, kan je je bergen courgettes tenminste ruilen.
Mān droom is echt een eigen grote moestuin te hebben zoals mān opa en oma dat hadden. Zo lief en schattig ohhhh. Ik word er bijna emotioneel van :ā). Als vogelverschrikkers gebruikten ze omgekeerde plastic chipszakken?
Ik wist het niet zeker dus ik heb opgezocht wat ik hier meestal typ en blijkbaar gebruik ik noedels als algemene term, maar als het specifiek om udon of instant gaat typ ik wel noodles
Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht met een tuin (we mogen er in mei in) en we hebben vanmiddag al allemaal kruiden/groenten uitgezocht bij het tuincentrum die we gaan planten
Ben je wel eens in Krakau geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, vond je dit een aanrader voor een stedentrip?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik werk op een plek met heel veel bier en ik cringe elke keer als iemand IEPAA zegt. Dan zeg ik heel netjes, oh u bedoelt een AI-PIE-EE?
Ja, het gaat om een weekend in april. Hoop dat het dan nog wel meevalt⦠Maar ik ben nog nooit in Polen geweest dus kan me niet goed een voorstelling maken van de stad.