Heb jij dit kleed?

- Ja
- Nee
- Zou ik wel willen
- Nee wel een soortgelijk
0 stemmers
Heb jij stiekem dé tip om het makkelijk en snel weer heeeeel schoon te krijgen? Mijne is zo grijs geworden dat ik me er srs voor schaam en overweeg een nieuwe te kopen
Heb jij dit kleed?

0 stemmers
Heb jij stiekem dé tip om het makkelijk en snel weer heeeeel schoon te krijgen? Mijne is zo grijs geworden dat ik me er srs voor schaam en overweeg een nieuwe te kopen
kun je 'm niet gewoon ff in de was gooien? kort programma ofzo
En verdergaand hierop: is jouw special snowflakeness over de afgelopen 5 jaren veranderd?
0 stemmers
En vergeleken met je puberteit?
0 stemmers
Huh nee dat is een enorm vloerkleed 
met zo’n dikke ondergrond
Maar is niet het gros van de pubers een special snowflake?
oh haha, ik dacht dat 't zo’n dun dingetje was
ik gooi mijn vloerkleed altijd in de wasmachine, maar das meer een soort van dikke mat, geen hoogpolig gedoe
Ja, dat dacht ik ook, maar ik wilde graag een poll om te kijken of dat alleen mijn gedachte is, of niet.
bescheidenheid kennen we hier niet
Kun je alleen nog de openbare topics lezen, maar niet meer reageren. Je kunt wel inloggen en hebt dan een vriendelijk bericht in je inbox. JE KUNT NIKS
/traumareliving
ik vind het nog altijd jammer dat jij geen foto van een papegaaiduiker als avatar hebt
Haha dan ben ik blij dat ik die niet gehad heb. Werkt een permaban per IP adres?
Ik ben een baby. Zat 5 jaar geleden op t hoogtepunt van mn puberteit
Baking soda met heet water er een hele nacht ofzo laten intrekken en laten opdrogen en dan stofzuigen?
Bijzonder, ligt er ook een beetje aan hoe je dat woord interpreteert. Ik doe iets met mijn leven wat wel vrij afwijkend is van de norm, daarin voel ik me afwijkend en dus denk ik bijzonder. Maar dat maakt mij niet beter dan andere mensen, absoluut niet. Het lijkt alsof jezelf bijzonder vinden heel arrogant is, maar zo interpreteer ik dat persoonlijk niet.
Ohh fuck dat ziet er heerlijk uit!! En mijn matras is 80% zelfbruiner dus misschien is dat wel een goed idee. Blijft het niet lang nat erna?
Ja heb ik al eens gedaan en toen leek hij alleen maar vuiler te worden 
Say no more fam! Ik heb m al gereserveerd 
helemaal zin in
ik vind mijn huurprijs fair maar dan neem ik mijn huurtoeslag wel mee
Oh bij mij hielp het wel, alleen hij werd er iets valer van. Ik snap ook niet dat mensen zo’n kleed zo mooi kunnen blijven houden. Misschien kun je zo’n stoomapparaat huren. Oh wat @Ovenschaal al zei.
Maar dat die reactie vaak geplaatst wordt impliceert ook dat er dus veel posts zijn die daar aanleiding toe geven, ergo veel posts van mensen die denken dat ze uniek zijn. Overigens vind ik misschien nog niet eens dat ik ben uniek-idee zo uitgesproken op het forum maar uit die definitie die Lula postte vind ik dit wel best vaak van toepassing hier: