Hier ben ik dus best benieuwd naar omdat ik niet zeker weet of het een standaard item is om in je huishouden te hebben, net zoals een koelkast bijvoorbeeld.
Heb jij een personenweegschaal in je huishouden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hier ben ik dus best benieuwd naar omdat ik niet zeker weet of het een standaard item is om in je huishouden te hebben, net zoals een koelkast bijvoorbeeld.
Heb jij een personenweegschaal in je huishouden?
0 stemmers
Mijn sieraden zou ik ook mee willen pakken! Daar zitten ook onvervangbare erfstukken bij
Zit al heel lang te twijfelen om er een aan te schaffen, niet zozeer voor mezelf, maar omdat ik dan mijn kat kan wegen door eerst mezelf zonder en daarna met kat te wegen⊠Maar ik ben ook een beetje bang dat ik dan zelf ineens bezig ga zijn met mijn gewicht, het bevalt me eigenlijk prima om het grootste deel van de tijd alleen maar bij benadering te weten hoeveel ik weeg door een keer per jaar bij mijn moeder op de weegschaal te staan.
Ik snap je twijfel! Het kan heel tricky zijn. En ik herken me in het jaarlijkse (stiekeme) weegmoment bij je moeder thuis, haha. Een weegschaal is echt een dingetje dat alle moeders en grootouders in huis hebben lijkt het. Daarom ben ik me dus gaan afvragen of het standaard bij een volwassen huisraad hoort. Maar de stemmen lijken verdeeld :).
Ja maar dat komt omdat mijn vriend er al 1 had gekocht voordat we gingen samenwonen omdat hij wou gaan afvallen. Van mij had het niet gehoeven, mede ook vanwege de reden die @kika benoemd.
Nee nog niet maar ben wel in de gaten aan het houden of ik ergens een goedkope tegenkom.
mijn viool als eerste keuze!
Mijn vriend heeft een sport gedaan waar met gewichtsklasses werd gewerkt en hij zich elke dag moest wegen dus toen we gingen samenwonen en onze spullen samenvoegde hadden we een tijdje twee weegschalen haha. Nu nog maar 1 over. Ik vind het chill, gebruik het vooral als ik mân koffer wil wegen bijv of heel soms als ik ff wil zien hoe zwaar ik zelf ben
Afgelopen zomer kwam ik thuis en toen stond mijn achtertuin in lichterlaaie. Was doodsbang dat het op het huis zou overslaan, dus heb toen héél gauw mijn laptop, fotoalbums, portemonnee, autosleutel en saxofoon (echt why the fuck mijn saxofoon, ik speel al een aantal jaar niet meer) naar buiten gegooid en ben daarna hysterisch op de grond gaan zitten janken.
Ik kreeg een aantal jaar geleden zoân bon in mân kerstpakket dat je op een website een cadeau uit kunt kiezen. De weegschaal was op dat moment het enige fatsoenlijke, de oorthermometer had ik al een jaar eerder besteld.
Ik vind het heeerlijk relativerend om te zien dat 34% niet eens een weegschaal in huis heeft. Het kan anders
Stel je koopt een brood, eet je dan de âkontjesâ van het brood ook op?
0 stemmers
Het komt bij mij wel uit de vriezer dus het is niet uitgedroogd ofzo.
Niet zozeer enkel tegen verspilling, ik vind het ook gewoon lekker en ook niet droog?
Ik stond dus net een broodje te smeren en ik dacht bij mezelf âwaarom pak ik dat kontje nooit?â
Vandaar de poll
Ja kontjes eet ik ook altijd met pindakaas!
Ik heb de poll aangepast naar lekker! Haha
Van mijn oma gekregen. Echt zoân ouderwetse. Veel fijner dan een digitale en ik hoef al die vet/water/spier onzin niet
Die mik ik in de broodrooster.
Oh dat is ook een top idee!
Ik vind ze zo altijd een beetje droog dus ik voer ze meestal aan de eenden.
In t broodrooster ga ik eens proberen.