Stel je persoonlijke vraag #16

So Low en Kruidvat heeft ze volgens mij ook

1 like

Werk fulltime over 4 dagen dus altijd vrijdag vrij :smirk:

Ik moest laatst op een feestdag als enige van m’n team werken, dus die mocht ik ruilen voor een andere dag om vrij te nemen… dus dan maar een lang weekend er van maken!

1 like

Heb je een hor/horren?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Biiiijna, kan niet wachten.

2 likes

Even hout vasthouden want as we speak lig ik in bed en zit er een mug rond m’n oren te zoemen

Oh, muggenraam? :sweat_smile: Heb ik maar ben helaas meestal te lui om het in m’n raam te zetten

1 like

Eet jij kiwi met schil?

• Ja
  • Nee
  • Kan dat?!
  • Nee, maar mijn vriend wel

0 stemmers

Doe jij je kind (denkbeeldig) naar school in deze tijd?

• Ja
  • Nee
  • Misschien, mits er strikte regels zijn

0 stemmers

2 likes

9 likes

Vijf uur later: nu wel.

3 likes

Een nicer dicer plus, vind m echt heel handig haha

13 likes

Niet direct via tel sell, maar ik heb de InStyler gekregen toen die daarna bij kijkshop werd verkocht als ā€˜as seen on tv’. Best een prima steiltang :+1:

1 like

Keramische pannenset, was echt helemaal kut

4 likes

Haha ja maar dan echt jaren geleden. Denk iets van 15 jaar geleden samen met m’n broers een ab roller (om buikspieren te trainen) en mijn moeder had een fohnborstel gekocht welke na een dag stuk was.

1 like

De Nutribullet is volgens mij van Tell Sell oorspronkelijk? Dan heb ik die! Maar wel gewoon in de winkel gekocht. Die Nicer Dicer lijkt me ook chill haha!

1 like

15 likes

Ik heb voor het laatst twee jurkjes bij de Monki besteld. Zijn super leuk, maar de V hals is te laag waardoor je het middenstuk van mijn saaie huidskleurige bh’s ziet. Ik heb zo geen idee hoe ik dit moet fixen. Ik denk aan een leuke bralette eronder, want dat ziet er dan nog leuk uit. Of een hemdje, maar is dat niet te tuttig en te warm? Bhloos kan niet, want hoewel ik van mijn boobies houd, hoeft niet iedereen die te zien. Door mijn klunzigheid is die kans wel heel groot.

TL;DR: Hoe moet ik de diepe v hals van mijn jurkjes fixen?

• Leuke bralette
  • Hemdje eronder
  • Anders…

0 stemmers

Drukknoopje in (laten) zetten of met een veiligheidsspeld de hals hoger dichtmaken

20 likes

Jaa zit ik ook nog over te twijfelen

ik gebruik dan een veiligheidsspeld.

1 like