Wat je even kwijt wil #35

Maken jullie lunch voor je partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk dat hier wel wat tussen staat voor jouw bril :smiley:

2 likes

Ik wilde weer eens sinds heel lang mijn haar lang laten groeien maar ik ben te ongeduldig en te wispelturig en nu wil ik dit kapsel :weary: Dit is echt mijn circle of life gewoon. Zo benieuwd hoe ik uit deze quarantaine ga komen uiteindelijk :haircut_woman:t2:

11 likes

Bij deze vraag moet ik altijd denken aan een specifieke partner die hier niet meer is :grimacing:

Ik mis de sportschool zo :sob: dat was in kleding hijsen, gaan, niet nadenken, uitvoeren wat persoon voor in de zaal doet, kapot gaan en voldaan thuis komen.
Nu krijg ik mezelf mijn bed niet uit, amper in die kleding en dan ook nog de struggle van een ok filmpje vinden of je doodergeren aan die te blije personen. Wat een gedoe. Heb dus afgelopen week een uurtje halfslachtig iets gedaan.
Kan straks weer helemaal opnieuw beginnen als sportscholen ooit nog open gaan.

5 likes

Om te beginnen, is het handig om je poll in het juiste topic te plaatsen:

En de rest staat in de faq.

Ja, want in de keuken staan en bezig zijn met eten is voor mij ontspanning en hobby. Dus vind het alleen maar enorm leuk en doe het uit mezelf, niet omdat hij erom vraagt.

3 likes

En hij ook voor mij overigens.

Weet niet of je het budget ervoor hebt hoor. Maar ik herken dezelfde struggles, en heb nu een hometrainer aangeschaft. Die MOET ik vanwege de prijs wel van mezelf gebruiken, en wat fietsen met chille muziek die jezelf even uitzoekt is voor mij een veel minder grote opgave dan zo’n home work-out video volgen.

3 likes

De live lessen van fitforfree zijn super laagdrempelig. Duren een half uurtje, elke dag wat anders en niet overdreven happy de peppy. Ik ben er niet helemaal kapot van maar het toch maar een half uurtje en ik vind de afwisseling heel leuk. Ik heb afgelopen week een hiit kickbox gedaan (ik heb dus een half uur een beetje met mijn ledematen rondgezwaaid want ik kan het niet), een dans workout en een bootylesje. Ik vind het een leuke aanvulling op wat ik zelf doen maar miss krijg jij weer een beetje de smaak te pakken als je daarmee begint.

1 like

Mijn vriendinnen vinden me extreem, omdat ik (buiten werk) met niemand meer afspreekt, dus ook niet langs familie ga. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Ja die heb ik meegedaan een keer maar vond er niet zoveel aan. Niet uitdagend/te weinig herhalingen etc. Heb ook door die andere gescrolld maar die vond ik ook niet echt wat. Een les valt of staat bij mij met de instructeur.
Ga nu filmpje doen waarbij een vriendin kapot ging, maar heb wel zin om kapot te gaan dus here we go :muscle:t4:

Ha ik heb gelukkig net voor deze situatie hardloopschoenen gekocht van fckng €170 en die geven al motivatie om hard te lopen :+1:t4::+1:t4: andere apparaten passen niet in mijn huis. Hoop wel snel dat halters weer verkrijgbaar zijn, dan ga ik dat aanschaffen.

1 like

Goed zo! Succes :muscle: :muscle: :running_woman:

1 like

Er zit bij ons iets op zolder wat geluid maakt. Ons pap is al komen kijken maar toen was er natuurlijk geen geluidje te bekennen :sob:. Ik hoorde het eergisteren al maar zocht er niks achter. Gister niks gehoord, maar vanmorgen was het zo erg dat we zijn gaan kijken. Toen mijn vriend op zolder klonk is hij weer terug naar beneden gerend omdat het zo hard en dichtbij klonk. We denken een rat of vogel want het klinkt veel te hard om een muis te zijn. Volgende keer als we het horen moeten we dus meteen naar zolder om te kijken waar het vandaan komt. Wat een ellende.

Via de site en de app van f4f kun je ook veel lessen doen!

Heb al booty work outs gedaan, pilates, bodyshape

Oja die app vind ik wat relaxter. Die oefeningen lopen gewoon door dus geen excuses.

Ja en via de app en dan lessen heb je ook filmpjes, alleen gek geordend. Via de site is het makkelijker met categorieen kiezen en zo

1 like

Ik ga het nog eens proberen met een föhn!