Ja verslavend, maar ik heb er laatst een deel van mijn vulling of kies mee gesloopt, dus ik laat het nu maar ff
Het stoken zelf is niet heel prettig maar als je dan iets âloskrijgtâ is het wel heel satisfying ofzo?
Ik had een tijdje nogal last van ontstoken tandvlees aan één kant van mijn mond en als ik het dan aan het bloeden kreeg door te stokeren was dat altijd wel pijn maar fijn. Lekker sadistisch van mezelf
Ja! Ik gebruik ook altijd de kleinste maat, pas dan kan ik tussen mân tanden komen, dat lukt mij echt niet met een houten stokertje. En met die flexibele dingen kan ik altijd perfect achter en tussen de spalkjes die ik boven en onder heb (van beugel) komen
Ik heb deze ook maar dat rubbertje komt altijd los bij mij. Heb jij dat niet?
Oh, nee geen last van
Je hebt van Jordan Extra dunne tandenstokers. Die normale zijn bij mij ook te dik, maar die dunste passen wel. Zijn goedkoper dan die ragertjes. Die vind ik echt duur
Die ragertjes en dergelijke waren vorige week in de aanbieding bij kruidvat (2+1) dus heb er weer wat meegenomen
Eerst hagelslag en daarna in vier
stukjes snijden Mijn ex lachte me altijd uit want hij zei dat alleen kleuters dat deden.
Mijn vader is bijna 60 en doet dat ook nog, vind dat zo aandoenlijk
Bruine boterhammen met pindakaas.Dat was echt mijn motor.En soms als er nog bollen over waren van het weekend een bol met óf pindakaas óf kaas.Echt hoeveel potten pindakaas mijn ouders wel niet hebben moeten kopen (moest natuurlijk ook altijd Calvé zijn).Mijn moeder en ik hadden ook altijd ruzie over wie het laatste likje pindakaas uit de pot mocht hebben
Bloed in een film/serie helemaal prima! Zodra ik een druppel bloed van een ander zie of als ik mezelf snijd is het helemaal mis
@Spaarlamp @Zemraluani Nu heb ik echt zin in een boterham met hagelslag haha.Heb ook het idee dat er minder hagelslag van af flikkert als je het zo eet? Echt een hekel aan dat als je dat ding op wil eten en de helft pleurt op je bord en dat je dan zoân hap met bijna alleen boter hebt.
Blijkbaar eten heel veel mensen ook gewoon zo dat hele ding op? Maar dan pleurt de helft er toch af? Echt niet chill.
Maar dat had ik als kind ook altijd met appel,die moest in stukjes anders wilde ik niet.En daar had mijn moeder geen zin dus pleurde ze gewoon een schilmesje erbij in mijn trommel zodat ik het zelf kon doen
Broodje hagelslag eet gewoon het lekkerst in vier/zes stukken.
Wat vind jij het vervelendste advies?
- Dat je beter meer zou moeten flossen (tandarts)
- Dat je beter meer zou moeten sporten (familie/dokter/anyone)
- Dat je beter met je geld zou moeten omgaan
- Dat je zorgvuldiger met je spullen zou moeten omgaan
- Dat je beter je best zou moeten doen voor studie/werk
- Dat je meer zou moeten investeren in vriendschappen/andere relaties
- Dat je aardiger over andere mensen zou moeten denken
- Anders, namelijk
0 stemmers
Als ik een eitje kook, doe ik mijn ei in de panâŠ
- al voordat het water kookt
- wanneer het water kookt
0 stemmers
Bij mij barsten eieren als ik ze in kokend water doe. Komt dat omdat ze rechtstreeks uit de koelkast komen? Bewaar ze altijd daar.
Prik je een gaatje in je eieren?
Ja shit ik doe altijd van tevoren al, maar wat is de etiquette dan???
Pasta ook trouwens besefte ik vorige week. Dat deed ik ooit wel andersom (dus eerst water koken, dan pas pasta erbij) maar ben het blijkbaar opeens anders gaan doen. Ach, het smaakt er niet minder om.