Hahaha ik kan me er wel iets bij voorstellen want ik heb wel eens geabseild/getokkeld maar ik ben met achtbanen nooit verder gekomen dan de kinderachtbaan in Duinrell.
Ligt er wel aan aan wie. âZomaarâ doneren bij de spermabank zou ik misschien meer moeite hebben, maar dan nog: zijn zaad, zijn beslissing. Als het is om vrienden ofzo te helpen dan zou ik volmondig ja zeggen. Lekker hypocriet wel 
Ik vind âvolmondigâ hier echt een geweldige woordkeuze. Sorry, ik ben 2.
Ik vond de bobslee altijd heel leuk
Heb jij?
- Een boblijn (gehad)
- Een ritje gemaakt in de bobslee-achtbaan van de Efteling.
- Voor Bob (bewust onbeschonken bestuurder) gespeeld
- En zoân sleutelhanger gekregen?
- Bob de Jong ooit zien schaatsen op tv?
- De olympische spelen op de buis gezien toen men bobsleede
- De Disneyfilm Cool Runnings gezien over een Jamaicaans bobsleeteam
- Geweten dat deze film lichtelijk geinspireerd was op het feit dat de Jamaicanen echt hebben meegedaan aan de Olympische spelen met bobleëen in 1988
0 stemmers
Bonus:
- Samson wel eens horen praten over zijn gf Bobientje?
- Nee
0 stemmers
- Ernst en bobby wel eens gezien in hun normale kleding? (bijv. een foto)
- Nee
0 stemmers
Ah die film is zo aandoenlijk!
Ja en ook echt een van de weinige films van heel vroeger die mij was bijgebleven vanwege het leuke plot.
Ken jij het spel droomhuwelijk? Niemand in mân omgeving kent dit spel. Was echt mân fave vroeger.
- Ja!
- Nee
- Er staat me vaag iets bij
0 stemmers
Ik ga niet eens uit normaal (behalve concerten) maar door deze situatie krijg ik zin om hierna uit te gaan? klinkt zo raar haha
Ik hoor nu voor het eerst waar BOB voorstaat 
Pak jij wel eens met je handen de verse broodjes uit de bakken in de supermarkt?
- Nee, ik gebruik altijd de tang
- Soms, als er nog maar een paar in de bak ligt of als ik zeker weet dat ik andere broodjes niet aanraak
- Ja normaal wel met handen, maar i.v.m Corona nu niet
- Ik pak de broodjes altijd met mn handen
0 stemmers
Ik heb gestemd âaltijd de tangâ, maar dat is natuurlijk niet waar, want bij lidl moet je wel met je handen
Andere optie: Nee, Ik pak daar helemaal geen verse broodjes omdat mensen er dus met hun klauwen aan zitten (en ze raken echt bijna nooit enkel hun eigen broodjes aan).
Heb je wel een dierenvoeding gegeten. Kattenbrokken, hondenbrokken, natvoer, koekjes, snoepjes, vogelvoer o.i.d.?
- Ja, was echt goor
- Ja, het was best wel lekker
- Nog nooit
0 stemmers
Onze Lidl heeft van die scheppen, waarmee je de broodjes uit de bak moet scheppen.
Ik snapte eerst gewoon echt niet hoe dat werkte bij de Lidl, stond zo voor lul hahaha
Wel alleen een specifiek soort brokje uit het konijnenvoer en paardenvoer. Vond ik als kind lekker, beetje zoetig.
Ja bij ons ook! Vind dat zooooooân topsysteem, zouden ze echt overal moeten doen.
Ja, maar dan moet je ze wel pakken met je handen toch? 
Ik zou trouwens wel willen weten hoe dat microbiologisch zit, want je bakt allemaal dezelfde schep vast voor je je broodje pakt.
Ik ook
zat helemaal aan die bakken te trekken, in de veronderstelling dat er een la in zat zoals bij de AH.