Ja meestal zijn die beter he.
Maar ja dan groeien ze uiteindelijk toch op tot Danny de Munk en dan komt de cringe later.
Ja meestal zijn die beter he.
Maar ja dan groeien ze uiteindelijk toch op tot Danny de Munk en dan komt de cringe later.
Ik vond Rifka Lodeizen vroeger wel goed.
Nederlandse series zijn eigenlijk wel beter dan films. In Penoza acteerden sommige acteurs wel goed. De film niet gezien.
Ik kijk Nederlandse films voor de cringe. LOVE IT. (en De surprise vond ik oprecht leuk)
Wiefie in Ned, waaifaai in t buitenland
Ja als ik zou vragen do you have de wiefie for me? schiet het niet op
Er zijn weinig Nederlandse films die ik goed vind, maar ze zijn er wel (Borgman bijvoorbeeld). Vind het wel altijd heel opvallend dat Nederlandse films altijd anders gecolourgrade lijken dan grotere producties, snap dat nooit zo goed. Komt vaak toch wat knulliger over
Welke van deze Nederlandse films heb jij gezien?
0 stemmers
Heb jij weleens een foto van jezelf gemaakt terwijl je aan het huilen was?
0 stemmers
Terwijl ik uien sneed voor uiensoep. Niet serieus huilen.
Als ik weer eens zit te janken om een film, serie of reclame
Ik wilde later op een nuchter (qua emoties) moment zien hoe ik er jankend uitzag. Ja, niet zo pretty. En boos ook. Blijkbaar huil ik boos.
Edit: heb ook een keer een foto gemaakt toen ik kapot ging van baarmoederkrampen (spiraal die zich een weg uit mijn lichaam aan het banen was). Jezus dat hoofd was pas erg. Schrok me kapot
Vroeger best vaak, cringy. Ik zou het nu nooit meer doen.
Iedereen zei tegen mij dat ik Verliefd op Ibiza moest gaan kijken. Dus ik afgelopen keer proberen kijken, maar het is zoo slecht. Na 10 minuten heb ik hem stopgezet en ik moet normaal altijd films helemaal afkijken, maar dit verder kijken lukte niet. Zoveel cliches! Jan Kooijman als lekker ding, Kim Feenstra als sexy stoeipoes en een actrice met maat 38/40 als onsexy, struggelende jongvolwassene. Zooo saai!
Misschien is het wel leuk om met een drinkspel te kijken of zo
Voor de FFers met een echt, (ooit) levend persoon als profielfoto: zijn jullie echt fan van die persoon?
0 stemmers
En de FFers met een dier als profielfoto: is het jullie lievelingsdier?
0 stemmers
Mijn lievelingsdier is de giraffe, maar die maken geen geluid.
Ja om te kijken hoe lelijk het er dan uit ziet
Ik heb wel mijn lievelingseten
Toen ik gothic was en 16 en al m’n eyeliner was doorgelopen en ik heb m ook nog een keer als msn plaatje gehad.
Die van vorig jaar? Of ja 2 jaar terug bijna.
Jaa is hetzelfde hahaha!