Stel je persoonlijke vraag #16

Moet zeggen dat ik rauwe kipfilet altijd al vies eruit vind zien. Zo glibberig en koud, bah

1 like

Ja ik kan dan gewoon niet op mn balkon zitten, ik word dan echt uitgerookt. En alle ramen zitten aan die kant dus die moeten dan ook allemaal dicht. Officieel mag het ook niet bij ons, staat in de huurvoorwaarden. Als je geen bovenburen hebt lijkt het me geen probleem.

Ik vind het niet vies eruit zien maar vooral raar, erg plasticachtig.

Haha ja goeie :stuck_out_tongue: nee ze doen het maar heel weinig dus heb nog niet geklaagd, op zich prima als het daarbij blijft. Maar stel het zou elke week raak zijn dan zou ik wel klagen.

1 like

Als ik nu op mijn werk iemand een boterham maak met boterhamvlees doe ik dat met handschoenen ennn als een client zegt ‘doe maar iets’ maak ik nooit iets met vlees.

19 likes

Haha ik ook :joy::joy:

Sorry voor iedereen met een balkon maar ik vind BBQen op een balkon gewoon echt niet kunnen. Je rookt al je buren uit.

20 likes

Je bedoelt toch mits ipv tenzij?

4 likes

Eet jij geen vlees? In mijn hoofd was jij echt een vleeslover

Heb jij een (eigen) fiets?

• Ja ik heb een fiets
  • Nee ik heb geen fiets

0 stemmers

Ik vind het ook niet kunnen maar ik vind niet dat het verboden hoeft te worden.

Ik vind roken veel kutter, vooral mijn bovenburen die de hele dag buiten zitten zodra het 15 graden of warmer is en lekker zware shag roken. Ik word echt misselijk van die geur, waar het bij BBQ nog enigszins ‘lekker’ ruikt.

Hoe kan je nou geen fiets hebben? Dat is nou iets wat ik altijd in mijn leven heb gehad

5 likes

Volgende vraag: gebruik ik deze fiets ook.

Spoiler: Nee.

22 likes

Ik heb (op dit moment) geen fiets. Ik woon nergens dichtbij genoeg om even snel op de fiets te gaan. En een auto is heeeel chill. Toen ik nog in mijn studentenstad woonde had ik wel een fiets, maar deed ik alles 10x liever lopend.

1 like

Oh ja natuurlijk en als je idd dan in een centraal gebied woont heb je het ook niet snel nodig

1 like

Ik heb een swapfiets en ik gebruik hem de laatste tijd nauwelijks. Voor dat geld kan ik net zo goed een uber gaan nemen eigenlijk.

1 like

Ja was ik ook heel erg. Maar eet nu 5 maanden geen vlees meer!

26 likes

Dus nu kunnen vleeshaters/vleesetende mensen-haters je weer volgen op insta :o :stuck_out_tongue:

2 likes

Mis je het heel erg?

Bij bbq maakt het alles uit of je elektrisch of met die stinkkooltjes doet. Elektrisch ruik je amper. Zo’n rokende stinkemmer op een balkon vind ik geen goed idee. Lijkt me ook niet zo veilig trouwens.