Stel je persoonlijke vraag #16

Wel met een C, IE of zonder H, maar dat telt niet!

1 like

Mag niet zomaar, daar is een meldpunt voor!

Ik ging googlen aan wat voor producten mijn naam is verbonden. Tot dusver ben ik een zaaimachine, een lingeriewebshop, een bank, een riem en een hormooncommunity tegengekomen.

11 likes

Weet ik ook! Maar dan vallen ze dus sowieso om en zijn heel veel mensen hun baan kwijt. Ikzelf kan het missen gelukkig, maar het is ergens zeker een naaistreek.

nu ben ik geĂŻntrigeerd

7 likes

Heujjj ik ben ook een rolgordijn!

1 like

Misschien bij iemand die dichtbij woont met een grote tuin? Dat diegene het hek van tevoren opent en dat jij met een eigen krukje achterin gaat zitten? Maar dat moet allemaal maar net (fysiek) mogelijk zijn natuurlijk.

1 like

Linea recta naar de belastingdienst :sob:

Aan de hand van de website wordt het mij niet echt duidelijk wat het nu is. Iets met vakopleidingen en netwerk what ever. Ze hebben mijn naam gebruikt voor een voedingssupplement voor de ‘gemoedstoestand’.

3 likes

En alle producten met mijn naam zijn me toch een partijtje lelijk joh. Ik was bijvoorbeeld een vaal bruin dekbed, was lichtelijk beledigd.

4 likes

@instantramen
Ik ben een onderbroek :+1:
Echt al sinds ik klein ben en mensen vinden dat hi-la-risch

3 likes

Huh, maar hoe weet jij dat ‘veel mensen die tiny houses leuk vinden die andere opties stom vinden’? Dat kun je toch niet van het weten. Of heb je dat zelf ingevuld, om er een mening over te kunnen hebben dat ze zo hypocriet zijn?

Er zitten er vast een paar tussen hoor die dat niks vinden, maar ik ken behoorlijk wat mensen in de ‘tiny house community’ (en veel die het leuk vinden of er mee bezig zijn om het op te richten) en zij nemen juist veel inspiratie en tips over van bewoners van wagens/stavaravans. En vullen dat aan met hun specifieke idealen, bijvoorbeeld duurzaamheid/zelfvoorzienendheid.

Ik denk daarnaast dat mensen die wel een negatief beeld hebben van zulke woonvormen (heel generaliserend) dat baseren op stereotype problemen die ermee geassocieerd worden zoals criminaliteit, arbeidsmigranten of werkloosheid. Wat natuurlijk ook niet juist is, maar ik geloof niet dat dat dit kritiek op de woonvorm an sich is.

3 likes

Ab-tronic, nog iets anders waardeloos voor buikspieren en een split-ender. Allemaal prul.

1 like

Jammer! Ik vind de split-ender echt een fascinerend apparaat

1 like

Heb je hem ook?
Bij mij deed het niet veel en heb hem weer weggegooid.

Nee, maar ik kijk graag die filmpjes :flushed:

3 likes

Dat is ook wel logisch denk ik, dat je het nu wat lastig begint te vinden.

Vind het ook wel begrijpelijk dat je je bij kennisvrienden niet op wil dringen. Maar ik denk dat als je elkaar twee maanden niet hebt gezien en je kennissen bent, je zeker wel een berichtje kan sturen. En misschien kun je eens bedenken wie je wel beter wil leren kennen en beter bedvriend mee wil raken? Is nu wel een mooie periode denk ik, tijd zat :wink:

En je kan er voor kiezen om de ander te laten weten dat je alleen hem/haar ziet of je kiest er voor om dat niet te doen. Maar om van een kennis naar goede vrienden te gaan is het misschien ook wel goed om het dan wel te zeggen. Dat je het lastig vind en blabla. (Wil niet belerend over komen ofzo hoor. Hoop ook niet dat het zo overkomt.)

2 likes

tapijt, dekbedovertrek, parfum, naam van een jurk, panty, beha, kledingcollectie, tijdschrift,

2 likes

multitalent

5 likes

ongetwijfeld