Stel je persoonlijke vraag #16

En alle producten met mijn naam zijn me toch een partijtje lelijk joh. Ik was bijvoorbeeld een vaal bruin dekbed, was lichtelijk beledigd.

4 likes

@instantramen
Ik ben een onderbroek :+1:
Echt al sinds ik klein ben en mensen vinden dat hi-la-risch

3 likes

Huh, maar hoe weet jij dat ‘veel mensen die tiny houses leuk vinden die andere opties stom vinden’? Dat kun je toch niet van het weten. Of heb je dat zelf ingevuld, om er een mening over te kunnen hebben dat ze zo hypocriet zijn?

Er zitten er vast een paar tussen hoor die dat niks vinden, maar ik ken behoorlijk wat mensen in de ‘tiny house community’ (en veel die het leuk vinden of er mee bezig zijn om het op te richten) en zij nemen juist veel inspiratie en tips over van bewoners van wagens/stavaravans. En vullen dat aan met hun specifieke idealen, bijvoorbeeld duurzaamheid/zelfvoorzienendheid.

Ik denk daarnaast dat mensen die wel een negatief beeld hebben van zulke woonvormen (heel generaliserend) dat baseren op stereotype problemen die ermee geassocieerd worden zoals criminaliteit, arbeidsmigranten of werkloosheid. Wat natuurlijk ook niet juist is, maar ik geloof niet dat dat dit kritiek op de woonvorm an sich is.

3 likes

Ab-tronic, nog iets anders waardeloos voor buikspieren en een split-ender. Allemaal prul.

1 like

Jammer! Ik vind de split-ender echt een fascinerend apparaat

1 like

Heb je hem ook?
Bij mij deed het niet veel en heb hem weer weggegooid.

Nee, maar ik kijk graag die filmpjes :flushed:

3 likes

Dat is ook wel logisch denk ik, dat je het nu wat lastig begint te vinden.

Vind het ook wel begrijpelijk dat je je bij kennisvrienden niet op wil dringen. Maar ik denk dat als je elkaar twee maanden niet hebt gezien en je kennissen bent, je zeker wel een berichtje kan sturen. En misschien kun je eens bedenken wie je wel beter wil leren kennen en beter bedvriend mee wil raken? Is nu wel een mooie periode denk ik, tijd zat :wink:

En je kan er voor kiezen om de ander te laten weten dat je alleen hem/haar ziet of je kiest er voor om dat niet te doen. Maar om van een kennis naar goede vrienden te gaan is het misschien ook wel goed om het dan wel te zeggen. Dat je het lastig vind en blabla. (Wil niet belerend over komen ofzo hoor. Hoop ook niet dat het zo overkomt.)

2 likes

tapijt, dekbedovertrek, parfum, naam van een jurk, panty, beha, kledingcollectie, tijdschrift,…

2 likes

multitalent

5 likes

ongetwijfeld

Ik heb vanaf het begin gewoon met mijn ouders afgesproken, verder met niemand anders. Nu heb ik toevallig afgelopen week voor het eerst gewandeld op afstand met een vriendin, en ben wel van plan om dat vaker te doen. Wel wil ik dus de kring nog even beperkt houden om het verdere verloop in de gaten te houden. Wil wel dat mijn ouders (risicogroep) veilig blijven.

1 like

Oooh geeft niet joh, snap ik wel ik ken jouw situatie ook niet goed genoeg en had niet eens aan de optie omgekeerd gedacht.

Maar denk idd gewoon met die ene goede vriend gaan afspreken. En verder ook al is de nood niet heel hoog en wil je de kennisvriendschappen niet verdiepen, als je behoefte hebt aan contact, kan je best afspreken (met al die voorwaarden dan qua corona) want jullie zijn gewoon vrienden :slight_smile:

Het lijkt me wel echt heel lastig dat als je niet veel overeenkomsten hebt met je vrienden. En nu nieuwe vrienden erbij zoeken is ook zo’n ding…

1 like

Ik ben alle soorten ondergoed in mijn hoofd afgegaan en de enige logische conclusie die ik heb kunnen trekken is dat je Björn heet.

31 likes

Mijn hersenen mixten wat door elkaar waardoor ik las tuin gedeeltelijk laten behangen. Ik was even heel erg in de war :sweat_smile:

@Vaiana ik draag bijna alleen nog deze van de monki, zijn heel fijn!
https://www.monki.com/en_eur/clothing/underwear/bras/product.wire-free-lace-bra-black.0349203001.html

2 likes

‘Beter een goede buur dan een verre vriend’

• Nee doe mij maar een verre vriend
  • Ja liever een goede buur

0 stemmers

Vanaf welk bedrag zouden jullie (eenmalig) betaalde seks hebben? Je weet niet met wie, mag wel veilig.

• Lager dan 50,-
  • 50,-
  • 100,-
  • 250,-
  • 500,-
  • 1000,-
  • 2500,-
  • 5000,-
  • 10.000,-
  • 25.000,-
  • 50.000,-
  • 100.000,-
  • Hoger
  • Nooit

0 stemmers

Aan de ene kant denk ik, ja een ton, best wel lekker snel in the pocket maar de gebeurtenis zou waarschijnlijk m’n hele leven aan me knagen en me achtervolgen dus dat vind ik het niet waard.

3 likes

ik heb duidelijk geen verstand van ‘redelijke tarieven’ gezien mijn antwoord denk ik.
Of een laag moreel dat kan ook.

9 likes

Dit vind ik dus echt lastig haha. Want als ik me aangetrokken zou voelen tot diegene zou het prima zijn, maar wat als het zo’n zweterige, stinkende, ranzige oude vent is? Dan zou ik al kokhalzend seks moeten hebben en dat zou me de rest van m’n leven achtervolgen waarschijnlijk :joy:

3 likes