Stel je persoonlijke vraag #16

Eigenlijk drinken we dan meestal pellegrino dacht ik, bruisend.

3 likes

Nog niks afgelost, maar ik heb de helft al op een spaarrekening staan en hopelijk heb ik binnen 2 jaar de rest ook bij elkaar gespaard zodat ik dan in één keer af kan lossen en anders binnen 4 jaar zodat ik geen andere rente krijg. Ik zit nu nog in de aanloopfase, dus zet het eerst op een spaarrekening zodat ik nog 0,000001% (oid) rente krijg de komende jaren voordat ik moet afbetalen

1 like

Heb jij exact hetzelfde paar schoenen wel eens weer gekocht? Ik bedoel wel echt schoenen geen 3 euro slippers van de action oid. Haha

• Ja meerdere malen
  • Ja eenmalig
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Witte lage all stars, dit is m’n 4e paar volgens mij

3 likes

Ik koop heel vaak soortgelijke schoenen (heb zo 3 keer na elkaar sandalen van hetzelfde merk gehad die op elkaar leken maar niet precies dezelfde waren) omdat ik toch net een beetje verandering wil

1 like

Same here! Haha die heb ik zeker al 7/8 keer weer gekocht. En witte Nikes air force 1 nu 3 keer. Ik kan zo het hele jaar alleen met die 2 paar doen als ik wil. Kan overal wel bij vind ik.

1 like

Havaianas in simpele kleuren, blokjesvans en matzwarte birkenstocks!

2 likes

Wilde het wel, maar de schoenen waren uit de collectie :sob:. Af en toe denk ik nog steeds aan ze terug.

1 like

Allstars, de witte, blauwe en zwarte

Hoe eten jullie het liefst aardbeien?

• Gewoon zo
  • In de vla
  • In de yoghurt
  • Met suiker
  • Op een pannenkoek
  • Op een beschuitje
  • Op brood
  • Op een gebakje
  • Anders
  • Niet

0 stemmers

Shittie, ik ben in de gelatinepudding vergeten!

Of in een tosti

1 like

Ik koop altijd nike air max, maar altijd een andere kleur haha

3 likes

Chaudfontaine! :heart_eyes:

2 likes

Met vanille-ijs, zo lekker!
Of op een wafel, had ik laatst gemaakt, ook heel lekker.

1 like

:hushed:

Hoe doe je dat, gewoon kaas en aardbeien op brood en dan tosti maken? Of anders?

Van huis uit heb ik echt meegekregen om verse aardbeien op een beschuit met roomboter te doen en dan suiker eroverheen te strooien. Als ik het nu eet, doe ik het door de yoghurt of met vers geklopte slagroom. Ik vind aardbeien sowieso bij heel veel dingen wel kunnen. Maar een boterham? Dat wordt toch 1 zompige zooi?

4 likes

Broodje aardbeien met brie en balsamico :heart:

3 likes

Een van de weinige fruit-chocolade combo’s die wel lekker is!

1 like

Ik ben ze op dit moment aan het eten :scream: #wow #toeval

14 likes

Op een eierkoek, zo lekker!

4 likes