Ik was 15 toen m’n relatie begon dus dat was echt nog verkering vragen toen :’)
Op onze eerste date?? Ok, we hadden ervoor al seks gehad, maar op het einde van die date vroeg hij dus letterlijk “wat denk je, zullen we proberen samen (een stel) te zijn?”
En ik “ehhh huh ja oke?”
Ondertussen getrouwd dus het werkte wel.
Mijn vriend noemde mij al vrij snel zijn vriendin maar ik vond het nog te vroeg. Totdat ik een aantal weken daarna om 5u 's nachts na het uitgaan besloot dat ik wilde dat hij mijn vriend werd. Hij was die nacht aan het doorhalen voor zijn scriptie, dus toen heb ik 15km gefietst om hem dezelfde nacht nog verkering te vragen.
Ja helaas meerdere. Paar maanden geleden een kennis / vriendin overleden op haar 39e aan maagkanker. Een moeder van 4 kinderen, waarvan de jongste net 1 was.
Yeah man
Wij hadden echt heel lang niet iets officieels. Ook al had hij mn ouders zelfs al ontmoet. Op een gegeven moment zei ik wel soms ‘mn vriend’ maar vond het nog steeds gek. Vorige maand hebben we het maar Facebook official gemaakt en dus ook een soort van echt officieel. Ook al zijn we al veel langer een stel maken we nu ook grapjes dat we pas een maand samen zijn en nu al zo close 
Hij wist vanaf het prille begin al wat ie wilde en ik deed daar veel langer over. Hij heeft zelfs 3 keer gevraagd of ik z’n vriendin wilde zijn en 3 keer gaf ik geen duidelijk antwoord. Toen zei hij, ja ik ga mezelf niet nog meer voor lul zetten, zeg het maar wanneer je eruit bent.
nou een aantal maanden later was ik er dan eindelijk uit wat ik wilde. Niet bepaald een romantisch verhaal.
oh en Facebook official ofzo zou ik nooit doen, dat staat me zo tegen. M’n ex dreigde het wel eens uit te willen maken als ik het niet fb offficial wilde maken, wtf haaaaha.
Ja, die yoghurtdrops! Het begon als grap om er een te proeven maar ze zijn idd best lekker.
Fair is moeilijke vraag. Ik betaal ramveel huur maar woon in het centrum van Amsterdam in een studio. Als dat je wens is valt de huur mee. Maar ik hoef niet per se hier te wonen dus ik vind het nogal veel. Nu ga ik verhuizen en dat huis is nog duurder. Maar veel fijner dus dat vind ik het ineens wel waard.
Ja wat is fair. Volgens mij zou je als je nu mijn huis zou huren een stuk meer betalen. Tegelijkertijd heb ik elk jaar een flinke huurverhoging (vrije sector) en dat vind ik niet per se fair ofzo.
Wij hebben nieuwbouw, dus weet de ‘kale’ prijs wel, maar wat het nu allemaal waard is geworden met aanbouw, tuin, badkamer keuken etc… geeeen ideee.
Teveel om te taggen maar super leuk om jullie verhalen te lezen nav mijn poll!
Ik heb “ja” gestemd op eerlijke huurprijs maar dat is meer omdat ik weet dat ze voor VEEL meer worden verhuurd hier, dat maakt het niet meteen eerlijk maar ik weet wel dat ik geluk heb hiermee momenteel, op deze locatie.
Zal ik de Nintendo Switch kopen (als 'ie er weer is) ?
- Ja, de Switch Lite
- Ja, de Switch Console
- Nee / doe wat je wil / ik wil stemmen
0 stemmers
Helaas wel, vriendin van mij die zichzelf van het leven had beroofd… Hele zaal zat vol, moesten zelfs mensen op schermen meekijken in andere zalen in het gebouw…
Zeg jij het dan maar voor ons Penny!
Haha jouw inbox het minste kumbaya. Was jij nou ook degene die af en toe hele epistels krijgt over wat er allemaal kut aan je is op het forum, of was dat iemand anders?
Momentje.
Beide? Ligt echt aan mijn humeur soms 
He gadver waarom maakt hij die emoji blauw