Stel je persoonlijke vraag #16

Zalig zijn de onwetenden.

10 likes

Ik vind dat schommelschip in de Efteling het fijnste gevoel geven, wel als je helemaal op de achterste rij zit en als je dan op het hoogste punt bent en net weer naar beneden gaat.

19 likes

Ik ben inmiddels zo vaak in de Python geweest (had vroeger een abonnement) dat ik daar helemaal ontspannen uitkom omdat die stoelen zo lekker zitten.

6 likes

Oooh die vind ik zo eng! Ik ga liever in die in Drievliet. Die gaat niet zo hoog :sweat_smile:

1 like

Is niet zo raar, ik zou dat ook doen. Onze zolder trap is beetje moeilijk, dus je kan maar 1 tegelijk pakken en dan kun je er net zo goed mee doorlopen naar beneden. De overloop is ook niet zo groot dus wegzetten en weer iets nieuws op zolder pakken zou tijdverspilling en onhandig zijn.

Hmm weet niet waarom iemand dat zou doen maar misschien is dat het idee van de poll ook

Ik vond achtbanen schommelschepen en alles wat maar rond draait en over de kop gaat altijd super leuk. Maar ik heb dus het idee dat ik er de laatste jaren veel minder goed tegenkan?? Veel sneller misselijk. Is dat iets waar je minder goed tegen kunt als je ouder wordt? :sweat_smile:

1 like

Wat is jouw favoriete attractie in de Efteling?

• Baron 1898
  • Carnaval Festival
  • Droomvlucht
  • Fata Morgana
  • Joris en de Draak
  • Python
  • Sprookjesbos
  • Symbolica
  • Villa Volta
  • De Vliegende Hollander
  • Vogel Rok

0 stemmers

1 like

De Piranha staat er niet bij maar dat is m’n all time
fave

10 likes

Denk het :disappointed: net als heel veel dingen die je nu ineens snapt zoals waarom je ouders niet graag met je naar de kermis/binnenspeeltuin/tropisch zwemparadijs gingen

Ok ik heb een dilemma. Momenteel zit ik bij mijn ouders in het Noorden en ik wil eigenlijk heel graag terug naar mijn eigen huis. Als ik terug ga, moet ik ook terug naar kantoor (ongeveer 15 man, genoeg ruimte om afstand te houden). Ik wil dan wel nog af en toe met de trein om een weekend bij mijn ouders te spenderen. Ik hou me verder heel netjes aan de anderhalve meter etc., maar moet natuurlijk wel weer boodschappen doen als ik terug ben. Ik zou in principe ook nog thuis kunnen blijven werken, tot mijn baas beslist dat het anders moet.

Niemand in mijn omgeving zit in de risicogroep, behalve mijn oma’s, maar die zie ik nu ook niet.

• Gewoon doen, kan prima
  • Nee blijf gewoon waar je bent
  • Als je teruggaat naar huis en kantoor blijf je ook in de Randstad
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Je je kan dan slechter tegen: kleuren, geschreeuw, drukte, bepaalde geuren en natte losgeraakte pleisters in hoekjes
Net als schudden en over de kop gaan denk ik.

3 likes

Ik ga zelf elk weekend naar mijn ouders toe. Als we allemaal geen klachten hebben mag dat van mijn moeders arts

1 like

Alleen de NS wil dat je de trein alleen gebruikt voor noodzakelijke reizen (mensen met een vitaal beroep die naar hun werk moeten)

18 likes

Ja dat is zo, maar ik zie in de weekends genoeg studenten.

Ik zou idd wel naar je eigen huis gaan, maar de trein ook skippen. Die is momenteel niet voor dat soort uitjes

En @Luzarl dat de arts van je moeder zegt dat je haar mag bezoeken zegt toch niets over hoe je dat doet? Vind het dus een beetje gek die te interpreteren als “dus ik mag met de trein”. Die arts kan toch niet voor de NS spreken.

2 likes

Nee snap ik allemaal maar mijn moeder heeft kanker en daarom ga ik naar huis dus ik vind het een beetje moeilijk om me hier dan om te moeten verdedigen. Had er ook overheen gelezen dat ze met de trein wilde, ik doe dat dus wel

4 likes

Nee ik bedoelde ook dat ik daar overheen had gelezen, van de trein. En ik weet ook wel dat @Brum het niet zo bedoelde maar ik schiet uit mezelf gewoon snel in de verdediging hierover

2 likes

@Xiomara @Rozevarken @crazyplantlady @Brum Thanks allemaal! Helpt wel om een wat objectiever beeld te krijgen dan de meningen van vrienden en ouders.

Oprechte vraag (geen aanval haha) aan mensen die Droomvlucht het leukste vinden; hoezo vind je die het leukst? Is dat dan jeugdsentiment of hou je verder niet van achtbanen? Of vind je het oprecht mooi? Dat laatste kan ik me namelijk echt totáál niet voorstellen dus ik ben benieuwd. :grin:

1 like