Stel je persoonlijke vraag #16

Pak jij wel eens met je handen de verse broodjes uit de bakken in de supermarkt?

• Nee, ik gebruik altijd de tang
  • Soms, als er nog maar een paar in de bak ligt of als ik zeker weet dat ik andere broodjes niet aanraak
  • Ja normaal wel met handen, maar i.v.m Corona nu niet
  • Ik pak de broodjes altijd met mn handen

0 stemmers

Ik heb gestemd “altijd de tang”, maar dat is natuurlijk niet waar, want bij lidl moet je wel met je handen

Andere optie: Nee, Ik pak daar helemaal geen verse broodjes omdat mensen er dus met hun klauwen aan zitten (en ze raken echt bijna nooit enkel hun eigen broodjes aan).

22 likes

Heb je wel een dierenvoeding gegeten. Kattenbrokken, hondenbrokken, natvoer, koekjes, snoepjes, vogelvoer o.i.d.?

• Ja, was echt goor
  • Ja, het was best wel lekker
  • Nog nooit

0 stemmers

Onze Lidl heeft van die scheppen, waarmee je de broodjes uit de bak moet scheppen.

3 likes

Ik snapte eerst gewoon echt niet hoe dat werkte bij de Lidl, stond zo voor lul hahaha

11 likes

Wel alleen een specifiek soort brokje uit het konijnenvoer en paardenvoer. Vond ik als kind lekker, beetje zoetig.

1 like

Ja bij ons ook! Vind dat zoooooo’n topsysteem, zouden ze echt overal moeten doen.

3 likes

Ja, maar dan moet je ze wel pakken met je handen toch? :stuck_out_tongue:

Ik zou trouwens wel willen weten hoe dat microbiologisch zit, want je bakt allemaal dezelfde schep vast voor je je broodje pakt.

3 likes

Ik ook :joy: zat helemaal aan die bakken te trekken, in de veronderstelling dat er een la in zat zoals bij de AH.

vila volta is mijn nachtmerrie :crying_cat_face:

1 like

Ik zag toevallig net een filmpje in een FB groep dat een chick die op de broodafdeling bij AH werkt, dat ze de vakken waar broodjes in liggen aan het stofzuigen was en de broodjes natuurlijk tegen die stofzuigmond/uiteinde aankwamen en ze de broodjes weer terug legde. Eet smakelijk

7 likes

Die van mij ook! M’n ouders hebben me eens in een soortgelijke attractie in Bellewaerde ofzo gedwongen en heb er toen zó’n schrik opgelopen, niet normaal

1 like

Ik heb een beetje gestemd omdat ik het wel had maar er niet wel redelijk overheen ben.
Maar soms als ik ergens nieuw heen moet of in iemand anders auto moet rijden komt het wel weer een beetje boven.

3 likes

Steeds minder wel, inmiddels bijna een jaar en 13000 km sinds mijn eerste autootje en dus zelfstandig rijden verder en het wordt gelukkig steeds minder. Had ik nooit verwacht haha dacht echt van oh fck gaat nooit meer over.

1 like

Niet meer gereden sinds mei 2009. Denk dat ik oprecht niet meer weet hoe het moet. En ach ik zou nu toch weinig aan een auto hebben en het is goed voor het milieu om geen auto te rijden denk ik maar :woman_shrugging:t2:
Ben wel blij met mn rijbewijs zodat ik mn paspoort niet overal mee hoef heen te slepen, hehe.

En mocht ik op een gegeven moment in een situatie komen waar een auto handig is dan neem ik wel weer een paar lessen

1 like

Welke van deze Nederlandse komedieseries keek jij vroeger wel eens?

• Het zonnetje in huis
  • Kees en co
  • Samsam
  • De garage
  • Mijn dochter en ik
  • Oppassen
  • Kinderen geen bezwaar
  • Vrienden voor het leven
  • Ben zo terug
  • Geen van deze

0 stemmers

Oooh no wat naar.
Bij zulke dingen zie je ook niet wat het is van tevoren zodat je denkt nee ik pas.
Ik voel me daarna echt zĂł slecht alsof ik de grootste kater ooit heb, terwijl je maar nauwelijks beweegt. Theekopjes zijn ook de kutste attractie ooit

Ik mis het uitgaan zĂł erg, dat is echt mijn uitlaatklep na een week hard werken.

6 likes

Ja ik ook. Wij gaan al jaren naar pinkpop en hebben dan al zo’n lol met de voorpret alleen al. Dat mis ik ook😭

1 like