Stel je persoonlijke vraag #16

Nee maar ik doe sowieso bijna nooit zout over m’n eten, alleen friet

16 likes

Ik doe zout in de dressing, maar ik vind dat overal zout bij moet.

2 likes

Ik had nee gestemd maar werd toch nieuwsgierig, ik ben een kinderopvang en een plaid bij de Leen Bakker. Waarom wilde ik dit weten?

1 like

Doe jij wel eens croutons door je salade of soep?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

ja maar alleen zelfgemaakt (oud brood in olijfolie bakken)

10 likes

Ik zit me nu dus al heel de middag af te vragen waarom bepaalde namen worden gekozen voor producten, en waarom sommige producten überhaupt een naam krijgen @instantramen . Vaak een vrouwennaam voor mijn gevoel. Als ik mijn naam google+product krijg ik echt de meest uiteenlopende dingen. Waarom moet een salademaker nou per se een naam hebben? Of een mobile? of een kinderkapstok? Of een dekbedovertrek? Of een led-plafondlamp? Of een sauna?
Ik snap de noodzaak gewoon echt niet, behalve dat ik iets meer geneigd ben om iets te kopen waarmee ik de naam deel.
edit: of een hormoonspiraal?

3 likes

Bedankt voor je toevoeging! Ik ben zelf helemaal niet bekend met woonwagenbewoning en de problemen die zij hebben met het voortzetten van hun ‘cultuur’. Ik snap dat het dan gevoeliger ligt dan ik dacht, en ben het met je eens dat zij uiteraard evengoed hun plek zouden mogen hebben.

1 like

Haha ik ben getraumatiseerd als kind door croutons in cup a soup. Ik vind dat zo nasty, het wordt zo papperig. Zoals @instantramen het beschrijft klinkt het wel lekker.

1 like

:joy::joy:

heb altijd wel het idee dat het vaak enigszins trendnamen zijn, en dat ze daar maar namen van kopiëren

of ze kijken naar lijstjes ‘50 grootste steden in Scandinavië/Italië/Spanje’

bijv. ik zie nooit “hein” of “wuppertal” voorbijkomen of dingen in die richting

6 likes

Haha bij Hein + product kreeg ik dit als eerste resultaat:

Hein

Bij Wuppertal was het zoals verwacht wat saaier, een kluis of een wandverdeler

23 likes

omg dit is echt het laatste wat ik bij hein had verwacht

8 likes

Wel een magere Hein idd🤪

18 likes

Precies op het moment dat ik je foto opende klonk op de reclame “dat is het lekkere van albert heijn” :joy:

6 likes

Wat vind jij een geschikte naam voor een vibrator:

• Hein
  • Wuppertal
  • Wicky
  • Sgatjuh
  • Erica
  • Wim
  • Apollo
  • Emma
  • Noa(©h)
  • Artikelnr. 699669
  • Anders nl.
  • Objecten behoeven geen naam

0 stemmers

Er is wel een lavendel met mijn naam :cherry_blossom:

1 like

Stel je zou nu op een rode knop kunnen drukken waardoor we opeens belanden in 23 februari 2021. Het is daar een grauwe winterdag met -3 maar wel post-corona, dus waar het nieuwe normaal niet meer geldt en het gedaan is met de anderhalvemeterafstandsamenleving. Alleen sla je dus zo’n 8 maanden over de je nooit meer kan overdoen.

0 stemmers

Voor de NO GOERS: waarom nee?

• Het leven is onder deze omstandigheden nog te leuk om 2021 in te stappen.
  • De huidige situatie lijkt me aantrekkelijker dan die dag in februari.
  • Ik ben bang dat ik daardoor belangrijke momenten in mijn leven ga missen.
  • Als ik de eerste maanden van de coronacrisis overleef, overleef ik die aankomende 8 maanden ook wel in goede gezondheid.
  • Anders
  • Bang voor tijdreizen. Liever gewoon een mondkapjes etc.

0 stemmers

Voor mezelf zou het me niet uitmaken, ook al haat ik februari en ben ik meer van de zomer, maar dan maak ik 9 maanden niet mee van mijn dochter en daar moet ik niet aan denken.

4 likes

Interessant vraag! Maar nee ik zou echt nooit vooruit of achteruit in de tijd willen

Ik heb ja gestemd omdat ik denk dat we in onze handen mogen klappen als dit in februari 2021 allemaal voorbij is (ik denk dat het langer gaat duren), maar misschien was dat niet de bedoeling van je poll bedenk ik me nu

Nee hoor :slight_smile: