Afgelopen zomer kwam ik thuis en toen stond mijn achtertuin in lichterlaaie. Was doodsbang dat het op het huis zou overslaan, dus heb toen héél gauw mijn laptop, fotoalbums, portemonnee, autosleutel en saxofoon (echt why the fuck mijn saxofoon, ik speel al een aantal jaar niet meer) naar buiten gegooid en ben daarna hysterisch op de grond gaan zitten janken.
Ik kreeg een aantal jaar geleden zo’n bon in m’n kerstpakket dat je op een website een cadeau uit kunt kiezen. De weegschaal was op dat moment het enige fatsoenlijke, de oorthermometer had ik al een jaar eerder besteld.
Ik vind het heeerlijk relativerend om te zien dat 34% niet eens een weegschaal in huis heeft. Het kan anders 
Stel je koopt een brood, eet je dan de ‘kontjes’ van het brood ook op?
- Ja natuurlijk, lekker/alles tegen de verspilling
- Nee, te droog/niet lekker
- Ik eet geen brood/over wat voor kontjes heb je het?!
0 stemmers
Het komt bij mij wel uit de vriezer dus het is niet uitgedroogd ofzo.
Niet zozeer enkel tegen verspilling, ik vind het ook gewoon lekker en ook niet droog?
Ik stond dus net een broodje te smeren en ik dacht bij mezelf ‘waarom pak ik dat kontje nooit?’
Vandaar de poll 
Ja kontjes eet ik ook altijd met pindakaas!
Ik heb de poll aangepast naar lekker! Haha
Van mijn oma gekregen. Echt zo’n ouderwetse. Veel fijner dan een digitale en ik hoef al die vet/water/spier onzin niet
Oh dat is ook een top idee!
Ik vind ze zo altijd een beetje droog dus ik voer ze meestal aan de eenden.
In t broodrooster ga ik eens proberen.
Eendjes moet je geen brood voeren 
Schoonmaakster: heb ‘ja’ gestemd maar het is een man!
Echt niet?
Dat wist ik niet!
Nee beter van niet! Is ongezond voor eenden (zout ed, wat ze niet goed kunnen hebben) en het is ook slecht voor de waterkwaliteit. Gaan dan allemaal slechte bacteriën in groeien waardoor er weer dieren sterven enzo
Oh god wist het echt niet, dan stop ik daar meteen mee!
Arme beesten.
Er worden er hier veel gevoerd (woon aan het water)
Ik zie het ook veel hoor, dus je bent niet de enige die het niet weet 
Waarom was die eerste verkeerd? Er staat toch tot maandag? Oftewel maandag weer werk/studie etc. 
Mijn harde schijf met alle foto’s en mijn moeder wilde ik typen, maar ik bedoel haar urn haha
Ik dacht joe neem vrijdag vrij, had ik echt al te veel afspraken staan (lees: 5) dus nou oké ga wel werken