O ja en de context dus: ik heb een collega die dit standaard doet maar die man is dus niet te peilen.
Als ik vraag of hij akkoord is als ik een uur eerder stop met werken zegt hij: ja hoor geniet ervan…
Wat betekent dat???
O ja en de context dus: ik heb een collega die dit standaard doet maar die man is dus niet te peilen.
Als ik vraag of hij akkoord is als ik een uur eerder stop met werken zegt hij: ja hoor geniet ervan…
Wat betekent dat???
Ik vind het wel grappig, Master of the Dots…
Hahaha ja ik vind dat altijd overkomen alsof er nog een dubbele boodschap in zit. “Ja was erg gezellig…” leest als “Was erg gezellig, maar vond dit en dit heel erg kut/jammer/teleurstellend/niet leuk”
Haha dit doet de mijne ook, en mijn moeder ook vaak.
Vraag vanuit mij die elke week wel een keer gesteld wordt: ‘Ben je boos?’
En elke keer dezelfde reactie: ‘Nee, hoezo?’
Ik heb een collega die alle zinnen in haar mails zo eindigt, zo irritant.
Ondanks mijn soms wat afstandelijke band met mijn vader zou ik toch zeggen mijn vader. Hij is er uiteindelijk altijd voor me als ik hem iets vraag.
Ik gebruik uitroeptekens echt als vervanging voor vriendelijke emoji’s, vind het heel moeilijk om zinnen die ik in een neutrale of positieve toon schrijf af te sluiten met een punt.
Het moet overigens wel, want anders zouden al mijn mails lezen alsof deze enthousiasterik ze heeft geschreven, ofzo:
Die is mee verbrand toen ons huis is afgebrand tien jaar geleden.
Hoe ik niet wil worden/hoe ik geweest ben
Ik kan ook niet tegen meerdere vraagtekens of uitroeptekens, dat is zo schreeuwerig en nergens voor nodig
Ik had een docent op de middelbare school met een Furby die hij ook mee de les in nam!
Renden jullie weleens door de gang van de middelbare school?
0 stemmers
Jeetje, dat was dus m’n nachtmerrie toen ik kind was… ik dacht/denk wel eens wat ik zou meenemen als m’n huis in brand staat en vroeger was dat steevast m’n knuffel.
Ik doe dat veel te snel. Als een soort bevestiging soms ofzo, echt stom haha. Dan denken mensen dat ik flirt, terwijl zo bedoel ik het dan helemaal niet. Ik probeer het af te leren.
Naar mijn katten en vriend, ze knipogen allemaal terug
Ik denk dat ik dat nooit heb gedaan. Een vriendin doet het wel eens, op een normale manier en ik vind het wel gezellig staan altijd.
De laatste keer dat ik dat deed knipoogde ik m’n lens uit en moest ik de rest van de dag met 1 lens rondlopen en fietsen.
Sindsdien doe ik het niet meer.
Dit is echt de holy grail van mijn schoonmoeder haha, maakt nergens anders mee schoon
Die is zo ontbonden dat ik mijn knuffel Frunniki in een washandje heb gedaan en in een schoenendoos heb gelegd. Ligt nu al jaren bij mijn ouders in de kast, als ik op visite was bij mijn ouders liep ik nog wel eens naar Frunik om te zeggen ‘hi hier is je mama weer even’ HAHA. Jezus