Knap dat je dat kan!! Ik eet al een aantal jaar weinig vlees maar van sommige dingen kan ik echt (nog) geen afstand doen
Hahahaha ja! Alleen eet ik wel nog eieren en heel soms een stukje vis dus misschien niet volgbaar voor iedereen
Electrisch bbqen snap ik niet. Ga dan gourmetten ofzo.
Enige wat ik soms mis is carpaccio en een broodje met boterhamworst maar vooral bij die laatste denk ik dan gewoon aan de varkens en dan is het wel weer over.
Weinig vlees eten is toch ook al goed!
Ja precies dan kan je zelf in je vette vlees lucht zitten. Ik vind met bbq juist de smaak zo lekker als je kooltjes gebruikt.
Ja super grappig hè dat het zo anders was toen. Het grote voordeel daarvan was wel dat je heel veel andere geuren niet ruikt. Als je nu een kroeg ofzo binnenstapt dan stinkt het naar zweet sokken, vieze deo, adem en ugh. Roken maskeert echt zoveel!
Ben zelf geen roker, maar vind de geur van sigaretten echt prima. En een huis waar in gerookt wordt vind ik echt nostalgisch. De geur van sigaretten is echt honderd keer beter dan wiet. Dat is zo weeĂŻg, bah.
Ik hoop dat er ooit echt een goede vervanger komt voor de carpaccio en dan niet een vieze bieten carpaccio ofzo
Ik ben zoooo moe, echt in mijn hele lichaam, en ik ben ongesteld. Volgens mij heb ik dit wel vaker (maar niet altijd). Dus ben benieuwd of jullie ook vermoeider zijn tijdens je menstruatie!
- Ja, ik ben ook vermoeider tijdens mijn menstruatie
- Nee, ik merk geen verschil
- Ik word niet ongesteld
- Anders
0 stemmers
Trots
Deze maand heb ik echt vrij lang gebloed, begon op een zondag en duurde tot de week erna maandag. Ben nu ZOveel fitter. Voel me echt 100 keer beter.
Ik slaap tijdens mijn ongesteldheid als het mogelijk is letterlijk dubbel zoveel als normaal! Van 6 uur slaap naar 12 uur.
Maar als je bijvoorbeeld de anticonceptiepil gebruikt dan word je dus niet echt ongesteld, maar kan je dan wel die symptomen hebben als vermoeiend bij een natuurlijke cyclus?
Swapfiets, officieel natuurlijk geen eigendom maar dat telt wel gewoon als een fiets hebben toch
Oh ja geen idee, dat heb ik idd niet meegenomen in mijn poll! Ik gebruik zelf geen anticonceptie.
@anon28710462 wow jeetje. Ik hoop gewoon dat dit snel voorbij is en dat ik weer energie heb want man dit is vervelend. Stelt me wel gerust dat zoveel mensen dit hebben haha.
Hoe vaak per dag plas jij?
- 1 keer
- 2-3 keer
- 4-5 keer
- 6-7 keer
- 8-9 keer
- 10-11 keer
- 12-13 keer
- 14 keer of meer
0 stemmers
Voor wie het wil weten: 8 keer of minder per dag is normaal.
Ik vind dat zo weinig hè! Ik plas voor de middag al vijf keer. Daarna gaat het wat langzamer maar alsnog, wel minstens 10 keer per dag.
Edit: ik zie nu dat jij ook hoog gestemd hebt. Weet je waar het aan ligt?
Ik drink veel water verder vind ik het ook bizar, moet zo vaak altijd ook op een dag met normale 1,5/2l vocht.
Zou soms wel wat minder moeten gaan want doe ook veel âvoor de zekerheidâ plasjes en dan wordt je blaas lui.
(Heb door vele dorst wel eens bloedsuikerspiegel laten prikken, dat was ok).
Als ik niet mijn best doe om genoeg te drinken ga ik alleenâs ochtends en 's avonds