Ik heb vorig jaar nog overwogen om een step te kopen. Uiteindelijk maar gewoon een nieuwe fiets gekocht.
Mijn pop ligt in een doos in mijn ouderlijk huis.
Ik en m’n nicht hadden dezelfde en bij mij was ie helemaal naar de vaantjes dus dan heb ik die van haar gekregen en die heb ik nu nog steeds
ik dacht echt: HUH, wie geeft haar lievelingsknuffel nou weer een een ander kind?!?!?!?!??!! Maar aan je dochter geven is natuurlijk super lief
Hij betaalt wel alles en helpt me financieel maar zou niet zeggen dat ie rijk is. Maak er verder ook geen geheim van en vind het voor nu wel fijn haha
Ik slaap er nog steeds mee 
Die ligt al maandenlang alleen in mijn bed zo zielig.

Edit: misschien moet ik ff m’n stem aanpassen of ik kinderachtig ben of niet.
Die van mij is heeel erg kapot dus hij staat bij mn ouders op een plank 
Ons verschil in inkomsten is groot maar hij weet wel dat ik het echt niet prettig vind als hij altijd alles betaald. Zou me echt nul voldoening geven. Stel we krijgen kinderen en hij betaald dan alles dan heb ik daar weer geen problemen mee. Misschien een beetje krom maar dat voelt anders.
Stel je reist vóór 1 juni met het OV, dan:
- Draag ik geen mondkapje, maar heb er wel een
- Draag ik geen mondkapje en heb er ook (nog) geen
- Draag ik wel een mondkapje
- Anders
0 stemmers
Ga niet met het OV
Daarom zei ik “stel” haha
Ik twijfel nog steeds wel eens om er een te kopen. Gewoon omdat het nu kan.
Mijn knuffel woont ZEKER nog bij mij en ik neem hem ook overal mee naar toe. Twee jaar geleden was ik op vakantie in de zomer en was ik hem daar kwijtgeraakt (bleek perongeluk te zijn meegenomen met het bed afhalen door de kamermeisjes) en ik was toen echt helemaal in paniek. Dat heb ik toen hier op het forum gepost en daar kreeg ik ZOVEEL lieve reacties op. Uiteindelijk goddank m’n knuffel nog teruggekregen, dat ook hier gepost en toen waren er echt zoveel echt mega blij voor me. Vergeet ik echt nooit meer, zo lief vond ik dat

Ik had er zelfs 2 en ook nog bijna alle andere speelgoedjes die zijn genoemd. Verwend kind ten top
Mijn ouders haaaaaatten die dingen, mijn zus en ik hadden er beide een en moesten ze ‘s avonds in de kast zetten zodat ze gingen “slapen”. Dan zaten mijn ouders op de bank en hoorden ze ineens uit de kast “me hungryyyyy” en dan werden allebei die furbys wakker en gingen ze herrie maken haha.
Ik heb op m’n 16e een GameBoy Color gekocht (omdat ik die vroeger niet had) en op m’n… 22e of zo een Tamagotchi (een van de nieuwere edities, ook omdat ik die vroeger niet heb gehad) en dat is allebei goed bevallen, dus ik zou zeggen: ga ervoor.
Hallo even een oproep meteen: Ik ben op zoek naar een Finding Dory overgooier van de Forever 21 in maat M. Thank you 
Oh en ik heb gisteren Christiaan van de Kerkhof laten verdrinken. Alles voor de moneyz
Deze?
Ja ik heb hem net op Vinted gevonden!