Beiden.
Zit nu met korte mouwen in kantoor, maar straks voor een overleg doe ik m’n blazer met opgestroopte mouwen erover aan.
Ik heb nu sportlegging en shirt met korte mouwen. En na sporten (ALS ik me ga aankleden, motivatie is ver te zoeken) trek ik korte mouwen, een broek en open schoenen aan denk ik. Interessant he. Zegt het voort.
Hemdje
Driekwart mouwen.
Ik ga boodschappen doen, maar wilde nog niet sporten maar ook niet al douchen als ik nog niet gesport heb. Wilde eigenlijk gewoon met lange mouwen gaan en me verbergen in een wollen jas. Maar zag toen dat het nu al 20 graden is. Dus ik heb nu lange legging aan en korte mouwen.
Wel goed georganiseerd, maar altijd veel ongelezen e-mails.
Ik dacht: hoezo stemmen zo veel mensen op ‘nog nooit thee gedronken’? Maar het gaat over jasmijn dus… 
Welke bloemennamen vind jij leuk voor mensen?
- Roos
- Madelief
- Jasmijn
- Rozemarijn
- Aster
- Iris
- Violet
- Camille
- Daisy
- Azalea
- Dahlia
- Delphine
- Lilly
- Poppy
- Margriet
- Floor/Fleur/Flora
- Marjolein
- Ik vind bloemennamen altijd lelijk
- Anders…
0 stemmers
"Hoi ik ben Rodney maar je mag ook gewoon Rododendron zeggen, mijn volledige naam. "
Bij de appie was het een sport om een gekke naam op je badge te zetten. Collega heette Frank Rijk, Peter Selie en ik heette An Dijvie. Lachen gieren brullen daar hoor.
Ik mis Tom Aatjes en Ans Jovis.
Ash van Pokémon had ooit een grap gemaakt over tom aatjes en die staat mij nog steeds bij :’)
Zo creatief waren we toen niet
Ik vond Madelief altijd een mooie naam maar ik associeer het tegenwoordig met maden.
En de Madelief die ik ken noemen ze vaak Mado en gatver dan denk ik weer aan maden.
Ik hield ervan om batches te stelen van mannelijke collega’s. 
Nu voor de rest van de dag in mijn hoofd maaaaaaaaadelief waar ga je heeeeeen
Jaa die blijft het leukst
zij heet trouwens in het echt ook Madelief.
Alleen als ik een compliment maak over een naam. Anders vind ik het niet netjes staan en een beetje Karen-gedrag.
Toen ik bij de AH werkte droeg ik uit protest altijd het kaartje van collega Ibrahim en hij die van mij (bloemennaam uit het bovenstaande lijstje). Vond het nooit leuk om een kaartje te dragen omdat mannen, echt alleen mannen, je dan heel lollig gingen bedanken en je naam op je kaartje gingen zoeken. Pak gewoon je potje mierikswortelpasta die ik net heb aangewezen en ga heen.
Maar… er zijn zoveel soorten thee? Die allemaal heel anders smaken?