Stel je persoonlijke vraag #16

Ja ik zat nog te denken er zijn echt heel weinig fruitsoorten wat zo goed gaat bij veel producten volgens mij. Kan ook niks anders dan appel bedenken.

1 like

Banaan! Al is dat nog wel minder dan appel

Wel leuk om te lezen waar jullie aardbeien bij eten. Ik heb weer veel inspiratie!

1 like

Elke ochtend met volle yoghurt, cruesli en honing! (en eigenlijk ook nog poedersuiker :grimacing:)

1 like

Alles met aardbeien is goed tbh

6 likes

Gelukkig maar, gatver

6 likes

Neenee geen kaas. Gewoon aardbeien in plakjes en eventueel suiker, dat op brood en in tosti ijzer of contactgrill. Zelfde als een appeltosti eigenlijk of een bananentosti

1 like

Die appel’tosti’ was echt de groote deceptie van 2019

2 likes

Echt? Ik heb er van het weekend nog eentje gegeten. Met wat extra kaneelsuiker. Vind dat echt super lekker. Wel met wit brood, met bruin vind ik het niks. Maar kan ook zijn dat ik geen smaak heb hoor haha 🤷

Als forumtrend

Wel heel vaak gewild maar dan kon ik ze nooit meer vinden :angry::rage:

Shht

Het liefst gedipt in suiker, maar ik eet het vaker gewoon los

1 like

Lees je? (Of luister je luisterboeken?)

• Nee nooit
  • Soms
  • Vaak

0 stemmers

En wat doe je het meeste?

• Luisterboek luisteren
  • Lezen via ereader
  • Een boek lezen
  • Ik lees nooit

0 stemmers

En als je leest/luistert doe je dat dan met meerdere boeken tegelijkertijd?

• Nee, een tegelijk
  • Nee, ik lees nooit
  • Ja twee tegelijkertijd
  • Ja drie tot vijf tegelijkertijd
  • Ja meer dan vijf tegelijkertijd

0 stemmers

Keek net een YouTube video en daarin leest iemand 15 boeken tegelijkertijd en ook nog eens in vier verschillende op een avond?

En dan besef je je opeens; je had ook nog op dat gammele EGF kunnen zitten. Daar kon echt niks. Alsof je terug in de tijd ging naar 2007 als je inlogde.

25 likes

Wow, dat is wel heel veel. Ik hou het vaak bij ƩƩn boek of twee compleet verschillende boeken als ik net iets aan het lezen ben waar ik niet altijd zin in heb. Dan pak ik wel eens iets luchtigs erbij. Maar 15 boeken tegelijkertijd is wel echt next level zeg.

2 likes

Ja precies! Ik heb soms al moeite goed bij het plot van 1 boek te blijven laat staan 15. Maar ik geloof het ook niet helemaal eigenlijk. En dan ook nog vier op een avond lijkt me ook frustrerend, hou er juist van ā€œinā€ een boek te zitten. Niet elk uur een wissel naar een ander boek.

Ja krijg er een soort zelfde vibe van als bij een vriendin van me die altijd roept (lees: opschept) dat ze zó snel leest en zij verslindt ook echt meerdere boeken per week maar als je dan een paar dagen later iets over een boek vraagt dan weet ze echt alleen op hoofdlijnen waar het over ging. Nouja ieder z’n ding maar ik niet de mijne :sweat_smile:

2 likes

Wat een nachtmerrie

21 likes

Hahaha ik zou dit echt geweldig vinden, gewoon door de raarheid? Het zijn ook wel echt verschillende types denk ik op 2 na

6 likes