Excuse me, Meneer Borg voor jou 
Ik had het niet verwacht maar na even googlen zijn er babykamers, bedden, kasten, gordijnen en bureauās met mān naam 
Een heeeele lelijke bank. En ik heb nog geprobeerd de bank toch leuk te gaan vinden omdat ik het tof zou vinden een meubel met mijn naam in huis te hebben, maar niet gelukt helaasā¦
Heet je Klippan?
Ik ben een matras 
Mijn excuses meneer Borg, ik had dit topic informeler ingeschat. Ik heb alle respect voor uw immens populair bij de tieners van de 00s ondergoedimperium.
Nog lelijker
de bank dan, niet mijn naamā¦
Ik ben oa jam bij de Aldi.
We zijn de kast aan het opruimen, en ik moet van mn man deze poll maken om iets te bewijzen:
Hoeveel jassen hebben jullie? Dus winterjas, spijkerjack, feestjasjes, dunne zomerjasjes, alleen geen sportkleding of blazers
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Meer dan 10, maar 4 passen er maar. Dus 4!
Heb even geteld, er hangen er 5 aan de kapstok, en nog 8 aan mijn kledingrek 
Nee maar ik doe sowieso bijna nooit zout over mān eten, alleen friet
Ik doe zout in de dressing, maar ik vind dat overal zout bij moet.
Ik had nee gestemd maar werd toch nieuwsgierig, ik ben een kinderopvang en een plaid bij de Leen Bakker. Waarom wilde ik dit weten?
Doe jij wel eens croutons door je salade of soep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja maar alleen zelfgemaakt (oud brood in olijfolie bakken)
Ik zit me nu dus al heel de middag af te vragen waarom bepaalde namen worden gekozen voor producten, en waarom sommige producten überhaupt een naam krijgen @instantramen . Vaak een vrouwennaam voor mijn gevoel. Als ik mijn naam google+product krijg ik echt de meest uiteenlopende dingen. Waarom moet een salademaker nou per se een naam hebben? Of een mobile? of een kinderkapstok? Of een dekbedovertrek? Of een led-plafondlamp? Of een sauna?
Ik snap de noodzaak gewoon echt niet, behalve dat ik iets meer geneigd ben om iets te kopen waarmee ik de naam deel.
edit: of een hormoonspiraal?
Bedankt voor je toevoeging! Ik ben zelf helemaal niet bekend met woonwagenbewoning en de problemen die zij hebben met het voortzetten van hun ācultuurā. Ik snap dat het dan gevoeliger ligt dan ik dacht, en ben het met je eens dat zij uiteraard evengoed hun plek zouden mogen hebben.
Haha ik ben getraumatiseerd als kind door croutons in cup a soup. Ik vind dat zo nasty, het wordt zo papperig. Zoals @instantramen het beschrijft klinkt het wel lekker.

heb altijd wel het idee dat het vaak enigszins trendnamen zijn, en dat ze daar maar namen van kopiƫren
of ze kijken naar lijstjes ā50 grootste steden in ScandinaviĆ«/ItaliĆ«/Spanjeā
bijv. ik zie nooit āheinā of āwuppertalā voorbijkomen of dingen in die richting