Stel je persoonlijke vraag #16

Geef haar groot gelijk haha. Iedereen die het niet kent moet ook echt even naar de Wibra om dit te halen, je wil niet meer anders.

1 like

Ja bij mij ook hoor! Gelukkig was ik al iets ouder dus die knuffel kon ik wel relativeren maar leuk is anders natuurlijk.

1 like

Nee genieten juist

Love cringe :heart::heart:

54 likes

Heerlijk om te zien juist :sweat_smile:
Pas was ik in een park ook getuige van een eerste of tweede date. Heerlijk om dan af te luisteren hoe het gaat.

4 likes

Deze wilde ik zo graag, maar het mocht niet van m’n moeder want ze vond het een gedrocht. Als ik er dan zo graag 1 wilde dan moest ik maar sparen. Toen ik het bedrag dan eindelijk bij elkaar had wilde ik hem niet meer lol.

1 like

Als ik knipoog doe ik basically gewoon m’n beide ogen dicht

4 likes

:yellow_heart:

Ik heb dit een keer gehad toen ik met een vriendin uit eten was, die personen zaten echt stilzwijgend tegenover elkaar te eten. Heel ongemakkelijk :smile:

1 like

Helaas niet vaak getuige van geweest maar ik was een keer met een huisgenoot bezopen in een kroeg en naast ons zat dus een stelletje die voor zover ik weet hun eerste date hadden. Zij had het ellenlang over hoe zij haar eigen brood altijd bakte en hoe en wat 's ochtends haar ontbijt was. Dat eigen gemaakt brood echt het helemaal was. Oh my god. En het werd een compleet eenzijdig gesprek over haar godvergeten broodmachine. Wij vonden het geweldig.

3 likes

Omg zo leuk!! Echt stoer dat ie het gewoon doet ook haha,love it.

(En stiekem heb ik ook even gekeken naar steps voor volwassenen en ben ik bijna in staat om er eentje aan te schaffen :see_no_evil:)

1 like

Zo’n beetje elke dag want ik was het type dat twintig te-laat-briefjes per week kon bijschrijven.Dus ik moest wel haha.
Nog steeds niets veranderd overigens,standaard 5 minuten te laat :v:t2:

1 like

Ik ga voor een half jaar, er vanuit gaande dat ik niet super gehaast een nieuwe baan hoef te zoeken, maar wel wat lucht heb om een ok baan te vinden ipv dat ik alles moet aannemen wat ik tegenkom (wat ook niet gaat met mijn hoge vaste lasten trouwens)

2 likes

Ik heb nu 0 maar toen ik 2000 had voelde ik me niet anders, hoger dan dat ben ik nog nooit gekomen

1 like

Ja, het maakt het gelijk zo gek he?
Ik heb wel eens dat ik iets naar een collega mail en dan mailt ze terug: “Dankjewel…” Hahaha, voel me gelijk gek dan.

Same. Ik ben echt een doemdenker.

1 like

zou jij het een goed idee vinden om de ‘consument’ (huishoudens) te laten betalen voor het gewicht aan afval dat ze produceren ipv. een algemeen bedrag? (met uitzondering van groepen waarvoor dit financieel onhaalbaar is)

• ja
  • nee
  • anders

0 stemmers

Wij betalen per afvalzak

4 likes

oh zou wel kunnen! wist zelf alleen nog maar dat dit voor veel commercieel afval het geval was

ben je dan ook al heel handig met je afval zo klein mogelijk maken haha?

ik ben door alle suffe brandoefeningen echt getraind om standaard al m’n spullen mee te nemen hahaha, echt verpest erdoor