Stel je persoonlijke vraag #16

Baktopic vind ik wel vrij kumbaya

10 likes

Ik vind het klustopic ook leuk om te lezen, iedereen is altijd heel lief en behulpzaam naar elkaar toe. En ik ben echt onder de indruk van de skills en kennis van FF’ers op dat gebied :clap:

3 likes

Jaa en het planten en moestuintopic ook. Iedereen helpt elkaar gewoon lekker en moedigt elkaar aan zonder gezeur

13 likes

Plantenmoeders zijn ook moeders!

9 likes

Vind het op zijn best als het intern kumbaya is maar extern niet, zoals met de hele Annic-rel (alhoewel ik het natuurlijk wel kut vind dat daardoor enkele forummers weg zijn)

15 likes

Ja, dit bedoel ik inderdaad

1 like

Ik scrollde hier langs en drukte toen perongeluk op polltopics en had toen automatisch daar ook meteen op gestemd :sob: maar dat was dus helemaal niet de bedoeling ik vind dit een heel gezellig topic!!!

1 like

Op mijn werk maak ik het minder kumbaya, prive denk ik meer tot geen invloed

1 like

Een goeie vriendin viert op 1 juni haar verjaardag in het hostel waar ze werkt. Er komen zo’n 20-25 man. Het is een grote ruimte maar afstand houden aan tafels kan iig niet (zijn de tafels te klein voor). Zou jij gaan?

• ja
  • nee
  • misschien

0 stemmers

Ik heb 5 juni een verjaardag. Het is buiten en met maar 10 mensen, daae ga ik wel heen.

Heb jij dit kleed?
afbeelding

• Ja
  • Nee
  • Zou ik wel willen
  • Nee wel een soortgelijk

0 stemmers

Heb jij stiekem dé tip om het makkelijk en snel weer heeeeel schoon te krijgen? Mijne is zo grijs geworden dat ik me er srs voor schaam en overweeg een nieuwe te kopen

kun je 'm niet gewoon ff in de was gooien? kort programma ofzo

En verdergaand hierop: is jouw special snowflakeness over de afgelopen 5 jaren veranderd?

• Nee, ik ben even special snowflake als 5 jaar terug
  • Ja, ik ben meer special snowflake geworden
  • Ja, ik ben minder special snowflake geworden

0 stemmers

En vergeleken met je puberteit?

• In mijn puberteit was ik meer special snowflake
  • In mijn puberteit was ik minder special snowflake.
  • Ik ben niet veranderd sinds mijn puberteit in special snowflakeness
  • Mijn puberteit en 5 jaar terug komen overeen.

0 stemmers

Huh nee dat is een enorm vloerkleed :joy::flushed: met zo’n dikke ondergrond

Maar is niet het gros van de pubers een special snowflake?

4 likes

oh haha, ik dacht dat 't zo’n dun dingetje was
ik gooi mijn vloerkleed altijd in de wasmachine, maar das meer een soort van dikke mat, geen hoogpolig gedoe

1 like

Ja, dat dacht ik ook, maar ik wilde graag een poll om te kijken of dat alleen mijn gedachte is, of niet.

1 like

bescheidenheid kennen we hier niet

1 like

Kun je alleen nog de openbare topics lezen, maar niet meer reageren. Je kunt wel inloggen en hebt dan een vriendelijk bericht in je inbox. JE KUNT NIKS

/traumareliving

13 likes

ik vind het nog altijd jammer dat jij geen foto van een papegaaiduiker als avatar hebt

2 likes