Stel je persoonlijke vraag #15

Hmmm qua filmaanbod vind ik niet zoveel verschil. Maar op Videoland kun je wel Temptation Island en Keeping up with the Kardashians kijken enzo. Als je dat leuk vind natuurlijk (ik kijk het niet)

En inderdaad meer Nederlandse series. Kees&Co, kinderen geen bezwaar enz. Ik lees overal dat Mocro Maffia een goede serie is, misschien dat ik me daar ooit aan ga wagen.

Ik gebruik Videoland niet zoveel, nu alleen dus voor the Handmaid’s tale :sweat_smile:

Een serie moet me ook wel meteen boeien (na de eerste aflevering van Casa was ik al helemaal verslaafd) en dat heb ik niet zo snel.

1 like

Als jij een liedje in je hoofd hebt (dus puur in je hoofd, je zingt niet hard op mee). Hoe hoor jij dan het liedje?

• Ik hoor het liedje in mijn eigen stem
  • Ik hoor het liedje in de stem van de artiest/band/degene die het dus echt zingt
  • Ik hoor het liedje in een zelfbedachte/andere stem
  • Ik hoor geen stem/geen liedje

0 stemmers

Zou echt terror zijn om het liedje in mijn eigen stem te horen. Een kraai is nog een nachtegaal naast mij.

16 likes

In mijn hoofd is de enige plek waar mijn stem wél mooi klinkt, heb interne autotune.

10 likes

Op bezoek is een groot woord, ga alleen cheesecake langsbrengen bij mn ouders.

1 like

Werken :muscle:

6 likes

Maar bouwmarkt is dan het tuincentrum in mijn geval. (Ben al geweest, direct om 9.00 om de drukte voor te zijn.)

Welke streamingdienst(en) gebruik jij?

• Netflix
  • Videoland
  • Disneyplus
  • NPO start plus
  • Amazon Prime
  • HBO
  • Appletv+
  • Cinemember
  • Pathé thuis
  • Anders:
  • Geen

0 stemmers

Welke gebruik je het meest/vind je dat het beste aanbod heeft?

• Netflix
  • Videoland
  • Disneyplus
  • NPO start plus
  • Amazon Prime
  • HBO
  • Appletv+
  • Cinemember
  • Pathé thuis
  • Anders:
  • Geen

0 stemmers

Ik kijk tijdens deze periode (social distancing):

• Meer dan normaal
  • Evenveel als normaal
  • Even weinig als normaal
  • Minder dan normaal
  • Niet

0 stemmers

Bedoel je met ‘heb jij’ of we ervoor betalen, of telt meeliften op andermans account ook?

2 likes

Meeliften telt ook!

2 likes

Ik kijk niet en dat is even weinig als normaal

Ik heb wel vorige week Mocro Maffia in een paar dagen er doorheen gejaagd dus toen was het meer dan normaal (maar dat ik ook buiten quarantaine tijd hebben gedaan). Maar afgelopen week eigenlijk weer helemaal niks.

Ik gebruik ibuprofen tijdens menstruatie als het niet uit te houden is. Soms paracetamol tegen hoofdpijn.
@kali never mind begreep het verkeerd!

2 likes

Ja, gewoon zomaar uit het niks. Niet per se altijd langdurig, maar ook gewoon als iemand langs loopt even vastpakken oid. Drie zoenen vind ik ook niks overigens, vind dat heel afstandelijk, dat doe ik eigenlijk alleen bij vage kennissen, iedereen die iets dichterbij staat krijgt gewoon een knuffel. En de mensen die het dichtstbij staan (ouders, broertje, hele close vrienden) een kus op de mond.

Naar de bouwmarkt, omdat ik daar werk
Het is zo verschrikkelijk druk hier, mensen snappen het gewoon echt niet volgens mij

Dacht ook al huh heb t vannacht nog ingenomen xd

Toevallig afgelopen week een aantal keer omdat ik mijn schouder heb geblesseerd met krachttraining. Maar normaal eigenlijk nooit.

Aspirine is wel heel iets anders dan paracetamol, dus ik snap wel dat @ellegirltalk dat zei (of bedoelde jij iets anders?). Toen ik bij een drogist werkte zeiden mensen heel vaak ‘mag ik een aspirientje’ en dan zei ik: ‘bedoelt u echt aspirine, of paracetamol?’ En dan 9/10 keer bedoelden mensen paracetamol :stuck_out_tongue:

Edit: en dan werd die ene persoon altijd heel boos van ‘iK zEi tOch AsPirInE!!!’ Haha achja :woman_shrugging:

6 likes

DistantTinyJaguarundi-max-1mb

31 likes

Wie ik het meest haat of?

4 likes