Jeugdsentiment! Vond het vroeger zo prachtig magisch en betoverend, dat ik dat gevoel weer een beetje herleef als ik er nu in zit
Stel je hebt een goede vriendin/zus/nicht met fertiliteitsproblemen en ze vraagt jou om draagmoeder te zijn. Zou je dit overwegen?
- Ja
- Sowieso niet
- Misschien, als ik bijvoorbeeld echt de laatste optie ben
- Anders
0 stemmers
En ze vraagt om je eitjes te doneren, zou je dit overwegen?
- Ja
- Nee
- Misschien, als ik de laatste optie ben
- Anders
0 stemmers
Ik vond het oprecht mooi! Is wel al wat jaren geleden dat ik er was maar toen was ik ook te bang om in veel van de andere attracties te gaan 
Ik houd van achtbanen, maar Droomvlucht is echt puur jeugdsentiment, de hele kneuterigheid ervan, heerlijk 
Als het zakken met kleding zijn zou ik ze gewoon van de trap gooien en er achteraan lopen
Mis jij het uitgaansleven?
- Gewoon nee
- Ja een beetje
- Ja heel erg
- Nee ik ben blij dat het uitgaansleven stil ligt
- Neutraal
0 stemmers
Ik had dit in mân begin twintiger jaren zo kut gevonden. Toen ging ik echt minimaal 2 keer per week uit maar ook geregeld 4 keer.
In het begin van quarantaine vond ik het niet zo erg, maar nu begin ik het wel echt te missen
Ja, maar als mijn eigen kinderwens vervuld is. Ik ben dan wel wat ouder dus of het nog kan is een tweede.
Nee, maar ik ga ook gewoon nooit uit 
Heel egoĂŻstisch maar dan zou ik denk ik eerst zelf een kind willen krijgen en daarna het wel prima vinden geloof ik. Weet niet zo goed waarom dat zoân verschil maakt.
Hahaha ik kan me er wel iets bij voorstellen want ik heb wel eens geabseild/getokkeld maar ik ben met achtbanen nooit verder gekomen dan de kinderachtbaan in Duinrell.
Ligt er wel aan aan wie. âZomaarâ doneren bij de spermabank zou ik misschien meer moeite hebben, maar dan nog: zijn zaad, zijn beslissing. Als het is om vrienden ofzo te helpen dan zou ik volmondig ja zeggen. Lekker hypocriet wel 
Ik vind âvolmondigâ hier echt een geweldige woordkeuze. Sorry, ik ben 2.
Ik vond de bobslee altijd heel leuk
Heb jij?
- Een boblijn (gehad)
- Een ritje gemaakt in de bobslee-achtbaan van de Efteling.
- Voor Bob (bewust onbeschonken bestuurder) gespeeld
- En zoân sleutelhanger gekregen?
- Bob de Jong ooit zien schaatsen op tv?
- De olympische spelen op de buis gezien toen men bobsleede
- De Disneyfilm Cool Runnings gezien over een Jamaicaans bobsleeteam
- Geweten dat deze film lichtelijk geinspireerd was op het feit dat de Jamaicanen echt hebben meegedaan aan de Olympische spelen met bobleëen in 1988
0 stemmers
Bonus:
- Samson wel eens horen praten over zijn gf Bobientje?
- Nee
0 stemmers
- Ernst en bobby wel eens gezien in hun normale kleding? (bijv. een foto)
- Nee
0 stemmers
Ah die film is zo aandoenlijk!
Ja en ook echt een van de weinige films van heel vroeger die mij was bijgebleven vanwege het leuke plot.
Ken jij het spel droomhuwelijk? Niemand in mân omgeving kent dit spel. Was echt mân fave vroeger.
- Ja!
- Nee
- Er staat me vaag iets bij
0 stemmers
Ik ga niet eens uit normaal (behalve concerten) maar door deze situatie krijg ik zin om hierna uit te gaan? klinkt zo raar haha
Ik hoor nu voor het eerst waar BOB voorstaat