Stel je persoonlijke vraag #16

Doe net als ik: krijsen als iemand te dichtbij komt. Of trek een lelijk gezicht. Of je bent helaas net verkouden.

1 like

Eigenlijk alles wel :sweat_smile:

1 like

ok, stem aangepast van nee naar ja

4 likes

Hierdoor moest ik ineens denken aan de woepies van Bakkerij ā€˜t Stoepje, een soort triangelbroodjes met kaneel of chocolade. Die waren echt lekker, ben heel benieuwd of dat nog bestaat.

15 likes

Na een vervelende ervaring met Goldstrike kan ik de geur van kaneel niet meer goed verdragen…

11 likes

Ja :slight_smile: m’n moeder koopt ze nog wel eens!

1 like

Bang om belangrijke momenten te missen; wil namelijk dit jaar solliciteren voor m’n medische vervolgopleiding.

Ik vind de rust heerlijk en vindt het stiekem benauwend dat er straks elk weekend weer wat gepland staat.

6 likes

Die plannen heb je zelf in de hand toch

6 likes

Je bent waarschijnlijk een van de weinigen die er nog mee weg komt ook. Je ditto’d in een agent Smith en door die zonnebril hoeft niemand er ooit achter te komen :ok_hand:

1 like

Zalig zijn de onwetenden.

10 likes

Ik vind dat schommelschip in de Efteling het fijnste gevoel geven, wel als je helemaal op de achterste rij zit en als je dan op het hoogste punt bent en net weer naar beneden gaat.

19 likes

Ik ben inmiddels zo vaak in de Python geweest (had vroeger een abonnement) dat ik daar helemaal ontspannen uitkom omdat die stoelen zo lekker zitten.

6 likes

Oooh die vind ik zo eng! Ik ga liever in die in Drievliet. Die gaat niet zo hoog :sweat_smile:

1 like

Is niet zo raar, ik zou dat ook doen. Onze zolder trap is beetje moeilijk, dus je kan maar 1 tegelijk pakken en dan kun je er net zo goed mee doorlopen naar beneden. De overloop is ook niet zo groot dus wegzetten en weer iets nieuws op zolder pakken zou tijdverspilling en onhandig zijn.

Hmm weet niet waarom iemand dat zou doen maar misschien is dat het idee van de poll ook

Ik vond achtbanen schommelschepen en alles wat maar rond draait en over de kop gaat altijd super leuk. Maar ik heb dus het idee dat ik er de laatste jaren veel minder goed tegenkan?? Veel sneller misselijk. Is dat iets waar je minder goed tegen kunt als je ouder wordt? :sweat_smile:

1 like

Wat is jouw favoriete attractie in de Efteling?

• Baron 1898
  • Carnaval Festival
  • Droomvlucht
  • Fata Morgana
  • Joris en de Draak
  • Python
  • Sprookjesbos
  • Symbolica
  • Villa Volta
  • De Vliegende Hollander
  • Vogel Rok

0 stemmers

1 like

De Piranha staat er niet bij maar dat is m’n all time
fave

10 likes

Denk het :disappointed: net als heel veel dingen die je nu ineens snapt zoals waarom je ouders niet graag met je naar de kermis/binnenspeeltuin/tropisch zwemparadijs gingen