Stel je persoonlijke vraag #16

Ik heb vanaf het begin gewoon met mijn ouders afgesproken, verder met niemand anders. Nu heb ik toevallig afgelopen week voor het eerst gewandeld op afstand met een vriendin, en ben wel van plan om dat vaker te doen. Wel wil ik dus de kring nog even beperkt houden om het verdere verloop in de gaten te houden. Wil wel dat mijn ouders (risicogroep) veilig blijven.

1 like

Oooh geeft niet joh, snap ik wel ik ken jouw situatie ook niet goed genoeg en had niet eens aan de optie omgekeerd gedacht.

Maar denk idd gewoon met die ene goede vriend gaan afspreken. En verder ook al is de nood niet heel hoog en wil je de kennisvriendschappen niet verdiepen, als je behoefte hebt aan contact, kan je best afspreken (met al die voorwaarden dan qua corona) want jullie zijn gewoon vrienden :slight_smile:

Het lijkt me wel echt heel lastig dat als je niet veel overeenkomsten hebt met je vrienden. En nu nieuwe vrienden erbij zoeken is ook zo’n ding

1 like

Ik ben alle soorten ondergoed in mijn hoofd afgegaan en de enige logische conclusie die ik heb kunnen trekken is dat je Björn heet.

31 likes

Mijn hersenen mixten wat door elkaar waardoor ik las tuin gedeeltelijk laten behangen. Ik was even heel erg in de war :sweat_smile:

@Vaiana ik draag bijna alleen nog deze van de monki, zijn heel fijn!
https://www.monki.com/en_eur/clothing/underwear/bras/product.wire-free-lace-bra-black.0349203001.html

2 likes

‘Beter een goede buur dan een verre vriend’

• Nee doe mij maar een verre vriend
  • Ja liever een goede buur

0 stemmers

Vanaf welk bedrag zouden jullie (eenmalig) betaalde seks hebben? Je weet niet met wie, mag wel veilig.

• Lager dan 50,-
  • 50,-
  • 100,-
  • 250,-
  • 500,-
  • 1000,-
  • 2500,-
  • 5000,-
  • 10.000,-
  • 25.000,-
  • 50.000,-
  • 100.000,-
  • Hoger
  • Nooit

0 stemmers

Aan de ene kant denk ik, ja een ton, best wel lekker snel in the pocket maar de gebeurtenis zou waarschijnlijk m’n hele leven aan me knagen en me achtervolgen dus dat vind ik het niet waard.

3 likes

ik heb duidelijk geen verstand van ‘redelijke tarieven’ gezien mijn antwoord denk ik.
Of een laag moreel dat kan ook.

9 likes

Dit vind ik dus echt lastig haha. Want als ik me aangetrokken zou voelen tot diegene zou het prima zijn, maar wat als het zo’n zweterige, stinkende, ranzige oude vent is? Dan zou ik al kokhalzend seks moeten hebben en dat zou me de rest van m’n leven achtervolgen waarschijnlijk :joy:

3 likes

Excuse me, Meneer Borg voor jou :wink:

4 likes

Ik had het niet verwacht maar na even googlen zijn er babykamers, bedden, kasten, gordijnen en bureau’s met m’n naam :sweat_smile:

1 like

Een heeeele lelijke bank. En ik heb nog geprobeerd de bank toch leuk te gaan vinden omdat ik het tof zou vinden een meubel met mijn naam in huis te hebben, maar niet gelukt helaas

1 like

Heet je Klippan?

21 likes

Ik ben een matras :joy:

4 likes

Mijn excuses meneer Borg, ik had dit topic informeler ingeschat. Ik heb alle respect voor uw immens populair bij de tieners van de 00s ondergoedimperium.

6 likes

Nog lelijker :rofl: de bank dan, niet mijn naam

2 likes

Ik ben oa jam bij de Aldi.

4 likes

We zijn de kast aan het opruimen, en ik moet van mn man deze poll maken om iets te bewijzen:

Hoeveel jassen hebben jullie? Dus winterjas, spijkerjack, feestjasjes, dunne zomerjasjes, alleen geen sportkleding of blazers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10

0 stemmers

1 like

Meer dan 10, maar 4 passen er maar. Dus 4!

Heb even geteld, er hangen er 5 aan de kapstok, en nog 8 aan mijn kledingrek :grimacing: