vila volta is mijn nachtmerrie 
Ik zag toevallig net een filmpje in een FB groep dat een chick die op de broodafdeling bij AH werkt, dat ze de vakken waar broodjes in liggen aan het stofzuigen was en de broodjes natuurlijk tegen die stofzuigmond/uiteinde aankwamen en ze de broodjes weer terug legde. Eet smakelijk
Die van mij ook! Mān ouders hebben me eens in een soortgelijke attractie in Bellewaerde ofzo gedwongen en heb er toen zóān schrik opgelopen, niet normaal
Ik heb een beetje gestemd omdat ik het wel had maar er niet wel redelijk overheen ben.
Maar soms als ik ergens nieuw heen moet of in iemand anders auto moet rijden komt het wel weer een beetje boven.
Steeds minder wel, inmiddels bijna een jaar en 13000 km sinds mijn eerste autootje en dus zelfstandig rijden verder en het wordt gelukkig steeds minder. Had ik nooit verwacht haha dacht echt van oh fck gaat nooit meer over.
Niet meer gereden sinds mei 2009. Denk dat ik oprecht niet meer weet hoe het moet. En ach ik zou nu toch weinig aan een auto hebben en het is goed voor het milieu om geen auto te rijden denk ik maar 
Ben wel blij met mn rijbewijs zodat ik mn paspoort niet overal mee hoef heen te slepen, hehe.
En mocht ik op een gegeven moment in een situatie komen waar een auto handig is dan neem ik wel weer een paar lessen
Welke van deze Nederlandse komedieseries keek jij vroeger wel eens?
- Het zonnetje in huis
- Kees en co
- Samsam
- De garage
- Mijn dochter en ik
- Oppassen
- Kinderen geen bezwaar
- Vrienden voor het leven
- Ben zo terug
- Geen van deze
0 stemmers
Oooh no wat naar.
Bij zulke dingen zie je ook niet wat het is van tevoren zodat je denkt nee ik pas.
Ik voel me daarna echt zó slecht alsof ik de grootste kater ooit heb, terwijl je maar nauwelijks beweegt. Theekopjes zijn ook de kutste attractie ooit
Ik mis het uitgaan zó erg, dat is echt mijn uitlaatklep na een week hard werken.
Ja ik ook. Wij gaan al jaren naar pinkpop en hebben dan al zoān lol met de voorpret alleen al. Dat mis ik ookš
Ik heb 5 jaar niet gereden, mede door een ouder van wie ik de auto niet mocht lenen en verder geen opties qua lenen had. Ik ben benieuwd of ik überhaupt een auto nog startend vooruit krijg :ā) Ik wil het eens proberen, maar ik mag van mijn zus alleen in haar auto op een totaal verlaten plek dat proberen en die plek hebben we nog niet gezien. Al zijn we dan ook onverzekerd want mijn rijbewijs is niet verlengd, dus kunnen het beter nog niet proberen.
Het plan is ook dat ik wat rijlessen zou nemen voordat ik weer ga rijden (na rijbewijs verlengen), maar toen kwam Corona.
Parkeerangst en alleen-rijden-angst 
Ik hoop dat het beter wordt met een eigen autootje. Tot die tijd rijd ik wel gewoon regelmatig.
Hoe kan je Cool Runnings nooit gezien hebben? Die film is iconisch. Beste film ooit. Oscar waardig. Valt in hetzelfde rijtje als The Godfather 1 & 2, The Dark Knight en The Shawshank Redemption. Punt!
Mijn naam is Vaiana en dit was mijn presentatie over Waarom Iedereen Cool Runnings gezien moet hebben

Sanka, are you dead?
Voor degenen in een relatie: hebben jullie āhet gesprekā gehad waarin jullie officieel werden of is dit zo gegroeid?
- We hebben een gesprek gehad waarna we besloten officieel een stel te zijn
- We hebben geen gesprek gehad, onze relatie is gewoon āzoā gegroeid
- Andersā¦
0 stemmers
Mijn vriend vroeg me echt verkering en toen dacht ik wtf zeg jij nou, maarja wilde het wel haha
Hahaha wat schattig!
Ik ben nu al een tijd met iemand aan het daten en zie hem zoān 2/3 keer per week, heb zān vrienden en zus ontmoet en het voelt op zich al wel als een relatie maar het is niet uitgesproken. Voorheen was ik heel erg gefocust op HET gesprek, maar nu heb ik zoiets van het voelt prima zo dus waarom per se zoān gesprek aan gaan. Vandaar mān nieuwsgierigheid!
Ik had gestemd op āeen beetjeā alleen ik heb net iets gedaan wat ik steeds heb uitgesteld en ik snap nu waarom. Ik heb namelijk zojuist de muziek aangezet die ik altijd luister als ik uitga (eerste keer sinds begin maart), een biertje open gemaakt en nu zit ik zo op de bank 

en mis ik het uitgaan ineens veel meer
Tldr: ik switch naar āheel ergā
Helaas al meerdere keren, vreselijk heftig vond ik het.