Stel je persoonlijke vraag #16

Het is hier gebruikelijk dat de buurt het doet geloof ik. Bij mijn vriend doet juist de vriendengroep het. En bij m’n zwager/schoonzus deden wij als familie het, maar ook de buurt en vrienden.

Ik geloof dat het bij mij niet geweest is maar dat had andere redenen (geen makkelijke geboorte, lang in het ziekenhuis etc). Persoonlijk verhaal.

Hier word het huis voor je versierd, als ‘‘verrassing’’.

Ben zo slecht in spelling, grammatica en zins opbouw dat het een ronduit schandalig is.
Ik ga me nu schamen in een hoekje. :confounded:

Ik vind het normaal heel leuk MAAR ze beginnen hier om 5u 's ochtends elke dag met 1000 tegelijk aan een oorverdovend fluitconcert (echt geen schattig getsilp) recht onder mijn raam terwijl de 500 kikkers in de sloot eronder gewoon de hele nacht doorbrullen dus ik slaap momenteel met oordopjes :grimacing:
De rest van de dag vind ik het heel leuk haha. Dan is het ook een stuk zachter/lieflijker

Ik moet lachen uit schaamte gewoon. ZO lomp. “En is ons moeder weer plat van voren”. Gatverdamme. Begrijp dat het misschien traditie is en “grappig” is bedoeld maar hallelujah, wat leuk ook voor je moeder zo’n spandoek.

Hahaha omg straks kan ie niet meer stoppen en schikt die vent midden in de nacht wakker omdat hij denk dat z’n wekker gaat

1 like

Oh mijn moeder kon er wel heel hard om lachen hoor, is ook wel haar humor. De buren waren goede vrienden en zouden het niet gemaakt hebben als ze niet zeker wisten dat mijn ouders er om konden lachen.

1 like

Voor mij en m’n zusje hing er een bordje voor het raam met onze namen erop en er stond een ooievaar met een doek en een pop erin in de tuin :joy: De ooievaar vind ik zelf miss ook een beetje overdreven, maar een slinger ofzo voor het raam hangen zie ik mezelf ook wel doen. Onze buren hadden voor hun zoontje begin dit jaar ook een ooievaar met pop in de voortuin (die er meerdere malen uit flikkerde als het stormde, lag die pop weer op de stoep)

4 likes

Oh gadver dat lijkt me echt zo kut

25 likes

Laat me je ophypen!

Ik word er helemaal bedroefd van. En dat moet dan natuurlijk precies op zo’n tijdstip in de ochtend of na de middag, want ja ze hebben hun middagslaapje nodig.

3 likes

Precies wat @Zemraluani zei dus :sweat_smile:

3 likes

Ja same

Ik ben ook niet bevriend met je kind, dus waarom zou ik komen? Mijn familie kwam vroeger op m’n verjaardag, de vrienden van m’n ouders kwamen gewoon op de verjaardag van m’n ouders en niet op de mijne.

10 likes

Ik ben zo’n persoon die 10 minuten voor vertrek al helemaal klaar op de bank zit te wachten totdat ik kan vertrekken zonder véél te vroeg te zijn.

35 likes

Ik haat het om me te moeten haasten, maar ik ben bijna altijd te laat dus dan moet het wel en ben ik vervolgens de helft vergeten doordat ik moest haasten :slightly_smiling_face:

11 likes

Ik heb dit ook, maar als ik dan te vroeg klaar ben ga ik andere dingen doen om de tijd te doden. En daardoor ben ik dan juist laat.
Ipv als ik gewoon op tijd klaar ben en meteen door kan :sweat_smile:

2 likes

Maar ik vind haasten en het druk hebben wel twee andere dingen? Ik kan het heel druk hebben maar me niet hoeven haasten. Hangt een beetje van je planning af…

16 likes

Is in mijn omgeving wel gebruikelijk maar niet 7 dingen/dat iedereen wat doet :flushed: Gewoon door de ouders zelf of misschien een familielid of vriend.

No worries. Ik wil wel op allebei stemmen. Druk zijn vind ik over het algemeen leuk maar ik hou niet van haasten :sweat_smile:

6 likes

Oh bah, dit doet me aan een verjaardag van mijn nichtje een keer denken. Ook met precieze tijdstippen e.d. Met bevriende stellen/familieleden en hun kids erbij. Ik was speciaal in m’n eentje ernaartoe gekomen omdat ik het sneu vond dat verder niemand van mijn familie kwam. Rond 5u werd ik soort van weggekeken, “wij gaan zo eten”, “wanneer gaat je trein”. En dan weken later een foto met pannenkoeken zien verschijnen in een Facebook-album. :unamused:

2 likes