Stel je persoonlijke vraag #16

Dan zal het wel meevallen bij jou hoor! Ik krijg overal bultjes/acne van dus ben niet helemaal representatief wat dat betreft.

1 like

Wow best veel mensen die niet hadden hoeven werken! Nu ben ik benieuwd: Als je morgen niet had hoeven werken, waarom is dat?

• Ik studeer nog
  • Ik werk part-time, vrijdag is (deze week) mijn vrije dag
  • Ik heb (op dit moment) geen werk
  • Ik heb een verplichte vrije dag vanuit mijn werkgever
  • Anders

0 stemmers

Ik heb vrij gevraagd en gekregen :grinning: ben al sinds dinsdag vrij tot en met zondag. Soort mini vakantie, maar kom niet verder dan de tuin of de supermarkt.

3 likes

Eerlijk gezegd proef ik echt geen verschil tussen Evian, Spa, Chaudfontaine of wat dan ook. Heb op Chaudfontaine gestemd omdat ik die altijd koop, want dat flesje drinkt het lekkerste.

2 likes

Ah, dit bedoelde ik eigenlijk ook onder de optie “vrij genomen” in de eerste poll! Lekker hoor, even een mini vakantie

Hè wat een interessante gedachte! Die twee dingen had ik nog niet aan elkaar gekoppeld maar je hebt wel een punt. Als er ergens een Tiny House woonplek is waar ook van die grote ronde tenten staan, weet even niet hoe dat heet, ziet het er vaak rommelig en vreemd uit. datzelfde word vaak ook gezegd over woonwagenparken enzo.

Jeej bedankt voor dit inzicht!

2 likes

Sporadisch een haartje uittrekken met een pincet.

Ja ik ook!

Ik gebruik zo’n ding. Ideaal!

9 likes

Ik ook! Maar sommige overblijvende haartjes doe ik dan met een pincet

3 likes

Zwangerschapsverlof :baby:

3 likes

So Low en Kruidvat heeft ze volgens mij ook

1 like

Werk fulltime over 4 dagen dus altijd vrijdag vrij :smirk:

Ik moest laatst op een feestdag als enige van m’n team werken, dus die mocht ik ruilen voor een andere dag om vrij te nemen… dus dan maar een lang weekend er van maken!

1 like

Heb je een hor/horren?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Biiiijna, kan niet wachten.

2 likes

Even hout vasthouden want as we speak lig ik in bed en zit er een mug rond m’n oren te zoemen

Oh, muggenraam? :sweat_smile: Heb ik maar ben helaas meestal te lui om het in m’n raam te zetten

1 like

Eet jij kiwi met schil?

• Ja
  • Nee
  • Kan dat?!
  • Nee, maar mijn vriend wel

0 stemmers

Doe jij je kind (denkbeeldig) naar school in deze tijd?

• Ja
  • Nee
  • Misschien, mits er strikte regels zijn

0 stemmers

2 likes

9 likes