Stel je persoonlijke vraag #17

Kon deze echt niet laten schieten :grimacing:

13 likes

Telt België als land dat een stuk armer is dan Nederland?

77 likes

:joy:

het verschilt blijkbaar nu bij mij, m’n bestelling kwam in twee delen (het ene deel UPS en het andere deel DHL) en retour was ook ineens via DHL terwijl het eerst PostNL was wat ik zelf heel irritant vond want dat punt zit een stuk verderop :frowning_face:

Edit: oh oeps je vraag ging over de sale en dit was eerder excuus

1 like

Oh ik vind Burna boy sowieso goed, maar dit nummer , neeee ik kan er niet meer tegen. Ik hoorde het laatst ook op straat etc. Uit een soort van club komen dus ik dacht ook dat dat nummer vrij mainstream was.

1 like

hahaha

2 likes

Ik ben in 2 maanden tijd 20 punten burgerlijker geworden :exploding_head:

3 likes

@Evenveel hahaha, nu kan iedereen idd zn voortgang bekijken :joy:

1 like

Ik ben minder burgerlijk geworden?
Had destijds meer dan 100 en nu heb ik 88.

3 likes

Pff man, ik wilde al klagen over wat een cliché lijst dit is, met dingen die ik er ook op zou zetten als ik 16 was en het voor m’n 20e zou willen doen.

Maar toen zag ik al dat de link naar Girlscene linkt, dus no surprises there.

12 likes

Ik had meer dan 100 en nu 90 :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb wel mijn taartschep weggedaan.

5 likes

Misschien heb je nog een vaas laten vallen in de tussentijd.

3 likes

Ik ben van 37 naar 50 gegaan :partying_face:

1 like

Verschrikkelijk :sob: Havo niet gehaald om dat stomme vak.Mijn docente zei ook nog: ik wist ook wel dat je het niet ging halen.En bedankt hè.

Wat een stomme opmerking. Als zij haar werk nou beter had gedaan…

2 likes

Ja bah was echt een naar mens en ook nog een slechte docente.Uiteindelijk heb ik nog meer van mijn beste vriendin (met wiskundeknobbel) opgestoken dan van haar in al die jaren :joy:

Mijn wiskunde docent nam daar juist heel erg de tijd voor, maar je moest wel zelf het initiatief nemen.

Al het wiskundegepraat deed me denken aan een weggestopt moment waarop ik mijn wiskundeboek was vergeten thuis en de leraar door de hele klas riep “nou dan ga je toch lekker naar huis en op je paard zitten joh!! Ga er maar uit!” :grimacing: oke doei

3 likes

Mijn docent had vooral geen geduld,ik had net even wat meer tijd nodig om het te snappen.En ik had ook zo’n docent die dan juist de mensen aanwees om de som/formule uit te leggen die het echt niet snapten.Dat was ik dus meestal (dubbel trauma hiero).En ik kan prima rekenen maar wiskunde,nah.

2 likes

Oh ja ik heb één keer mijn shine gepakt op school omtrent wiskunde.Ging om een formule die serieus niemand snapte van de klas (zelfs de mensen van de wiskunde + klas niet).Dus mijn docent liep de hele tijd door de klas om iedereen te helpen (ook gewoon meerdere keren langs mij lol) maar ik was eigenwijs en wilde echt geen hulp.Einde van de les had nog niemand de oplossing dus was het huiswerk.Ik thuis weer aan het puzzelen maar kreeg het niet voor elkaar,dus hulp van mijn vader én broertje (beiden super goed in wiskunde) gevraagd en zelfs die snapten het niet (en mijn broertje deed VWO).Ik weer verder puzzelen en toen had ik hem gewoon!!! De volgende dag ben ik nog voor de les begon naar de docent gelopen en geroepen: ik heb hem hoor!! Dus mocht ik hem tijdens de les uitleggen als niemand hem had,en ik mocht hem dus uitleggen en hij was nog goed ook.Je zag iedereen ook een beetje glazig kijken toen ik hem aan het uitleggen was.Was echt zo trots op mezelf :joy:

Treurig toch dat je dit dan meer dan 10 jaar later nog steeds niet vergeten bent en nog steeds trots op bent hahaha.

39 likes