Nou er zijn echt mensen die hun zak zo vol doen dat hij verstopt raakt! Zo aso. Ik heb al een paar keer met een zak voor een verstopte (ondergrondse) container gestaan
ah, mensen <3
Ja mensen worden heel creatief
Dat is trouwens ook met die zakken die je op moet hangen met plastic afval, zitten er maar 3 haken aan de lantaarnpaal. Daar passen natuurlijk nooit 30 zakken aan dus alles ligt op de grond
Sorry frustratiepuntje
Ik zou (als het bij mij thuis zou zijn) mijn huisdieren sowieso meenemen als dat kan!! En verder nog het laatste kaartje wat mijn overleden vader geschreven heeft en mijn armbandje met zijn as erin
Ik vind dit wel een goed idee, maar dan moeten er ook meer mogelijkheden zijn om bijvoorbeeld verpakkingsvrij te kopen. Erger me nu dood aan alle doosjes waar nog een plasticje omheen zit bijvoorbeeld.
klinkt echt mega kinderachtig maar ik zou mān knuffel meenemen! die gaat altijd overal mee naar toe op vakantie etc dus die zou ik echt nooit achterlaten, ook al ben ik volwassen
is wel de bedoeling maar ook mijn docenten altijd deden hier vrolijk aan mee
Jaaa ik ook mn knuffel!
Uiteraard mn hond, mn telefoon (daar zit ook mn rijbewijs in) en mn autosleutels, zodat ik in de auto kan zitten of naar vrienden/ouders kan rijden zolang ik mn huis niet in mag.
Ik zie dat ik de enige ben die op apparaten/gadgets gestemd heb dus wil 'm even toelichten haha. Vriend en ik fotograferen allebei graag met prehistorisch spul dus er staan hier erg veel cameraās en lenzen, van tussen 1880 en 1980 ongeveer. Daar zou ik als ik de kans had toch wel proberen een deel van te redden
Ik dacht een keer dat er brand was toen ik midden in de nacht wakker werd van een alarm en ik had toen alleen maar in mijn hoofd; āzo snel mogelijk naar buiten!ā en ben naar mijn oudersā kamer gegaan en wilde al naar buiten gaan. Ik heb echt geen moment gedacht aan spullen. Terwijl ik nu dan wel denk dat ik mijn paspoort of laptop of telefoon mee zou willen nemen, maar denk eigenlijk dat dat toch niet gebeurt op zoān moment.
Bepaalde sieraden (ketting van mijn oma & mijn trouw- en verlovingsring bijv.), onze bieropener in de vorm van een zeehond (echt dom mss maar is een belangrijk aandenken van mijn man aan zijn Duitse opa) en een agenda die van mijn oma is geweest.
Juist de meer sentimentele dingen dus. Ik zie mezelf al met 3 koffers naar buiten kruipen.
Ik heb bij ontruimingsoefeningen op werk juist geleerd om in elk geval je jas (als die binnen handbereik is) mee te nemen. Je weet nooit hoe lang je buiten moet staan
Was je bang? Dat jouw huis ook zou opgaan in rook. Dan ben ik toch best materialistisch denk ik. Moet er niet aan denken alles kwijt te zijn (vooral om herinneringen/sentimenteel; beeldjes, sieraden, geschreven kaartjes). En had je de neiging veel mee te nemen, omdat je toch de tijd had?
wist je ook dat de ogen van de groenlandse haai lichtgeven omdat ze bewoond worden door parasieten??
Hoe weten ze dat nou
en het vlees is zeer giftig voor mensen!!
Nou ik heb een keer een ontruiming gehad op werk waarbij ik mān sleutels op tafel had laten liggen (en dus de rest van de dag, tot we het gebouw weer in mochten, naast locatie moest wachten omdat ik niet naar huis kon). Als het even kan zou ik dat een volgende keer wel anders doen :")
In mijn gemeente gaan we binnenkort per afvalzak (dus per keer dat je de klep van de container open doet) betalen en ik vind het stom dat dat best wel gericht is op een huishouden met een gemiddelde hoeveelheid afval. Ik woon alleen en kan veel los kopen en scheid mijn afval ook zo goed mogelijk en ik heb dus elke week maar twee kleine zakken met restafval en PMD. Die gooi ik wel elke week weg want anders gaat het stinken maar straks betaal ik dus eigenlijk evenveel als mensen die elke week een volle vuilniszak in de container gooien? Dan vind ik het eerlijker om per gewicht te betalen.
Stel je voor. 400 jaar lang doelloos door de donkerte zwemmen. Vreselijk .