Idd, zoals hier boven is genoemd een veiligheidspeld of een drukknop. Wat ik zelf ook wel eens doe is met naald en draad klein beetje aanelkaar naaien.
Yesyes, vakantiegeld komt eraan! Waar gebruik jij dit extraatje voor? Even uitgaande van een coronavrije wereld waarin we nog op vakantie konden.
- Vakantie
- Ik zet het op mijn spaarrekening, zonder specifiek doel
- Ik zet het op mijn spaarrekening voor een grote reis / dure vakantie
- Ik zet het op mijn spaarrekening met een ander doel
- Het verdwijnt op de grote hoop en gaat op aan vaste lasten, boodschappen, etc.
- Ik koop een cadeau voor mezelf
- Ik heb geen vakantiegeld
- Anders
0 stemmers
Ik wil nog een paar oogschaduwpaletten
en ik moet nog 50 euro sparen voor een nieuwe bril!
Ik heb mijn vakantiegeld vlak voor deze ongein al laten uitbetalen en ben er dus eind februari - begin maart nog van naar Curaçao geweest. Nog net een echte vakantie.
Meeste zet ik op m’n spaarrekening, maar ik ga ook een nieuwe ventilator kopen
Ik krijg mijn vakantiegeld maandelijks uitbetaald, bij m’n salaris
Dus het gaat in 1 bulk naar de spaarrekening, waar ik het wel in potjes verdeel en 1 daarvan is vakantie maar ik ga niet zo vaak op vakantie (normaal gezien) dat ik het totale bedrag ook opmaak dus een deel is voor de lange termijn
90% naar de spaarrekening, rest wat luxere uitgaven voor mijzelf en gezin.
Een deel gaat op vakantiespaarrekening (mooi woord voor galgje), verder: slaapkamer opnieuw behangen, tuin gedeeltelijk laten betegelen en een nieuw badkamermeubel hopelijk! (we hebben nogal een wishlist hahaha)
@Vaiana welk pallette?!
Toeval.
Kwamen 9 maart terug, zoals gepland, en dat bleek 1 van de laatste dagen te zijn dat dat soepel ging dus hebben gewoon mazzel gehad.
Toen we weg gingen was net de eerste patiënt in Nederland, dus vond dat terug komen nog wel even spannend.
Thanks iedereen! Ik heb net even met mijn moeder even twee speldjes in de jurkjes gedaan om er een stikje in te zetten. Ik ga denk ik nog wel een bralette voor eronder kopen, want dat zit lekker chill
Als iemand weet hoe die van de Monki zitten, please let me know
Ik val zelf, voor zover ik weet natuurlijk want onderliggend kan er van alles aan de hand zijn, niet in de risicogroep. Daarom vind ik het wel een beetje lastig om antwoord te geven op je vraag. Maar ik zou dat echt niet vol kunnen houden zo op die manier leven voor nog heel lange tijd. En gun jou ook een iets fijnere periode dan alleen maar eten slapen eten slapen.
Is het een optie om een paar goede vrienden/familieleden te vragen om af te spreken? En dan als het even kan de mensen die ook niet helemaal los gaan nu met mensen bezoeken maar die ook een kleine kring goede mensen vaak zien. Dan heb je wel echt contact met mensen maar dan een kleine kring. En verder goed houden aan de afstand. Al is der soms best lastig. Ben jij ook niet chronisch ziek en veel aan bed gekluisterd? Lijkt me dat wel echt een uitdaging, om dan die afstand te houden. Maar als het even kan buiten afspreken. Of kort wandelen odzo, als dat lukt.
Mijn vakantiegeld is door mijn werkgever afgepakt door de coronacrisis
Ik vind het ook ingewikkeld hoe je dit nu afbouwt. Tot nu toe heb ik alleen mijn ouders gezien maar dat was helaas wel vrij noodzakelijk maar wat nou als we nu nog heel lang een soort 1,5 meter maatschappij gaan houden. Zeg maar tot half februari 2021, wat dan? Ik zie mezelf echt niet al het sociale contact vermijden maar hoe doe je dat dan wel? Met wie spreek je wel af, met wie niet.
Ik zit zelf ook in een risico groep en heb er voor gekozen om de komende tijd 1 vriendin te zien ipv alle. Helemaal geen sociale contacten houd ik wel even vol maar de vraag is hoelang het allemaal gaat duren.
Heb je misschien mensen om je heen waarvan je weet dat zij ook niet heel veel anderen zien? Dan zou ik proberen met die mensen eens af te spreken. En dan 1 op 1, dan is het het makkelijkst om voldoende afstand te bewaren.
Daarbij rekeninghoudend dat zij ook 1,5m afstand minimaal van de ander hebben gehouden. En ik zou buiten afspreken. Dat voelt toch veiliger dan binnen en denk dat dat ook minder risicovol ís. @Eddie
Je zou toch met je beste vriend afspreken, of was hij nu ziek geworden? Durf je af te spreken als hij weer beter is? Anders daar op wachten?
Weer ik maar anders is het bedrijf sws failliet
ben je jouw naam wel eens tegengekomen als naam voor een lamp, badkamermeubel, deurklink, loungeset, regenton oid. in een Blokker/bouwmarkt(folder)?
- ja
- nee
0 stemmers