Haha bij Hein + product kreeg ik dit als eerste resultaat:
Bij Wuppertal was het zoals verwacht wat saaier, een kluis of een wandverdeler
Haha bij Hein + product kreeg ik dit als eerste resultaat:
Bij Wuppertal was het zoals verwacht wat saaier, een kluis of een wandverdeler
omg dit is echt het laatste wat ik bij hein had verwacht
Wel een magere Hein iddš¤Ŗ
Precies op het moment dat ik je foto opende klonk op de reclame ādat is het lekkere van albert heijnā 
Wat vind jij een geschikte naam voor een vibrator:
0 stemmers
Er is wel een lavendel met mijn naam 
Stel je zou nu op een rode knop kunnen drukken waardoor we opeens belanden in 23 februari 2021. Het is daar een grauwe winterdag met -3 maar wel post-corona, dus waar het nieuwe normaal niet meer geldt en het gedaan is met de anderhalvemeterafstandsamenleving. Alleen sla je dus zoān 8 maanden over de je nooit meer kan overdoen.

0 stemmers
Voor de NO GOERS: waarom nee?
0 stemmers
Voor mezelf zou het me niet uitmaken, ook al haat ik februari en ben ik meer van de zomer, maar dan maak ik 9 maanden niet mee van mijn dochter en daar moet ik niet aan denken.
Interessant vraag! Maar nee ik zou echt nooit vooruit of achteruit in de tijd willen
Ik heb ja gestemd omdat ik denk dat we in onze handen mogen klappen als dit in februari 2021 allemaal voorbij is (ik denk dat het langer gaat duren), maar misschien was dat niet de bedoeling van je poll bedenk ik me nu
Nee hoor 
Doe net als ik: krijsen als iemand te dichtbij komt. Of trek een lelijk gezicht. Of je bent helaas net verkouden.
Eigenlijk alles wel 
Hierdoor moest ik ineens denken aan de woepies van Bakkerij āt Stoepje, een soort triangelbroodjes met kaneel of chocolade. Die waren echt lekker, ben heel benieuwd of dat nog bestaat.
Na een vervelende ervaring met Goldstrike kan ik de geur van kaneel niet meer goed verdragenā¦
Ja
mān moeder koopt ze nog wel eens!
Bang om belangrijke momenten te missen; wil namelijk dit jaar solliciteren voor mān medische vervolgopleiding.
Ik vind de rust heerlijk en vindt het stiekem benauwend dat er straks elk weekend weer wat gepland staat.
Die plannen heb je zelf in de hand toch
Je bent waarschijnlijk een van de weinigen die er nog mee weg komt ook. Je dittoād in een agent Smith en door die zonnebril hoeft niemand er ooit achter te komen